![]() |
Mensen mensen het tijdschema is bekend:
Main Stage 1 13.00 - 13.45 Racoon 15.05 - 16.05 Simple Plan 17.25 - 18.25 Jamie Cullum 19.55 - 21.25 Lenny Kravitz Main Stage 2 13.55 - 14.55 Krezip 16.15 - 17.15 Queens Of The Stone Age 18.35 - 19.35 Keane 21.45 - 23.00 R.E.M. Tent Stage 14.00 - 15.00 Eagles Of Death Metal 15.45 - 16.45 Ozark Henry 17.30 - 18.30 The Tears 19.20 - 20.20 Interpol 21.25 - 22.30 Nine Inch Nails Nieuwe Revu Stage 14.45 - 15.45 Feeder 16.30 - 17.30 The Departure 18.15 - 19.45 The Mars Volta 20.30 - 21.30 Admiral Freebee Ik hoef iig niet vroeg m'n bed uit, tenzij ik in die tent stage een beetje wil junken heel de dag, om aan het hek te staan bij NIN. |
mooi dan hoef ik niks te missen
|
Citaat:
Keane en Interpol tegelijk godverrrr. Geen Keane dus. En REM tegelijk met NIN.. was te verwachten. :( Ik geloof dat ik de halve dag alleen moet gaan lopen want het dinnetje waar ik mee ga wil naar alle bands die tegelijk vallen met MIJN bands. :mad: :( Mijn voorlopige schema: 13.00 - 13.45 Racoon 14.45 - 15.45 Feeder 16.15 - 17.15 Queens Of The Stone Age 17.30 - 18.30 The Tears 19.20 - 20.20 Interpol 21.25 - 22.30 Nine Inch Nails (21.45 - 23.00 R.E.M... misschien nog een stukje. :D ) Nah. Best te overleven dit. (y) |
Citaat:
|
Main Stage 1
13.00 - 13.45 Racoon 15.05 - 16.05 Simple Plan 17.25 - 18.25 Jamie Cullum 19.55 - 21.25 Lenny Kravitz Main Stage 2 13.55 - 14.55 Krezip 16.15 - 17.15 Queens Of The Stone Age 18.35 - 19.35 Keane 21.45 - 23.00 R.E.M. Dat zou ik eventueel wel willen zien, vooral Keane <33, maar.. 59 pleuro is me een beetje teveel.. Plus ik zou dan nog 32 pleuro moeten neerleggen voor een kaartje.. Bijna 100 pleuro.. Toch een beeeeeeetje veel. |
Weinig bands (n) Klote programma op zich... vroeg thuis dus :| En tussen half acht en half tien is er teveel overlap :mad:
|
Mooi, voor mij geen overlappingen.
........maar ik zou dan ook maar één band hoeven te zien |
Citaat:
Ik vind vooral Racoon, Feeder en QOTSA et leukste.. maarja :D de kaartjes liggen iig al klaar, lief joh zo'n mama die sponsort :o |
Citaat:
bij mij overlapt het wel een beetje maar goed ik zie dan wel weer wat ik ga doen. |
Lang leve de NS! (y)
Die krijgen het natuurlijk voor elkaar werkzaamheden in te plannen op de betreffende zondag 26 juni, de gehele dag, tussen 's-Hertogenbosch en Nijmegen :) Doen ze goed. Daar hebben ze dus in één keer heel Zuid-Nederland mee te pakken (y) Op de webstek van RP raden ze aan via Utrecht te reizen. Extra reisduur is dan slechts zo'n 75 minuten :cool: Slecht nieuws moet je altijd positief brengen zullen we maar zeggen. |
Ik heb hier nog wel een zolderkamer vrij voor 4 gelukkigen (Y)
|
Citaat:
Gelukkig kan ik met de auto meerijden. :cool: |
Citaat:
|
ik luister vanuit de achtertuin :cool:
k heb geen kamers vrij.... |
Ach ja ik hoop dat de NS bussen laten rijden en anders is 't jammer, maar dan ga ik gewoon niet. Zo geweldig is dat fest nou ook weer niet...
