![]() |
Mensen proberen je juist sneller over te halen om WEL bier te drinken.
|
en terecht :p ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bewaak je grenzen maar goed :evil: :D |
Citaat:
|
Dat is ook goed, groter.
|
Janneke, does lief tegen Millroy!
|
Ik drink geen alcohol, doe geen drugs, heb alleen seks met m'n vriendin maar ik wil 't geen stempel geven, als ik dan over een jaartje weer zin krijg in een biertje ofzo, dan zit ik er in ieder geval niet aan vast...
|
Nu heb ik een kater.
Op zulke momenten zou ik willen, dat ik echt sXe was. :( Maar vanavond ben ik dat allang weer vergeten, zo gaan die dingen. |
weer een kuttopic
|
Citaat:
|
Alcohol ga ik zelf mijden, mogelijk om met der tijd volledig ermee te stoppen, ik ben gewoon mezelf niet onder invloed (n) Al is sXe helemaal niet mijn theekopje.
|
Citaat:
|
Citaat:
en uhh... ook geen drugs? WTF is er met je gebeurd? :eek: |
Citaat:
Ofzo. |
Citaat:
This one going out to all Tunes teuned into Teunradio! / Teunie en teunie op dezelfde freqentie ;) ooontopic: geen Sex, alcohol en drugs is retarded, so is a life that is based on the three: sex, drugs & alcohol: et gaat om de juiste verhoudingen ;), en dan NIET tussen de verhoudingen drugs, alcohol en sex onderling, maar compared to de rest van waar je leven uit 'zou moeten*' bestaan. *ja: er zijn echt mensen die puur voor alcohol, drugs en sex leven (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Dus ook voor sXe. Alleen hangt m'n mate van respect wel af van de beweegredenen waardoor mensen sXe zijn "geworden". |
Citaat:
|
Citaat:
moest ik me bijna lachen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:28. |