![]() |
Dat zou best komen, die koninklijke namen komen steeds terug en alexia is al best een oude...
|
Citaat:
|
Wauw, 'k heb 't net gezien! :) Ze ziet er echt schattig uit, een stuk beter iig dan Amalia destijds. ;)
|
Citaat:
Doe ik maar niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik heb géén idee wat de naam gaat worden, ben wel heel benieuwd! Vind het echt een scháttig kindje, ze lijkt wel onwijs op d'r zus trouwens! En vond het ook wel leuk dat Amalia nog langskwam, dat is ook wel een onwijs schattig kindje inmiddels! |
Kleine kinderen en baby's zijn irritant. ( De meesten dan )
|
mijn voorspellingen:
Het 2de kind wordt even arrogant als het eerste, ze krijgen alles wat hun hartje[als het er is] begeert, vervelende schreeuwende meisjes, die een naam dragen die meer omvang heeft dan hun cv. Maar dat zit ook deels in hun bloed. |
Citaat:
|
heeft dat kind nog geen naam dan?
|
Citaat:
|
Ik vond Amalia in het begin niet mooi, maar nu is ze echt snoezig :)
En haar zusje ziet er lief uit, heel klein (niet zo'n groot hoofd als Amalia vrijwel meteen had :P ) en precies. Ik denk dat ze heel rustig en lief wordt :P Ik denk eigenlijk ook niet dat ze énorm verwend zullen worden. Ben wel benieuwd naar de naam :) |
Amalia is nog steeds oerlelijk, hopelijk trekt het nog bij voor ze op de troon komt :(
Verder hoop ik in mijn egoisme dat ze een naam kiezen die ik mooi vind :) |
precies als ze maar niet zon nigger naam krijgt als amalia:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sofie Emma
|
|
|
Werd gister vertel op het rtl journaal. Omdat die namelijk geregistreerd is door de rijksvoorlichtingdienst ofzo. Maar ja het is dus nog niet zeker...
|
Citaat:
Maar ik denk dat namen als Sofie en Emma wel een goede kans maken. Julia(na) vind ik ook een goede mogelijkheid. Nu is het ongeveer al zover :) |
Als Willem-Alexander normaal kijkt, is hij helemaal niet lelijk. Hij is afgevallen :)
Maar goed, hoe gaat dat kind nu heten ... |
Ooh neee :|
Alexia Juliana Marcella Laurentien :| Ik vind 't niet mooi :( Wat zou haar roepnaam zijn? Die werd niet appart genoemd... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja volgens mij is haar roepnaam idd wel Alexia
Is net of ze een mix hebben gemaakt tussen de namen van Willem-Alexander en Maxima Haha :D |
Wat een vreselijke naam weer... (n)
|
Echt zielig voor dat kind dat ze zo heet...
|
Alexia en Juliana zijn nog wel mooie namen.
|
Citaat:
|
Ik heb medelijden met dat kind.
|
alsof een naam bepaald wat voor persoon je bent! :s
|
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
Ik vind laurentien erachter echt.. alsof ze opvulling nodig hadden. Maar ik had wel iets met alexandra of alexa of zo verwacht. En juliana natuurlijk ook. Ach, amalia en alexia he :o :D |
Ik vind het wel een mooie naam. (y)
|
Ik vind alexia op zich ook wel een mooie naam voor het prinsesje. Ik vind alleen de gedachte eracht, ik bedoel die buitenechtelijke dochter van Bernard heet ook zo. Dat vind ik gewoon apart. Anyway.
|
Ja, er zijn best veel variaties op alexander mogelijk. Waarom nou net die.. :)
|
Citaat:
|
Ik vind als je zegt 'prinses Amalia en prinses Alexia' heel erg klinken alsof je 't over twee griekse prinsesjes hebt :|
Ik vind 't wel een beetje leuk dat de namen veel op elkaar lijken, maar zelf zou ik mijn kinderen nooit zo noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik sluit me bij degene boven me aan.
|
:)
|
Alexia, echt een hele leuke naam vind ik, het is ook niet zo'n stijve koningshuis naam :p .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:29. |