![]() |
Citaat:
|
Citaat:
M´n saldo is trouwens alweer gestegen....sta in totaal nu nog ongeveer 800 euro rood. |
op t moment zo'n 800 euro op mijn eigen (betaal)rekening, maar ik krijg nog zo'n 1500 euro. Dus 2300 euro
|
Rond de 450. Helaas niet lang meer, heb ontslag genomen bij de ITS.
|
Citaat:
*kijkt jaloers* ;) |
Wat staan er veel mensen rood zeg. Ik zou nooit rood staan. En nee ik ben geen verwend nest.
|
Citaat:
|
Uhm ja, maar de mensen die hier erg rood staan, zijn daar verder van verwijderd dan ik...
|
ik kijk net terug en dat is eigenlijk ook niet helemaal waar.
Maar toch. Geld kan je pas uitgeven als je het hebt. Heb je geen geld; dan geen auto, geen vakantie klaar. Of net als ik: voor 75 euro de coolste vakantie ooit. Maar daar heb je veel vrienden voor nodig. |
50 euro op de ene
8 euro op de andere en 2300 euro geinvesteerd En ik heb ergens nog een spaarrekening voor mijn studie, maar ik weet niet hoeveel daar op staat, 3000 euro schat ik ongeveer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee gek!
Als je met veel mensen bent, wordt het steeds goedkoper... Wij hebben nu een villa in belgie gehuurd in de zomervakantie voor maximaal 30 personen. Er op gerekent dat er 25 personen mee gaan + voor mogelijke extra kosten 5 euro bovenop gedaan: kosten 75 euro. Er gaan nu 28 mensen mee geloof ik...dus als we ieder 65 euro hadden betaald hadden we het ook wel gered. Het extra geld is nu voor electriciteit wat er niet bij zat. Maar we hebben wel 2 keukens, 2 huiskamers, 3 badkamers, sauna, solarium, bubbelbad, tafelvoetbal, biljartiets, voetbal en volleybal veld enz enz. Nee, ik leun absoluut niet op andere mensen, eerder omgekeerd. |
op miujn rekening staat : €198762.36 dus...maar is dat leuk om te weten ofso..?? :confused:
|
Citaat:
Citaat:
|
kom op zeg! hoe goedkoop is dat!
Ik werk de eerste weken van de vakantie en de rest chill ik...? Ik maak eigenlijk alleen geld op aan eten en drinken. Ik ga met de auto, alleen de benzinekosten. Maar goed. Ik ben hier niet om te bitchen okeeee. En ik lieg niet als ik zeg dat ik nog nooit wat heb geleend van iemand, als iemand ff geen geld heeft, leen ik dat aan diegene. Maar dan heb ik het niet over grote bedragen. |
Citaat:
kijk, dat je geen peperdure vakantie moet gaan houden als je geen geld hebt ben ik met je eens. Dan kan je best een jaar overslaan of desnoods een goedkopere vakantie zoeken. Maar bepaalde uitgaven zijn nou eenmaal niet te vermijden. De huur moet toch betaald worden, je hebt nou eenmaal vervoer nodig en ook moet je gewoon eten. Daarnaast hebben veel mensen nog hoge studiekosten. Niet alle schulden zijn te vermijden. |
Citaat:
overigens zijn schulden niet altijd te vermijden. Zolang je niet te lang rood staat is er niks aan de hand. Als je 4 maanden lang duizenden euro's rood staat, dan heb je een probleem. Maar als je een week voordat je salaris binnenkomt 300 euro of zo rood staat, heb je volgens mij niet echt een probleem. Daarnaast heeft niet iedereen 28 vrienden. |
Ontopic :) : ong 7,50 op mn gewone rekening. Komt morgen weer loon bij :cool:
OP mn spaarrekening iets van 1000 |
hehe net loon gehad met vakantiegeld en extra winstuitkering dus ping ping incaseren maar.
dus inmiddels zo'n 1200 euro had het hard nodig :-) |
60 euro :p
|
*checkt*
161,33 euri |
Citaat:
|
maar dan had ik het nog niet over mn spaarrekening maar dat hou ik liever voor mezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
atm nog 40 euro, maar ik word nog uitbetaald voor vorige week dus straks 160 oid.
|
Ik heb iets van 6 duizend euro op mijn rekening voor een 18 jarig vind dat nog niet slecht :)
En verder breng ik kranten rond waar ik ook wat mee verdien ongeveer 80 euro per maand. Maar ik geef heel weing uit.:) :) |
Spaarrekening: 28,25 euro
Zichtrekening: 20 euro ofzo Thuis "rondslingeren": 400 euro Ik heb weinig op mijn spaarrekening maar dat is omdat ik dat allemaal heb verzet naar staatsbonnen :cool: :) |
-13.52. had een telefoonrekening die ietsjes hoger was als ik dacht :rolleyes:
|
Citaat:
|
Dit vind ik prive!! (n)
ht gaat niemand iets aan hoeveel geld ik heb :nono: |
op mijn betaalrekening staat 0.57 cent
|
Citaat:
Citaat:
Ontopic: kleine 400 Euro. |
63,28. Jeuj... heb weer salaris gehad. (weinig salaris, deze maand!)
Jammer dat er weer 20 euro vanaf gaat... :( Maar ja... binnenkort weer studiefinanciering en toelage. |
precies 7.50 (y)
|
1.03 euro maar ik heb eindelijk werk dus dat gaat goedkomen
|
Wel 28 hele euro's :( Zo arm ben ik echt nog nooit geweest :s
|
€ 70,28 en daar hoort eigenlijk nog € 66,45 bij te staan maar die heb ik er nog niet opgestort..
|
op het moment 2 euro (n) (credit :D )
|
-560
rood tot aan m'n dood ? |
€16,03.
:o |
Bij mij staat er zo'n 950.000,00 op, hoe ik eraan kom doet er verder niet toe.
Maar is toch makkelijk als je op vakantie wilt enzo |
|
994.63
&. op me spaarrekening is een aantal keer het dubbele, maja beetje privé om hier te zeggen. |
Citaat:
|
900 op de lopende... 200 op de spaarrekening...
maar ben net op vakantie geweest en volgende maand nog 2x 300 eraf voor seizoenskaarten maar daarna zal ik toch eens proberen wat meer te sparen... |
Citaat:
|
nu weer royaal meer dan mn laatste post :) (nu ca. 2500,-)
|
momenteel -192 nogwat :(
maar ik krijg nog 2x 75 euro van vrienden, dus het valt weer mee. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |