![]() |
Dieren
Aan het denken gezet Ben ik echt zo ongrijpbaar? Valt volgens mij wel mee Eigen-kennis heb ik wel, toch? Is het fout? Ben ik fout? Ik wou dat ik het wist Huiswerk Bweh *vies gezicht trekt* |
hihi
wat een sukkeltje maar hijs wel lief niet op school ziek bah koppijn misselijk printen typen video kijken ja laat ik dat maar doen |
Telefoon
Oma Saai 25 jarige bruiloft Pa Ma Aruba Cruise Rust Moeilijk Au Slecht geslapen Moe Gek vechten |
*grijnst*
45 min gebeld hum sorry thomas soms ben je net een wijf :p maar wel gezellig hoor :) hoop wel voor je dat ze met je meekomt. |
Ik
Lijk Wel Verlieft :| |
Eigenlijk ben ik wel tevreden, 'k heb me niet zo vaak vergist
Huil dus om geen andere reden, dan dat je me mist Als de ster die valt je toe wenkt, ben ik bij je in je hoofd Elke keer dat je aan mij denkt, dat heb ik toen beloofd moe verdrietig begrafenis mooi zwaar:| rugpijn beroerd alleen raar gedroomd hele dag aan gedacht wat betekent het? bah Zij hield veel van ons, wij houden veel van haar. |
t gaat
niet meer shit positief denken .. weet t niet meer fuckit |
heerlijk
vervelend zijn en mn klasgenoten etsen die me vorig jaar bezeikt hebben :D |
dilemma
thomas vriendje uitmaken sinterklaas pim knap mysterieus danielle in de war wierook |
Dat is me toch ook wat. Rij je terug van begrafenis van je schoonzus, raak je van de weg met de auto. Is je man verdronken en ben jij zwaargewond en onderkoeld. Dat is toch bizar:|.
rare dag moe eerder naar huis gegaan slecht koppijn bellen straks dus en het begint door te dringen.. ze komt nooit meer terug... Ik mis je zo.. |
vrijdag
weekend toekomstdossier goedgekeurd eindgesprek toelatingstest bah lukt wel morgen kapper geen zin zondag saai vervelen hobby's |
muziek
liedjes haar verven :D amsterdam zus eindelijk woei :D lief hyper gelukkig hoelang wil niet vallen :s knuffelen ik ben wel positief dacht ik zo... :D :o |
weekend!
geen herkansingen! gisteren leuk nieuwe trui tas cadeau lekkers eten gezellig gym rolstoelen lachen morgen hem weer zien |
Ik haat
- ik maak er een rotzooi van blauwe plekken overal hou op ik wil ..., onvermogen. nutteloze updates daar en nutteloze post hier het spijt me. van alles. |
waarom
gaat alles zo kut :( |
alleen
fijn maar hem hier bij me nu zou ook wel fijn zijn werken morgen cd's weg snel geen doei e-card ''with love'' :o lief :) eten fijn nieuw cadeau morgen uit :) |
blij
happy jinglebells zingen tegen de magnetron mijn god zo komisch zo gestoord zo 100% me eten ontbijt half 4 avondeten nu maar bah met mijn dronken kop klote klaargemaakt maar wat wil je als ik zing tegen mijn stickies visstickies :cool: |
als
je eenmaal de bodem hebt bereikt kun je niet verder vallen ------- |
doodmoe
ivo mondeling beeldende vorming ivo ivo ivo joeri lachen droom school :( |
:s
verward antwoord nou onduidelijk vaag moe koud brr engeland? stom werk lieve kindjes vrienden? sinterklaasgedichten ik wil weer blij kunnen zijn... koken nu |
kou
brief stomme doos vergeten morgen post liefff appel rozijntjes bang next week eikel zeg het dan niks |
lalalalalala
goed goed bevestiging aub |
ivo
stom ivo stom ivo stom :rolleyes: |
moe
frappant chagrijnig duits stom vergeten eigen schuld surprise viool crea:) cadeautje gekocht nog maar voor 1 persoon en ik moet nog zoveel bah klotegevoel shit De dingen die je lang niet zeggen kon en zeggen wou en dan zo graag nog 1 keer zeggen zou.. |
morgen
gym bah fitness bah bah stom spierpijn zwemmen ook niet eten bluh kutgevoel eten eten word gek |
wanhopig
huilen aanval verdrietig - bang so far from home pijn praten noodkreet - stilte help me.. |
Citaat:
*knuff* sterkte! |
Ik weet niet
wat er met me is OF er iets met me is *zucht* Ik weet alleen dat ik baal van school maar ook weer niet En dat ik van mijn vriendje hou En dat ik ervan baal dat ik hem niet kan helpen op dit moment Ik vind 't zo sneu om hem zo sip te zien kijken... |
shit:|
moe hoofdpijn toch gedaan gedicht moe dansen huiswerk vermoeid geen zin And so it goes, and so it goes.. |
school leuk
debat ramp nederlands docent niet positief alles kut dat is het wel owja echt alles kut. best wanhopig eigenlijk dat wordt me wat niemand geeft |
drup
drup drup |
Citaat:
|
Citaat:
|
haat
alles pesten betekend dood vermoorden ik wil slaan jou nu hier voel de pijn zelf eens ... ooit wraak eens altijd kan toch niet misbaksel onzeker boek ... :bloos: |
ongelukkig
eenzaam verveel me hikken bagger nergens zin in moeilijke tijd dik lasca msn ronald tv krant knopen willen uitgaan muziek afvallen twee blehhh |
vrolijk
beetje moe zin in het weekend 2 feesten + sinterklaas hij is lief andere is ook lief :o |
kutknie
pijn trainen rotgevoel amsterdam ivo |
gesprek
ow kut wat heb ik allemaal aangericht :( |
kutdag
kutweek morgen presentatie zenuwachtig faalangst? eten niet eten ongezond afvallen |
geesten
mjah wel fijn zo samen huilen .. drank geen pijn geen gevoel geweldig en zo gevaarlijk verslavend en duur .. pure angst voor een sleutel- in- het- slot- geluid |
pw
druk keelpijn nat feest sinterklaas schoentje spreekbeurt smilies snoepje ssss slape beugel dood bernhard klok minuut gym ringen spierpijn lamp stofzuiger zussie enge vent grieks huiswekr tijd over... |
"Het leven is een geschenk." :)
|
":)"
|
weekend
was leuk wel anders maar op toffe manier ladiela :D |
moe
slapen maar geen zin morgen school instabiel niet weten wat ik wil onzeker goed gedaan? papier/enquete robinson geur muis leuke kado's nieuwe fiets happy water geen eten slapen verwerken plannen toekomst studie ronald kerst harm stoppen |
verslag
zenuwachtig niks gedaan .. fuck fuck :( .. kon niet mocht niet .. zoute tranen auw meer tranen jankaanval kansloos .. |
tussenuur
4 uur po ivo michiel moe vakantie kerst oma :( |
spierpijn
gym bah werken school Ray bios leuk cadeautjes verder geen viering wat moet ik nou met ''ons''? gedichten over exvriendjes ook over jou niet mooi maar jij vond wel :) Je noemt me oud verdriet...Doe wat je wil! |
verdriet
gemis misselijkmakend jaloers hij samen |
bang/zenuwachtig
buikpijn niet lekker morgen opgekropt verdriet nooit meer praten proberen angst.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |