![]() |
Nee de bitch
|
Citaat:
|
zo ontopic als een garnaal :)
|
Ik ook man, met een klein halfliterbong achter de dcomputer
De hoeveelheid rook die verschillende soorten wiet geven verschilt heel erg, dat valt me op. wooow |
heu! ik alleen wat aangeschoten..niet dronken zo te merken..
maare.. jullie alles chill vanavnd? |
Ik zie de hele tijd in mijn ooghoek een glas cola staan, en als ik me dan draai om er uit te gaan drinken dan blijkt opeens dat het een skateboardwieltje is. En dat al 5 keer ofzo. :|
|
duh, ouders sinds gisteren weg. Hier alles chill (Y)
Net al dikke hangplaats van mijn huis gemaakt, beetje zuipen, smoken, filmpje, chips... Kei gezellig :D En dadelijk nog wat over voor een slaap |
ik zat toenet tegen een spiegel te praten...
...toen vond ik het wel een goede tijd om de joint weg te leggen... |
*Stoned gegrinik* ^^. Ik liep naar huis en het begon te regenen :( en niet een klein beetje.... Nee HEEEL hard :(. Ik vind het nu eigenlijk wel een mooie tijd om te gaan slapen. Helaas is het onweeren opgehouden.
|
Citaat:
Is dat Jurrien? Of Ruben :|.. Aaaah.. nooit meer drinken op zaterdagochtend... :D :rolleyes: :eek: Woeiii!! |
wat heb je nou voor reden om op zaterdagochtend te gaan drinken?
|
verslaving
|
Citaat:
|
T was Ruben en bij Anne Jet ( mijn andere ex :rolleyes: )
|
Owja goeiemorgen aarde... Hmmz bier is idd geen gek idee ( ben net wakker maargoed :P:D)
|
Mogguh Wim, ik kom ook eens een kijkje nemen hier :)
|
Een edit in je eerste post :D. Dat begint goed :rolleyes: ... Mja welkom dan maar he :P.
|
jah het was dat ik mijn signature ging aan zetten... :S
|
w00t vanavond paddo's :)
|
Vanavond waarschijnlijk weer zuipen en smoken (y). Vakantie is goed :D.
|
Fleppen, je absinth staat nog bij mij.
Kom morgen maar ophalen. Nu ga ik uit. |
ik wéét dat die absinth daar nog staat, mag je houden :P
|
Citaat:
|
Vandaag was trouwens weer een typisch geval van "breng eens wat meer groen in je leven" :D
|
Wakker worden op de bank is niet fijn. Dat je de rest van de avond niet meer kan herinneren trouwens ook niet :p
|
Citaat:
|
Citaat:
De kat van de buren zatvoeren? :D |
hmm... ik zal bier meenemen, kunnen we ook nog andere dingen zatvoeren dan alleen die kat.
nuchter een kat zat voeren is natuurlijk neit zo leuk als zat een kat zat voeren :D |
jah, van mij mag je komen. Gert-Jan en Geert koemn ook, filmpje kijken. Dus like... kom maar :)
Bel maar even ofzo... |
mja, ik mag niet vóór 7 uur weg, dus ben er op zun vroegst rond kw over 7, dat je het weet :)
|
rond 9 uur ook goed? :D
|
....zegt ie nadat gebeld heeft :P
you already have the answer... en nu ga ik weer verder met koffie tanken. |
msn, stuk simpeler!
|
ik boycot MSNm.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bang dat ik je kwets? |
niets groens in de buurt :(
|
niet ontopic maar wel online vanaf het zuiderlijk halfrond met een miezerig 56k modempje :P
|
Citaat:
Ook niet ontopic. Op lowlands bijna nonstop geblowd @ higher ground, dus nu maar wat minderen. :D |
net terug van lowlands :cool:
|
theo is terecht
klik |
Citaat:
|
Citaat:
|
zodra ik ze heb post ik nog wat theo-foto's :p
( en maar hopen dat iemand zn cam tijdens the chemical brothers bij zich had.. ) |
Citaat:
|
Zoooo die Absint doet best goed :D. En in combinatie met hash is best leuk. Behoorlijk ontopic dus :D...
|
Citaat:
|
mja ik heb niet genoeg aan mijn vriendin :D
|
Hoe is de seks nou, met een zeekoe?
bbbbbbbbaileys! (y) |
nou uhhh droog en diep :D
en over mijn rebus topic: het was weer eens tijd voor wat vermaak op locatie |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23. |