![]() |
die in de bibliotheek op de uithof zijn al helemaal kut
|
De loopbrug van de slinger vanaf de derde verdieping naar de ovaal is ook vet klote (n).
|
van die mensen waar je achter loopt in normaal tempo en die dan ineens stokstijf gaan stilstaan omdat ze iets of iemand zien.
mensen die je dingen willen aansmeren sinds vandaag haat ik de patatboer bij het centrum en nog wat dingen |
als dikke stikkende mensen naast je komen zitten in de bus
|
als je in de trein zit en dr komen bejaarden bij je zitten die dan een heel verhaal tegen je op gaan hangen. vreselijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Crotch grabbin' st33l0 jeweettoch? :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
HE WAT KIJK JE MAN? HE? WAT KIJK JE? ... ja negers dus |
Citaat:
|
dikke, irritante kinderen.
sorry. sletjes met londgeverfd haar en die je aankijken met een blik van; watmoetjenou? sorry. moeders die te hip gekleed zijn met te veel make-up. sorry. |
huh sorry :confused:
|
Citaat:
dalijk ben je een moeder met een super irritant dik kind. sorry for you then. :p |
Citaat:
|
Omfggg mensen die langzaam lopen djiezus (n)
Ik haat dat zo he , en mja ik loop best vlug altijd , en alsmensen allemaal voor mijn neus stoppen en langzaam lopen. Daarom duw ik ze vaak :( |
Citaat:
of mensen die langzaam fietsen daar kan ik ook niet tegen ik ben een paar keer tegen iemand opgebotst omdat ie opeens stilstaat :mad: |
Citaat:
|
* Mensen die, als je komt aanfietsen, je wel zien maar denken dat je wel voor ze remt. Dan zie je ze kijken (meestal volwassen vrouwen) lopen ze net de straat op als je voorbij wilt rijden.
* Of aan kutblagen van 14-15 jaar of jonger, die, als je langsrijd, je gaat uitschelden, uitlaggen, of willen laten schrikken. En als je afstapt om zelf ook een grote bek terug te geven, bang uit hun ogen kijken of wegrennen. * Verder hebben we ooknog de kleine kutsnolletjes (ook 14 a 15 jaar) die je gaan onderroggelen om te kijken wat je terugdoet. Dan staan er andere mensen naast om je te zeggen dat je echt zielig bent als je iets terugdoet. * Als laatste de nepturken die op vrijdagavond (koopavond) met zn alle in de winkelstaat verzamelen om bitches te pimpen en stumperts te whoopen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook briljant: M'n moeder en ik gaan de hond uitlaten in een of ander bos aan de rand van Arnhem. We rijden de parkeerplaats op, rechts fietst een vrouw. M'n moeder kijkt uit of ze niet tegen de paaltjes van 't parkeerplaatsje aanrijdt en of er niet iemand achter haar rijdt. Van rechts, waar m'n moeder niet heen keek, nadert de vrouw ze denkt dat wij 'r voor laten gaan. M'n moeder rijdt door en die vrouw wilde door fietsen en moet snel remmen, bijna de auto rammend roept ze met een boos gezicht: 'Hé!' Het was mijn docent handvaardigheid van vorig jaar. :D |
Citaat:
|
Citaat:
:D (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52. |