![]() |
Citaat:
|
ik wou al zeggen, je komt met meeten soms de
|
Citaat:
:p |
:nono:
|
Citaat:
|
Weet ik. ;)
|
Citaat:
Meisje en iets negatiefs in één zin :s :nono: |
Jij aanbidt iemand waarvan je helemaal niet weet of ze IRL net zo geweldig is als hier?
|
Citaat:
|
Die indruk kreeg ik alleen toen ik dat bezwerende vingertje zag bij de opmerking 'meisje en iets negatiefs in één zin'. :)
|
Citaat:
|
Sorry, projectie. ;)
|
Citaat:
Slijmbal. Maar projectie doe je toch onbewust? |
Citaat:
|
Ja, ik ben wel eens op een forummeeting geweest.
Ja, ik heb wel eens een losse forummer gemeet. In fact pak ik over 1.5 uur de trein naar een mini meet |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben één keer op een psych-meeting geweest en ik heb 3 forummers (Loontjuh, Chimera en Ruudje) ook "los" gemeet.
We hadden ook nog een afspraak met Gothic, Leonoor, Loontjuh, Dreen en ik, maar dat ging niet door :( |
de bovenste 2.
|
Citaat:
|
uhm 1, 2 en 4.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik meet wel (anders had ik mijn vriendje nooit leren kennen :o) maar ik heb nog nooit een forummer gemeet.. :P
|
Citaat:
|
forummeetings en forummers persoonlijk gemeet... laatste meer
|
Citaat:
|
Ik meet niet, geen behoefte aan. Heb zelf genoeg vrienden :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
ik meet trouwens niet... alleen ik ga wel met jou neuken und... ik wil bij jou futurama kijken :cool: moeilijk... om elkaar dan niet te ontmoeten :o |
Och, ik beweer niet dat meeten stom is. Meeten is best gaaf, moeten we idd eens doen ja :o
ik heb trouwens alle Futurama afleveringen. álle! :trots: |
Citaat:
weet ik, daarom wil ik ze ook bij jou zien... Ik heb ze in Zweden op de muur geprojecteerd gezien :cool: |
Citaat:
|
Mja, ik snapte ook niet waarom hij weer wegging. Maar ach, dan doen we maar net alsof er niets gebeurd is he :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:06. |