![]() |
gister stick gedraaid in de kerk :cool:
gewoon zo in de kerkbankjes, ik ging in de goddelijke pijphouding zitten (knielen, slet) zodat het niet zichtbaar was vanaf't gangpad terwijl een vriend van me de zooi klaarmaakte naast me Was wel redelijk goddelijk goeie joint :D |
LOL :D
Genieten :D |
vanmiddag
stoned team america gekeken en het was leuk :D k lachte me kapot (y) |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D |
|
Citaat:
|
|
|
een jointje draaien met twee gekneusde vinger is (n)
het lukt maar lijkt meer op vouwen :o maar hij smaakt goed |
onticodui eno
bier ja, zlig, heleft was gratis (y) |
Net terug uit Baarle. Twas heel gezellig weer enzo. Nou bijna op naar A'dam!
|
|
jezus, mijn nek doet zeer. :o
|
Citaat:
|
^ dat.
|
|
Citaat:
duh :P |
Citaat:
Ik dacht toch eerder aan dit: http://forums.netgamers.co.uk/images...c/headbang.gif maar dan een beetje meer mellow. :o :D |
heh, de offste topic :P
maarja, morgen vrij dus daaluk ff bier zoeken |
GODVERDOMME STOMME FUCKING KUTSESSIE!
Klere eindexamen voor CKV 3... geef me gewoon een model om na te tekenen ofzo... nee, moet ik weer allemaal fucking crea-bea gaan zitten doen in m'n vrije tijd. kankerlijers. |
is dat stripverhaal jullie eindopdracht dan?
|
Citaat:
zoek fotos van jezelf (en familie) van vroeger en plaats minimaal 3 figuren van die foto's in een hedendaagse omgeving die je persoonlijk aanspreekt. gay gay gay... Als ze me nou gewoon weer een stilleven lieten doen, of een of andere fubar perspectief tekening van een ziekelijk nieuwerwets gebouw lieten maken ofzo... Maar neeeeeee, Shirrrrrley moet weer creatief gaan doen enzo. |
dat is idd echt wel gay ja :P
net zoals er hier alleen maar euroshopper pilsener is omdat de rest op is (n) |
Hmm, sterke drank. (y)
|
Ik was van het weekend echt zo lam als een balletje :D. En heb mezelf gigantisch voor lul gezet :D. Mja boeiend ik zie toch niemand van daar ooit nog terug. Nu nog offtopic maar ik ga zo een heerlijke joint draaien die heb ik na al dat fucking harde werken wel verdiend :).
|
net een dikke shiva jay gerookt en nu in mn nest liggen en filmpies tjekken tot ik weg ben:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb gistere 100 eu van me ouders gekregemdat ik probeerde te stoppen maar als ik weer ga roken moet ik t trug betalen :eek: :eek:
|
Het is heerlijk ephedra-weer, vinden jullie niet? Ik hou van ephedra als de zon schijnt ^^.
|
Ja. :o
Maar eerst eten, denk ik. En kijken of het kabelinternet geinstalleerd kan worden :o |
Ik ben stoned. En toch weet ik zeker dat ik het briefje van mijn huisgenootje goed heb gelezen:
"GAARNA GEURLOOS TE KOKEN" In een keurig, krullerig, blauw rotschrift. We hebben gen afzuigkap en de rijst die ik kookte, was niet geurloos genoeg voor d'r. Fucking hoerrrrrr! |
hehe, hoe wil je geurloos koken zonder afzuigkap?
niet toch? zeg maar gewoon dat ze d'r kop moet houden of een raampje moet openen ;) |
Hoe kun je nu geurloos koken. Dat is fysisch onmogelijk ofzo. Tenzj je op het balkon gaat staan emt een gasbrandertje.
Of eet zij alleen buitenshuis? Of alleen brood? |
narcose zuigt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij kookt ook. Lasagne, minimaal 1x per week. Rottig, rottig, grmbl. Mijn briefje: "Hoihoi! Er is geen afzuigkap, dus het zal nog wel even blijven meuren. Ik kook aanstaande donderdag paëla of mexicaans meurend eten. Alvast sorry, maar het raam kan niet open, want jouw waspoeder staat ervoor." In nette, zwarte, houterige blokletters. :D :o Ik wil haar waspoeder niet aanraken, want zij is ook te lui om mijn pannenlap ( :mad: ) te verplaatsen omdat hij naast het fornuis lag. Ik herhaal: fucking hoerrrrrrr! |
Citaat:
ook last van het probleem huisgenooten :p Heb net effe bij de shop 2 grammetjes zero zero gehaald denk Dat ik me strax heel prettig zal voelen :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
benzine en een goede aansteker :p :D mischien dat het werkt :o |
Citaat:
|
A3? Je hebt toch zo'n mooi hakmes???
Ik zou zeggen, leef je uit op de beneden-verdieping, de kamer recht onder de jouwe en die onder de mijne :D Bloedbad hier vanaaf?? :eek: :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
en ga jij iemand anders verveelen maar niet mij :mad: |
Ik ben bouncy.
Oh.. mijn bloeduitslag. Mijn bloed is in topconditie. ALleen wat hoge cholesterol, maar mijn goeie cholesterol is zo hoog dat het gecompenseerd wordt, en het foliumzuur zou iets hoger mogen, maar is toch goed. Wow. Ik heb zelfs een hoog aantal rode bloedplaatjes ofzo, iets wat sporters in de bergen gaan opzoeken :eek: Zelfs mijn lever is (y). de dokter moedigt me aan te sporten, ik heb alles om sportvrouw van het jaar te worden :D. ja hoor, zelfs met inspanningsastma, daar heb je die inhalators voor ^^. Gek. |
way 2 go muut :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |