![]() |
Citaat:
|
hotel management in middelburg (mbo)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Media & Cultuur aan de UvA :)
|
Ik hoop geen.
|
Arabistiek (Arabisch)
of Politieke en Sociale Wetenschappen of Kunstwetenschappen |
Communicatie
hopen dat ik het eerste (algemene) jaar door kom want dat is nog best veel economie en management zooi :( brrr |
sociale geografie in utrecht
|
pedagogische wetenschappen in Nijmegen
|
biometrie in heerlen
|
Na mijn gymnasium ga ik Nederlands studeren.
|
Psychologie in Maastricht
|
eerst even de HAVO afmaken en dan naar de hoge hotel school in Maastricht (HBO)
|
Citaat:
ik ga chemische technologie op de univ. twente doen |
Citaat:
|
is het trouwens waar wat ze zeggen dat hotel management een hele zware opleiding is en dat er vele mee stoppen?
|
ik ga denk ik pharmacie doen (de enige tot nu toe)
of anders geneeskunde of wiskunde |
Mij lijkt redacteur het meest logische beroep voor mij, dus ik ben van plan communicatiewetenschappen te volgen.
Wel niet op universitair niveau. Ik mag dan wel van mezelf denken dat ik verstandig ben (zwelzwel kweetet), maar hard werken kan ik niet :s |
Ik ga journalistiek studeren in Utrecht......En ik heb er superoveelzinno in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik zag enkel alicia die puur scheikunde doet bio- toestand is iets anders dat kent nl een gelijke verhouding |
ik accountancy in Alkmaar
|
Citaat:
|
mjah ik hoop dat ik naar de kunstacademie in utrecht kan ..maar eerst moet ik nog de basisopleiding zien te halen dus
|
Citaat:
er zitten er zelfs nog een heel antal in pure natuurkunde en wiskinde ook. typische jongensrichtingen zijn hier: burgerlijk ingenieur, informatica, euhm en nog wel een paar zeker, waar ik nu ni op kan komen. |
Ik ga lekker naar de Pabo in Assen..wie gaat er mee?!!! :D
MeJulie |
Engineering, Design and Innovation @ HvA
|
Misschien Taalwetenschappen, en anders Engels, Duits, Latijn, Grieks, Spaans, of Italiaans (kan niet kiezen).
|
Citaat:
Ik ben namelijk op zoek naar iemand die Nederlands gaat studeren aan de KUN, omdat ik pas een week geleden besloten heb dat ik Nederlands wil studeren... en ik heb dus nog niemand kunnen vinden die mij meer kan vertellen over de introductie van deze studie.... ik hoopte dat jij dat wel zou kunnen doen... ik hoor het wel van je! |
Na heel veel twijfelen alsnog besloten om naar Nijmegen (KUN) te gaan ipv naar Enschede (Utwente). Ik ga nu Domeingerichte Economie studeren :)
Best wel een opgelucht gevoel nu dat allemaal geregeld is, vandaag uitgeschreven in Enschede enzo. Hoe dichter het bij kwam, hoe minder zin ik er in had om in Enschede te gaan studeren... |
Citaat:
Psychologie lijkt me ook wel wat, maar dan niet op HBO, maarja ik zal eerst Journalistiek maar s gaan beginnen, kijken hoe dat uitpakt enzo .. :) kheb er wel zin in iig. Zijn hier btw nog meer mensen die naar de Intro van 'Waltertje' gaan..?? |
Sociaal Pedagogische Hulpverlening
Haagsche HogeSchool en Heb er heeeel veeel zin in (y) :) (y) |
Eerst het VWO afmaken en dan geneeskunde
|
Citaat:
wel in maastricht, geen psychologie maar bedrijfskunde |
communicatie
|
Toerisme in A'dam (Diemen-Zuid om precies te zijn...)
|
Economie aan de Katholieke Universiteit Nijmegen
|
Citaat:
Nijmegen lijkt me wel een hele leuke stad, ik ga er zelf studeren, nl. de studie Bedrijfscommunicatie |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lid waarvan? Van corps? Als je dat bedoelt:
Dat wil ik eigenlijk wel, maar ik blijf in eerste instantie thuis wonen, dus dan wordt het lastig. Ook tijdens de intro heb ik nog geen slaapplek, hopelijk vind ik dat wel, anders moet ik al die feesten 's avonds missen :( msn? :) (dick_dwarf@hotmail.com) |
Notarieel Recht aan de Katholieke Universiteit NIJMEGEN
en bij Carolus, dat is zeker |
*moet nog 4 zware jaren vwo* mwaahhh dat zware valt wel mee.
Ik zit nog te twijfelen met welke opleiding, maar ik wil: óf leraren opleiding geschiedenis óf muziekwetenschap studeren aan de UvA óf kunstgeschiedenis studeren (UvA) óf kunstacademie óf fotoacademie Maar het gaat vooral om de bovenste 2....3 misschien ook nog. |
Citaat:
|
om je even een indruk te geven :)
voor CT, de opleiding die ik in twente ga doen: eerstejaars dit jaar: 15 heren 2 dames :D |
:eek: wat gaan er veel naar Nijmegen!!
gezellig :):) |
Citaat:
xxx Nushka |
Ben nu office management aan het studeren (HBO). Dit jaar laatste jaar. Weet nog niet wat ik hierna ga doen, bedrijfskunde spreekt me wel aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:31. |