![]() |
Thanx !
|
ik weet de titel en artiest van een nummer niet.. de tekst gaat iets van 'in your heeeaaad in you heeaaaaheaheaad zombie zombie zombieieie'
iemand? |
Zombie - van The Cranberries
|
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb laatst die cd gevonden ik moest echt van ons kotsen |
volgens mij lieten ze ons ook alleen maar door de audities heen omdat ze het zielig vonden dat we zo veel voor niets hadden geoefend :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hm. zouden al die dronken mensen die in de ex-voto "eerst oefenen, dán spelen!" roepen naar bands het dan toch fout hebben?
|
misschien zijn wij gewoon speciaal
|
of irritant
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hallo!
Ik wil weten hoe het origineel heet van het nummer Mijn Hart van THC. Komt me heel bekend voor, maar kan dr niet opkomen... Danku! |
Citaat:
|
Zoek een nummer wat ik vandaag sinds tijden weer eens gehoord hebt (op radio 538, bij de non stop classics uit 1993) Er komt een stukje tekst als: ''and this is what we do'' in voor en de wijs is van dat apres-ski nummer ''het is stil aan de overkant'' Alleen het origineel klinkt veel beter dus daar ben ik naar op zoek...heb ook al op archieven van de top40 gekeken uit 1993 maar kwam hem niet tegen. Iemand die weet hoe het heet of van welke artiest het is?
|
Citaat:
|
zo'n opnieuw uitgebracht kerstliedje van allemaal bekende artiesten voor het goede doel.. hoe heet die
|
Citaat:
kut plaat trouwens...de originele was véél beter... |
Citaat:
Death In Vegas - Hands Around My Throat van de Animatrix soundtrack :) |
Citaat:
Dat is Steve. Jij bedoelt Chris. maar je hebt gelijk als je zegt dat het nummer kut is. |
Citaat:
De danceversie ervan is van Royal gigolos. Ik heb me gek gezocht op Google. Ik weet dat de clip geanimeerd is en geloof ik met allemaal platte figuren. Eerst zijn ze op straat, erna ergens binnen aan het optreden. Er doet een zwarte vrouw in mee en ik dacht te weten dat dat Kelis is, maar ik weet de titel niet en op Kelis vind ik teveel. Hulp gevraagd dus :). |
weet iemand wat de titel is van het nummer dat die kerel uit de salton sea de hele tijd speelt
de artiest is Miles davis |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
(Nog een keer!)
Is er iemand die weet welk muziekje gebruikt wordt bij de Vodafone reclame over UMTS? (Met de moeder en haar dochter die rare gezichten naar elkaar trekken) |
Kasabian - Reason is Treason (de vodafone reclame)
Wie weet hoe het nr heet van de sex and the city finale trailer van net5? (won't you be my....) |
wat was het eerste nummer dat motörhead gisteren speelde?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij hebt geen idee? Ken je de clip wel toevallig? Met plat bedoel ik echt dat als je zou draaien, je een streep ziet ipv een zijkant van een persoon. |
Citaat:
|
Jammer dat er meer vragen dan antwoorden zijn...
Dus, maar ik heb dus weer een vraag: De muziek die je hoort bij het spotje op MTV voor MTV Staying Alive...beetje moby-ig...met klassieke muziek sampletjes enzo... |
Citaat:
? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een google-held :D. Uiteindelijk door te zoeken op samenwerking Kelis - andré -enrique -nokia -ringtones en - 35 andere namen die het niet waren... heb ik het gevonden:
Richard X ft Kelis - Finest dreams. Voor diegenen die benieuwd zijn naar mijn platte figuren: http://theonenetwork.com/playvideo.a...x_finestdreams |
Ik ga zowaar hier posten. :|
Anyway: ik zoek het nummer dat gebruikt wordt in de Vodafone reclame, met het kleine meisje dat via de telefoon bekken trekt naar haar moeder. Het staat niet in de database van ster.nl en ik wil 't opzich toch wel weten. |
hmm,ik weet enkele zinnenn uit een liedje,het lijkt een beetje oasis achtig,in de clip zingt de band in een gevangenis met allemaal vrouwen, en het gaat iets van "come on it ,get out it" oid
iemand? |
Ik zoek nu al meer dan een jaar naar een liedje.
Ik weet dat het van Les Snipers is en ook dat het vorige zomer vaak op SkyRock werd gedraaid (een Frans hiphop radiostation) Het refrein is me bijgebleven en het gaat (deels) als volgt: C'est moi qui fait le bagnoille(?) Het refrein wordt gezongen door een vrouwenstem. Meer weet ik niet, ik hoop dat jullie me kunnen helpen :) |
Citaat:
|
Citaat:
Oorspronkelijke titel: Police Dogs Bonfire Uitvoerende: Lazy Boy |
Citaat:
|
Citaat:
ik vond 'm toen niet, zoekend op vodafone commercials. :confused: |
weet iemand van welke band de muziek in dit filmpje komt?
filmpje |
Citaat:
en in die clip worden idd dingen doorgegeven |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48. |