![]() |
en een warme stem, en niet zo'n hoog piepstemmetje of een harde nasale stem ieuw.
|
Citaat:
ik fiets altijd zonder handen ;) |
Mooie grote blauwe ogen... *zwijmel* (helemaal als die je op een superlieve manier aankijken :))
|
Citaat:
|
Een jongen met grote handen, een goede spieren/vet verhouding.. hij is lang, mannelijk.. mollig.. heeft wijde (skate)kleren aan...
Owja *zucht* en hij kan met die prachtige grote handen heel erg goed gitaar spelen.. En hij heeft stoppeltjes.. zodat ie er heel knuffelig uitziet.. En hij is heel sterk.. Maar tegen mij issie heel lief en zacht. (dat was m'n ex) |
Citaat:
en dat van die hande.. dat heb ik niet hoor, maar mn zusje heel erg. ik had een keer een vriendje en toen zei ze: hij heeft mooie hande! ik had echt zoiets van.. "wat zeg je?" ik let er niet zo op.. naja, iets meer sinds mn zusje dat heeft gezegd :p |
het gaat mij niet om het uiterlijk maar meer om het uiterlijk want daar houd ik veel meer van van lieve jongens
liefs sandra |
Citaat:
|
bedachtzaamheid, 'echt' naar muziek luisteren, vaagheid (of vreemdheid of iets dergelijks, zeg maar niet-modaal-heid), verlegenheid
en uiterlijk: lang haar, niet-zo-dun-dat-je-de-ribben-kunt-zien en nogal vreemd: de kleine putjes die acne veroorzaakt op neus en wangen en voorhoofd als het weg is gegaan... geen idee waarom maar ik vind 't er zo lief uit zien, móét er dan gewoon een kusje op geven:) |
Nou, mijn vriend kan altijd heel erg lief liggen. Dan heeft hij z'n bril af, ligt onder de dekens en kruipt als een klein kindje helemaal tegen me aan, zo nestelend met zijn hoofd. Als hij dan kijkt, ziet dat er zó aantrekkelijk en lief uit... van die donkere glim oogjes die heel onschuldig maar toch ontdeugend kijken, fantastisch :)
En sarah zegt goed 'echt' naar muziek luisteren, dat vind ik ook echt mooi om te zien. Zelf hóu ik van muziek... prachtig om te zien hoe iemand anders dat ook doet... En een bepaalde vorm van humor, soort vaagheid, vind ik ook prachtig. Echt aantrekkelijk zelfs.... Wauw, wat kunnen mensen toch mooi zijn :) |
Citaat:
|
Ik vind het mooi als een jongen mooie rimpels in zijn voorhoofd heeft als ie bijv. fronst. En mooie sexy handen zijn ook belangrijk, dan ben je benieuwd wat ie daar nog meer mee kan doen...
En natuurlijk een mooie lach! |
Een mooie stem. Beetje laag en vooral ABN...
|
ik vind bakkebaarden erg sexy :o
en een lippiercing :p en lieve gevoelige jongens die snel blozen!! :) |
Citaat:
k vind t verder ook leuk als een jongen een beetje gespierd (niet teveel natuurlijk!) |
Als mijn vriend naar me kijkt hoe hij alleen maar naar mij kijkt...:s whahaha..is btje moeilijk uit te leggen, maar dan is ie zoo lief...en normaal doet ie altijd alsof ie heel zeker is enzo..maar als hij aan mij laat zien dat ie dat niet is...dat vind ik zo lief:D
Enne verder moet een jongen voor mij: -mooie ogen, waarje ze gevoelens in kan zien...(btje dubbelop..maar toch:D) -verzorgd zijn -spontaan -btje prettig gestoord -lief -trouw -mooi gebit -leuke schoenen (kan ik zo op afknappen:S) Wahah..dis dus precies me vriendje:D:D |
mooie ogen
leuke kleding Grappige houding Lieve stem Lieve alles :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
telief.com
19M - Lid gepost op 02-12-2001 @ 00:25 -------------------------------------------------------------------------------- ik word echt helemaal gek als ik een meisje zonder handen zie fietsen ..zucht... ________________ Deze topic is echt oud !!! |
idd..
|
uitstraling, als ie goed kan dansen, kleding, make-up.. blabla, zoveel.
|
als ie make-up gebruikt? Ben je wel helemaal okay?
|
Citaat:
|
Doofstom, en verlamt. die zeggen geen nee
|
Ik val op lieve jongens die lekker zoenen
(171) |
Citaat:
Of zie je dat al vantevoren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
-goede kleding,
-leuke humor, -sportief uiterlijk (geen buik dus), - 'slimme' types...geen mbo.vmbo-ers. niet dat dat niet goed is, ik houd persoonlijk gewoon van goed opgeleide mensen. |
als ik een jongen zie die met heel veel gevoel muziek maakt (maakt nie uit welk instrument) dan smelt ik echt. En lieve domme hoofden vind ik ook zeer charming.
|
Citaat:
*voelt zich beledigd als slechthorende* :mad: Ripper |
Citaat:
:P |
Citaat:
|
You're on ;)
|
Als ie van die domme dingetjes zegt/doet die hem dan weer heel lief maken :D Zoals laatst..lagen we op bed tegen elkaar aan enzo.. En toen zag hij daar een hand liggen en toen vroeg ie: Heej van wie is die hand? En toen bewoog ie um.. en toen zei ie: Oeh, die is van mij! En toen werd ie rood en lachte hij heel verlegen.. Was zo schattig! :D Najah, als je bij zoiets bent, ist wel leuk.. :rolleyes: :p Of laatst zaten we hand in hand en toen wou hij mijn hand zoenen.. Maar hij kon niet goed zien van wie welke vinger was en toen begon ie per ongeluk z'n eigen vingers te zoenen! :D
|
als ie een lieve lach, met 1 kuiltje, en pretogen heeft, maar verder best ruig is...
|
qua uiterlijk:
-jukbeentjes -doordringende ogen (zodat t bijna eng is) -hanekammen of milimeterhaar vind ik vaak koel qua uitstraling: -lichte arrogantie -heel klein beetje verlegenheid -hard-to-get -vaak (glim)lachen |
Citaat:
|
Hmm als een jongen verlegen is dan vind ik dat echht heeeeel lief..
Hmm of als ie een nat t shirt aan heeft :D sorry droom te ver weg :o |
iemand die vrolijk en spontaan overkomt en iemand met zo'n ogen als Jonas... van die super mooie bruine ogen .. echt geweldig!!
|
sgeel kijkende meisjes :o :)
|
Citaat:
|
Als ze er lekker uit zien, een beetje gestoord mag best want dat is grappig. En ze moet gezellig en vlot zijn.
|
* handen: mooi, zacht en verzorgd!
* een mooie mond en leuke oren * een jongen die lekker kan dansen, whoeh... en mooi kan zingen (y) * een jongen die heel geinteresseerd kan bezig zijn met iets, een passie heeft of ambitieus is, da ie zo helemaal opgaat in zen verhaal, lekker :) * een jongen met een baby of met kinderen of met dieren (als ie lief is he ;)) * een aantrekkelijk instrument bespelen (gitaar, piano, viool, niks om te blazen) * een jongen die me aankijkt met ogen die zeggen "ik wil jou, en jou alleen" (geil :p) * beetje mysterieus of hard to get mag ook, niet iemand die direct 'pakt om te pakken' maar er moeite voor doet * NIET ROKERS en GEEN ZATLAPPEN * ... |
Uiterlijk: Lang, goed verzorgd golvend bruin haar, 'puppyoogjes', vrouwelijke trekjes, niet-al-te-lang want ik ben 'n opdondertje van 1,65. Qua meisjes: Donker haar, wederom niet-al-te-lang. En voor beide: geen dertien in 'n dozijn types.
Karakter: Humor, fantasie, intelligentie. Ennem, arrogante mensjes zijn leuk. [edit] Ohja, en ik geil op wipneusjes en tongpiercings. :o |
hééééél mannelijke gaste en dan bedoelek nie macho ofzo gewoon de manier van doen enzo, maar tegelijkertijd ook schattig en mysterieus (en ja die mengeling bestaat wel degelijk :p ) als ze geeuwen en zo'n slaapoogjes hebben is ook wel heel aantrekkelijk en oeoeoe als ze zo iets gedaan hebbe waar ze heel trots op zijn, das ook wel onweerstaanbaar om bezig te zien njammiiee :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |