![]() |
Ik heb nu een probleempje; ik heb een baby en die moet echt nodig gewassen worden, maar 'k kom er niet echt uit. In het boekje staat dat ik een gootstaan nodig heb om m'n kindje te kunnen wassen, nou, ik heb verschillende gootstenen geprobeerd, maar ik kom er maar niet achter hoe ik m'n kind gewassen krijg :|
Hóe? |
Heb je een normaal bad al geprobeerd?
|
Citaat:
(Gisteren bleef het spel ineens hangen, net toen mijn peuter zindelijk zou gaan zijn. Hmm, hopelijk is het een bug die gemaakt gaat worden, anders ligt het aan mijn computer, en dat mag niet.) |
Vrouwen die gamen, word ik zooo geil van
|
Citaat:
(Ik speel niet alleen met de Sims hoor, heb ook nog andere spellen, Unreal enzo... :P ) |
Bad werkt (y)
Alleen bleef het spel net wéér hangen, op hetzelfde punt; kindje bijna zindelijk. Hmmm... Meer mensen dat probleem? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb ook af en toe wel is gehad dat hij bleef hangen. Maar als ik dan lang genoeg wachtte (1 - 3 minuten), ging die ineens weer gewoon verder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, ff wachten (moest bij the sims 1 ook weleens) misschien bij 2 dus ook... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, jij weet wel wat echte spellen zijn.... En dat voor een vrouw (y) Ik heb de Sims 2 nu een paar daagjes gespeeld, ik vind het echt geweldig. Ik vind dat de karakters van de poppetjes wat meer diepte hebben gekregen. Ook kun je veel betere huizen bouwen. De manier waarop je een dag kunt indelen is ook wat relistischer. Nu hoef ik niet meer de ene dag te studeren en de andere dag de fun enzo weer goed krijgen, kan allemaal in 1 dag, net als in real life :cool: |
Citaat:
Maar hoe zit dat eigenlijk met die rare wensmeter? |
Citaat:
@SanderT. Je moet de image gewoon mounten, dan kun je zonder (al te veel) problemen spelen. Zelf heb ik ook last van een aantal bugs :s best vervelend. |
Hmm, nu heb ik in een andere familie wél een peuter zindelijk gekregen en leren lopen, zonder problemen. Of ja, ik heb nog wel wat drivers opnieuw geïnstalleerd, misschien dat het daardoor nu wél goed gaat.
Nou ja, in ieder geval loopt het nu dus fan-tas-tisch :) (Alleen doet het muiswieltje het soms niet, dat is wel vervelend, maar 't is een oude muis...) Zijn de Sims nu trouwens ook ietsje zelfstandiger geworden ofzo? Ze lijken veel meer uit zichzelf te gaan doen. (Ook bedorven voedsel eten, maar goed.) *verslaafd* |
Hoeveel kost dat spel eigenlijk?? :p :|
|
50-60 euro, afhankelijk van waar je het haalt.
|
Ik heb hem van suprnova gehaald.
qya layout is alles Nederlands maar die Sims praten in het Russisch of iets dergelijks. Is dit aan te passen? |
Is gewoon Sims-taal toch?
|
Dat is altijd zo...
Ze spreken een brabbeltaaltje (althans in 1 en ik denk niet dat ze dat veranderdhebben:P) |
Idd, ze spreken Simlish, gewoon gebrabbel dus.
|
haha ok :)
Wel jammer, laat ik een vrouwtje een schunnige mop vertellen en dan kan ik hem niet verstaan. En dat wazige als er iemand naakt is :) |
Citaat:
|
ik heb hem ook:) gekregen..ik vind em erg leuk :) en o jaa is idd erg grappig :D met dat vuurwerk enzo :P en die peuters die in hun bed gaan staan krijsen :D
Mja, wel jammer dat hij het op mn eigen computer niet zo goed doet :(..ben nu mn register aan t opschonen..hopen dat ie het daarna wat beter doet :) |
Ik heb t ook
ik dacht, gewoon installen, beetje kutten en kappen Maar nee hoor, zit er zo uren aan te kloten Ik had een gezin, een Man, een vrouw, een klein negertje dat Foster heette (:D) en een Opa, vader van die man. Die Opa ging vreemd met die vrouw. Waardoor de man dus boos werd, en zn vader de hele tijd ging slaan.De Baby zat altijd maar te poepen. dus op een gegeven moment, Opa en die Baby laten verhuizen Op een gegeven moment de melding "Foster is geen vriend meer van de Familie". Moest ik ze bellen, naja, kon niet, ze zaten in een huis zonder telefoon. Nou, de buurman, beetje een rare man, Edgar ofzo, kwam de hele tijd langs, en begon elke keer mn mannetje en vrouwtje te slaan. dus, hek eromheen, en dood laten gaan :D. alleen t vreet zoveel tijd :bloos: Jammer is wel die brabbeltaal Ook de muziek is zo Wel grappig die metal radiol met die huwliwuwliehoekiepoekie teksten :P |
Dat sim-taaltje is geweldig :D En na een tijdje weet je precies wat ze zeggen hoor ;)
|
Citaat:
|
Ah mán, wat een heerlijk spel :o Ik blijf maar leuke dingen ontdekken en doen, 't is echt fijn :) Ik merk ook dat kinderen opvoeden vast veel efficienter kan dan ik het momenteel doe, maar dat komt nog wel. Heerlijk :)
(En nu maar slapen :o ) |
Citaat:
maar t kan dus wel met build-mode en opslaan. mag ik hier posten hoe, of niet ? (en ja, ik heb m zelf wel legaal, ik hou gewoon niet van gedoe met cd's). mag ut ? mag ut ? |
oke... t komt erop neer dat je een image van de eerste cd mount (met daemon tools werkt t), SafeDisc emulatie aanzet, ervoor zorgt dat je geen CloneCD gebruikt, en de originele .exe gebruiken (staat ook op de 4e cd, in een zipfile, voor diegenen die m niet meer hebben).
je kan hier meer lezen... :) |
Citaat:
|
echt grappig, volgens mij is dit et eerste topic waar zó lang over illegale zooi gepost is. :)
|
Citaat:
Maar ontopic, ik had net WEER een bug, een deur die nie meer dichtging. Daar kun je meteen niets meer mee doen aangezien die telkens blaat dat die in use is, moet meteen verhuizen vanwege 1 deur. |
ik heb winxp met verschillende gebruikers, maar daardoor zit ik bijvoorbeeld niet in de wijk bij me zusje. En nu wou ik dat eigenlijk wel hebben net als bij the sims, weet iemand of dit kan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In windows, gewoon net zoals je een account voor jezelf en je zusje hebt gemaakt, op die account save je dan allebeide je sims gedoe:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maareh, is er geen andere manier dan een sims acount maken, want dat lijkt me nogal irritant om steeds tussen acounts te switchen
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:49. |