... en aan de tijd zal het niet liggen. Om 21.00 is het qua muziek iig afgelopen (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan loop jij asociaal hard kerel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Knap hoor, als jij van de Goffert in een kwartier naar het CS wilt lopen. Langs de groenestraat en dan graafseweg lijkt het kortst maar no fucking way dat je dat in een kwartier doet. |
Citaat:
(hoewel, bij kids van 14 is hun conditie over het algemeen nog niet zo verneukt als die van mij; schoolgym, niet roken/blowen/zuipen etc.) maar dan nog. |
Citaat:
Ik woon in de hazenkamp, dat is dus zeg maar tussen CS en goffert in en het duurt wel 15 - 20 minuten om op CS te komen. |
Citaat:
|
Kinders, het is bijna zover, daarom alvast wat plaatjes, om net zoals jullie lokale held, alvast in de stemming te komen:
Diegene die zich een beetje stoer en zwart wanen zien zondag dit: http://img.photobucket.com/albums/v7...e2005/nin5.jpg Diegene die zich heel rock & Roll wanen zien dit: http://www.djurvall.burken.nu/Hultsf...20Stoneage.jpg Of die baardmans inbegrepen is weet ik niet :confused: Diegene die zich dagjesmensen wanen zien dit: http://www.yamaha-europe.com/yamaha_.../Jamie_big.jpg Dus mijn vraag aan jullie, wat waan jij je, ik ga voor het bovenste plaatje :) |
ik ga voor de tweede (Y)
|
ik wil ook....maarja 69 euro ga ik niet betalen
:( |
Citaat:
NIN REM QOTSA MARS VOLTA KEANE leuk.(y) maarja, 60 euro + treinkaartje, nee dank je. |
ik heb een kaartje over
50 euro |
Citaat:
Voor 69 was ik niet gegaan(a) :p Maar hey pak mee die korting van Scatterbrain, maar pas wel op he, er wordt met handscanners gechecked, dus pas op voor vage sjaggeraars. |
Citaat:
Niet dat het me verder een hol interesseert, maar maybe leuk weetje voor de opgelichte Greenday fans: Greenday staat alleen maar in Ahoy vanwege het feit dat ze op Rockin Park headliner wilde zijn. Yeah right, alleen headliner zijn met Kravitz, REM en Nine Inch Nails. Die lui lijden echt aan grootheidswaanzin (n) |
En wederom gratis. Daarentegen wel de hele dag werken...maar ok.
En over Greenday...misschien hadden ze het wat harder moeten spelen...we hebben ook de 2 hoofdpodia aan Ozzy te danken ;) |
Citaat:
|
Black Sabbath met Rammstein.
|
Citaat:
|
überliner :cool:
|
Wat een aanfluiting bleek te zijn, dus zo gek is die Ozzy nog niet :)
|
Citaat:
|
nu ga ik ook want ik heb werk (L)
ik ga bij een la place standje staan, in een polo. INTERESSANT HÈ |
Citaat:
|
ja dààg, eerste werkdag :D
|
Citaat:
Maar je werkt er dus via V&D? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@neproadie: ja zeg, misschien kunnen we dan zelfs wel zwaaien :cool: |
The Mars Volta zegt Europese Tour af .
Gepost door: atthedrive-in - 2005-06-23 15:35:42 - Bron: The Mars Volta, www.rockinpark.nl Zojuist is bekend geworden dat de gehele Europese tournee van The Mars Volta is afgelast wegens gezondheidsproblemen. Bandleider Omar Rodriguez-Lopez heeft sinds het begin van de tournee buikklachten. Deze zijn dusdanig verergerd dat hij niet meer kan optreden. Dit betekend dat deze band onder andere niet zal spelen op Werchter en Rockin Park. Voor Rockin Park is er een vervanger gevonden namelijk: Gabriel Rios. pretty fucked dus.(n) gabriel rios als vervanger, jippie :rolleyes: |
Beter (y)
Nuja, Gabriel Rios is ook kut, maar nog altijd beter dan die schuinsmarcheerders van TMV |
pfff :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17. |