![]() |
ska vans
legerbroek human alert shirt bad relgion trui zwarte pet |
grijze baggy broek met beetje krijtmotief
zwarte hoodie zwart/witte vans |
all stars
spijkerbroek diesel studs riem bijenkorf zwart kroonjtes t-shirt h&m zwarte leren riempje om mijn pols h&m |
donkerblauwe wijde spijkerrok
zwarte strakke longsleeve donkergroene mouwloze top met kant zwarte panty zwarte laarzen |
spijkerbroek met omgeslagen pijpen
zwart shirtje met vage print zwart ribjasje witte sokken sloffen |
Alllstars, inclusief gat
Lichtblauwe replay boek Vale grijze niet seksy boxer :( Groen T-shirt H&M Jasje + hooded top whatever jeans Van gils between sheets Witte leren riem Witte leren armband |
Donkere spijkerbroek
Rode trui met blote schouder Zwarte puntschoenen Paars ondergoed |
- lichtblauwe longsleeve,DEPT
- donkerblauwe baggy broek,Replay - blauwe allstars - witte riem |
groene horizontaal/verticaal gestreept jurkje met een rood/groene band om mn taille van fornarina
licht rose longsleeve donkerpaarse panty rose moonboots bling bling ketting met kruis |
donkerblauwe baggy spijkerbroek
i <3 aiscream shirtje omdat ik 'm zo leuk vind blauw vest want koud |
lichte spijkerbroek replay rose label
brede rose riem met koeienhaar just b witte longsleeve donaldson rose/wit gsusvest met capuchon al heel oud enzo blablabla echt hoor :rolleyes: rose burlingtons rose suede kindertimbs geurtje: lacoste pour femme haar hoog & rose hangdiamantjes het is minder rose dan het klinkt hoor |
spijker diesel broek
fornarina riem zwart diesel truitje rood tommy vest (zonder muts) zwarte sokken zwart ondergoed |
regenlaarzen
zwarte maillot zwarte ribrok zwarte trui met knoopjes paars ribcolbertje met roos sjaall |
zwarte panty
zwarte afgeknipte malliot vaalzwart spijkerrokje zwart hemdje donkergroen ondergroed donkergroene pashmina |
vest, trui (en ik heb het nog koud :( ), donkere baggy spijkerbroek, gestreepte lange sokken (zwart, geel, oranje, blauw) en mn nieuwe warme pantoffels, om mn arme voetjes even op te warmen :)
|
Ik heb allemaal stomme kleren aan want ik ben brak en ik heb het koud.
Een stomme oversized wollen trui, een stomme broek, alles is stom :) :) |
Een redelijk wijde spijkerbroek, met een donkergroene trui ( steekt lekker af tegen mn NIEUWNIEUWE rode haar)
|
Paranoide & Payableondeath: We hebben geen idee wat we aan hebben, maar het zijn in elk geval geen kleren.
:confused: |
Citaat:
ooh dat bloesje van jou gister was heet Ken :) ik heb ook domme kleren aan maar vergeleken bij de mensen die ik vandaag gezien heb zie ik er heet uit :) bauwe rok blauwe/turquoise dunne col brede bruine riem zwarte maillot blauwe dolly laarjses |
Jogginsbroek
Streep overhemd (RL) Hoodie (H&M) |
Rood zwart gestreepje 2e hands jurkje
Grijze panty Zwarte cowboylaarsjes Zwarte mutss |
Un spijkerbroek (Replay)
Groen truitje (diesel) en groene allstars |
- te groot shirt van een spaanse discotheek
- baggy broek,Nudie - blauwe voetbalsokken ik zit in de "net uit de douche maar nog niet naar bed"-fase |
ska vans
legerboek human alert shirt zwarte pet |
Ik heb mn hele oude skatebroek aan en daarboven op mn Rammstein trui
|
- grijze ribbroek
- rode hoodie - zwart ribcolbertje ik match niet vandaag |
- Grof gebreide wollen hoodie (zwart/wit) Coolcat :o
- Baggy spijkerbroek H&M - Brede bruine leren riem Levi's - Blauw/gele dunks Geurtje: Higher - Dior |
donkerblauwe baggy replay
roze hoodie met opdruk witte sokken en zwart ondergoeddd |
lichte broek joop!
bruine leren riem just b zwart stretchhemd h&m zwarte pluisjestrui met opstaande col/kraag, cora kemperman (van marieke noem me maar marrr) wat oudere zwarte laarzen met punt en hakje, gabor parels in & om |
donkere spijkerbroek
wit hemdje roze geruite wollen trui bruine leren riem bruine leren laarsjes roze hangdiamantjes, haar krullend los en ik ruik naarrr Allure |
slobbertrui
pyjamabroek ik ben ziek |
grijs hemdje zeeman
grijs vest divided zwarte rok divided zwarte maillot v&d blauwe laarsjes 2ehandsss |
rhcp shirt
witte longsleeve zwarte overzeas |
Rode Allstars
Vale jeans (Replay) Riem (J&J) Streep overhemd Hoodie (Zoo York) |
donkerroze ribrokje met 'vintage' broche
donkergroene strakke longsleeve met wijde hals roze pareloorbellen grijze panty zwarte beenwarmers |
Strakke grijze boxershort America Toda
Grijs t-shirt Replay Lig in mijn bed huiswerk te maken :( Laptopje op schoot, koffie naast me :) |
zwarte uggs
groene panty met vlinders grijze rok met plooien groene hoodie |
Redelijk donker grijze Forecast broek, (Friends)
Zelfde kleur grijs met rode DC schoenen, (britain) en een rood T-shirt van Iriedaily. (Britain) en zwarte sokken |
zwart t-shirtje
zwarte hoodie met rits baggy spijkerbroek armyprint allstars lichtroze sokken rood/lichtroze ondergoed jaja |
spijkerbroek
lompe trui *ziek* |
- groene schoentjes
- spijkerbroek - groen ondergoed - groene trui Groen he. |
ska vans
baggy spijkerbroek subhumans shirt zwarte pet |
een baggy spijkerbroek
een blauwe h&m capuchontrui blauwgestreepte sokken |
- donkere baggy broek,Nudie
- shirtje met print,Energie - grijs vestje met capouchon,H&m - asics - zwarte leren riem - rode pet,Kultivate |
roze dkm tshirt
bruine wijde rok met wit/geel/roze/blauwe bloemtjes en blaadjes, zon rok die zwaait als je een rondje draait. zwarte panties met naad. :cool: en nu even geen schoenen. oh en een lichtblauw kant ondergoed |
grijs/paarse verticaal gestreept vestje van hennes
zwarte tulle rokje donker paarse panty rose snowbootjes |
Laarzen (Tween)
Vale jeans (Diesel) Riem (Tween) Zwart overhemd (H&M) Nette trui (DKNY) Truckah (KV) ("Neuk me, ik ben rijk") |
Wit ribcolbertje Mexx
Zwarte longsleeve met een soort doodshoofd Replay Donkere spijkerbroek met steekzakken Replay rose label Zwarte suede laarzen th |
Zwarte ribbroek HM
Zwart truitje met lange mouwen HM Zwart bloesje vero moda Zwarte pantoffels Haar in staartje, geen make-up, geen sieraden Lekker basic :p |
blauwe longsleeve (h&m)
witte riem blauwe dickies broek |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:19. |