![]() |
bier.
|
Mescaline <3.
|
Ik ben ziek..
Ik heb nergens zin in. Het komt er toch allemaal weer uit, en dan via de bovenkant. |
in een lekker belgisch biertje en een hazejoint
|
Citaat:
DXM, maar dat doe ik over een maandje pas. |
Ik heb zin in een lekkere zelfgedraaide joint, wat ik na 1 jaar flutdingen draaien eindelijk kan.En een leuke film erbij (y)
|
1 mescaline ( pure, geen cactus vreten)
2 paddo's ( mckennai) omdat ik dat weer doe over weekje ofzo ( wat het weer toelaat) |
...wiet ...
maar ik heb natuurlijk nix en ook geen handige connecties om er nu nog aan te komen en mn huisgenoten zijn dr ook nog ns niet |
Citaat:
|
ik weet dat het verdomme 8.22 in de ochtend is maar ik heb zowaar zin in bier....
en in wiet maar ik ben zo in amsterdam dus dat zal wel goedkomen |
Asperines.. maar dat zijn 'medicijnen'.
En ik heb er niet echt zin in, maar kga er wel zo even 3 naar binnenwerken, anders loop ik de hele dag krom van de pijn. En voor de rest heb ik een erge trek in een beetje wodka. Dan kan ik tenminste weer slapen. Of iets anders waar ik loom en soezig van word. |
hat is half 7, tijd voor pep (Y)
|
bier., geen idee waarom ik het nog niet heb gehaald heb
|
Citaat:
|
ja
|
Bier, net 6 dagen achter elkaar gewrkt en ik wil nu heerlijk chill in de tuin muziek zitten luisteren met mijn vriend hertog jan
|
straks mijn jointje :D (Y)
Sweeeeeeeet Magic Haze, binnestebuiten gevouwen en perfect gevormd... :D |
Wodkaaaaaaaaaaaa
|
Ach ja drank en wiet zijn gewoon lekker chill en in combinatie is het nog beter. Dus ik weet niet waar daar een probleem mee heeft maar het is legaal. Dus waarom niet.
|
straks met een zalige Sativa en Bailey's decadent op een tuinstoel hangen...
|
Hmm ik heb trek in lekker jointje en Safari 7Up :D Mjammiejammie :P
|
rose, of martini
|
Bier. en een dikke sigaar
|
wiet en alcohol
en ik heb t, jpp en tequilla, dus dat komt goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
edit: kheb nu zin in bier met dit weer (heb net gewerkt) |
decadente zooi en een jointje. Heb ik ook allebei.
Maar ik moet eerst boodschappen gaan doen. |
wat is pep eigenlijk :bloos:
|
peppeppeppep
of alcohol. |
Citaat:
|
mijn drug van keus op het moment is sex.
Sex met passie. En of die passie dan uit een fles komt of niet maakt me niet uit :D |
Citaat:
|
Ik zou wel een vette blow kunnen gebruiken! IK ben net terug van extrema en die 3 pillen werken nog steeds een beetje na.. Als ik nu ga blowen dan wordt ik lekker vaag en slaperig en ga ik slapen. :D
Enige probleem is dat ik naar de koffieshop moet lopen en daar heb ik echt helemaal geen zin in :o |
wat metroidminded zegt, alleen dan omdat het maandag is
|
3 wijn en een trampoline.
|
pep uiteraarrrd
|
Rode wijn+joint+! Ik heb net döner kabab gehad en die turken hebben me geflescht. de kabeb was oud, het brood was oud + schimmelplekjes, het waren meer groene pepers dan sla, de friet was keihard en in oud vet gebakken.. Laat ik nu net getrakteerd hebben (n) Weg euries...
HAAL GEEN DöNER KEBAB IN DE ASSENDORP TE ZWOLLE (n) :( |
Citaat:
|
mijn laatste jointje. maar ik ga 'm nog niet oproken.
vanmiddag pas, ergens. |
tien over 2 :D
pep tijd (Y) |
Ik heb zin in een joint...
|
bier (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, ik heb wel erg veel zin om hasjcookies te gaan eten. Maar ze zijn op.:(