![]() |
dan heb jij shadow x nog niet gezien!
|
baas boven baas
|
Citaat:
- Ik hoorde later nog dat er enkele mensen met bier hadden gegooid naar Speedy. Een beetje betreurenswaardig, want de DJ heeft niet alleen de creatieve vrijheid om alles in z'n set te betrekken wat hij wil, maar ook weet je dat Speedy niet 'your normal techno kinda guy' is. Het experiment staat vaak centraal, maar dat wisten al die paupers in de grote zaal natuurlijk niet. Ik vond 't overigens ook een slechte set, maar dat komt meer omdat ik in een breakcore-humeur was. Henk Mul ! |
Subtiele trap tegen de spreekwoordelijke bips van dit topic.
Er is een nieuwe cd die toevallig vandaag in Nederland is uitgekomen (y) http://www.musicmeter.nl/images/covers/18000/18933.jpg Getiteld Rossz Csillag Allat Született Tracklist: 1.Sikertelenség 2.Szerencsétlen 3.Öngyilkos Vasárnap 4.Felbomlasztott Mentokocsi 5.Hajnal 6.Galamb Egyedüll 7.Második Galamb 8.Szamár Madár 9.Hiszékeny 10.Kétsarku Mozgalom 11.Senki Dala Heel erg veel klassieke muziek samples, minder terror -> meer snares :) ik vind het opzich wel een erg relaxte cd, had liever toch nog wat van het gebeuk gehoord zoals op de split met Speedranch (making orange things) maar dit is ook wel leuk voor de verandering (y) edit: te vinden op torrentspy.com |
doh, en die plaat met speedranch is klote.
|
Hey, issie eindelijk uit?
En die plaat met Speedranch heerscht |
Die heerscht zeker, Viva Las Vegaaaaas!!1
|
Deze plaat vind ik wel kwalitatief een stuk beter. Alleen als ik herrie wil horen zet ik MOT op :cool:
|
tja idd, maarja hij is niet bepaald esthetisch ofzo
|
Het is geen subtiel kunstwerkje inderdaad, I agree
|
Ik ben verliefd op Szamar Madar.
Die remix van Stairway to heaven op MOT doet gewoon pijn aan mijn oren. Erg leuk, (y). Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
jongens geen ruzie nu :(
|
hij begon!
|
kiss and make up
|
godver nien
|