![]() |
Is dat je 1 mans drumcomputerprojectje?
|
Op het moment rond de 7 a 10 man
Komt door sessie lui |
ahahha toffe flyer erich, ik koop er uiteraard ook 1.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat artikel van die moebius op die paganfront site... zit die gast een beetje nihilisme, en nucleaire oorlogsgedachten af te kraken komt ie aan het einde met: NSBM once again asks you, Do You Want Total War?!!! :s :rolleyes:
Oh ja, als NSBM geen 'childish nazi' prut is zoals men claimt, waarom dan wel die schattige foto in sieg heil pose? :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
ha ha ha |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
meneertje judas is psycholoog
|
Citaat:
|
Citaat:
hahahahaha je hebt echt geen idee hoe weinig dat mij kan schelen, kansloze flikker. |
Citaat:
|
Ik moet zeggen dat ik gister behoorlijk gecharmeerd was van de muziek die Cirith Gorgor ten gehore bracht.
|
Citaat:
Belachelijk. |
Ja, die 4 cent krijgen ze mijn portomonee niet uit. Als ze het nu op 107 hadden gelaten :/
|
Inderdaad, altijd dat beetje meer, het is allemaal de schuld van ZOG!
|
Precies!
Ik ga e-bay wel $17,04 vragen voor mijn 1488-meter, daar krijgen we 't zionisme er wel mee uit (Y) |
Citaat:
|
:d
|
ik zeg 1 ding: Dark Endless! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weakling, geweldige bm, al een tijdje niet meer zo´n puike band tegengekomen. Hier is volgens mij wat meer te vinden http://www.epitonic.com/artists/weakling.html
|
Check deze shit
Serieuse black van eigen bodem, zeldzaam (y) En nog niet eens zo heel erge kelderproduktie voor een thuismixje, toch? :D |
Nee niet bepaald slcht voor een thuismixje. Alleen dat orgeltje ( ? ) (n)
|
Citaat:
hahaha tering, wat is me dit een potje kut zeg :D |
Als je echt heel hard wilt lachen moet je eens aan die demo van burzum zien te komen. Je hoort praktisch niks
|
Hmm veel Metalfanners hier zo te zien :P
Maar dan zal ik ook maar weer een lekker standaard lijstje opdreunen: Satyricon (oudere cds) Darkthrone (under A Funeral Moon!) 1349 want dat is gewoon kanker vet. Fluisterwoud, nederland's trots :cool: Judas Iscariot, zie avatar. Tsjuder, ook piemel vet. |
Citaat:
hehe. Ik kon een tijdje geleden ook al zo lachen om nargaroth - black metal ist krieg. |
Citaat:
Zolang niemand het mixen afzeikt vind ik het best, want ik heb uren gezweet om die crap nog een beetje te laten klinken. |
Tsjuder vind ik nou echt geen bal aan, en darkthrone heeft betere cd´s, maar UAFM is lang niet slecht.
Aanrader van de dag: Heimat (belgie) |
Citaat:
|
De beste orgeltjes die ik sinds tijden op bm plaat heb gehoord zijn die van Weltmacht - And to Every Beast It´s Prey
|
Citaat:
Ik vin (niet egt black metal ) Stratovarius cker beter en blinguardiun of Rhapsody (check www.mightyrhapsody.com ) |
hihihihi
ik ken te wienig metal voor een mening eigenljk ja edit: ander topic oeps |
Citaat:
|
hoho dit gaat de verkeerde kant uit
|
Stront
|
gelukkig geef jij er weer een interssante wending aan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het best gaaf :) |
np Wolversveen - rood_zand
|
Citaat:
|
heeft zn gelijkenissen wel he. Dat over die drums klopt. Die van wolversveen zijn immer goed, maar die lui hebben dan ook wel even de fijnere apaaratuur ervoor.
|
Kan iemand mij vertellen waarom die persoon zo absurd veel geld heeft betaald voor die cd?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |