![]() |
en ik zou peuken hebben gekocht voor bij de koffie als ik zou roken :mad:
|
een hippe groene riem (y)
|
Hippe lederen jas
|
sigaretten & nieuwe foto's.
ohja, en ik heb een nieuwe oprahverslaving, en ik dacht net dat ik was afgekickt, maar nee :( |
hippe baby shampoo :confused: en baby douche lotion.
ik heb nu bijna elk product van zwitsal behalve talkpoeder :confused: |
Citaat:
|
muntdrop
en wiet |
M'n huisgenoot vroeg op ik drs. ing. geewr was, want er was een brief voor me. En dat bleek van mn vakantiebuddy te zijn en er zat een blue crush dvd in want we gaan surfen in de zomer :D
|
-american history x dvd
-avocado's om guacemole van te maken&doritos -soja chocomel<3 -cd van jackie brown soundtrack. maar die is gekregen. |
Kant en klare maaltijd
Belachelijk dure studieboeken Slippers Leren jasje En nu bluttt |
passie & popcorn :eek:
en nog kleren, zij dan ik niet :mad: KENKIE |
Ik heb niets gekocht, iemand heeft wel salmiakrondo's voor mij gekocht :)
|
wiet
2 kaasbroodjes magnum beltegoed |
Chips
Wiet Cola Buikpijn :confused: |
Sigaretten heb ik gekregen vandaag.
|
VAN METAL? :eek:
|
Nee. :confused:
|
JOH :confused:
|
MEUH :confused:
|
Citaat:
slecht he |
KAN JIJ ROKEN? :confused:
|
Citaat:
|
NIKS TOCH :confused:
|
Hahhhahah
|
Citaat:
|
Tomb Prince op chariot
Golden Powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Citaat:
|
Citaat:
of of ik pijpen kan? :o |
HEUH :confused:
|
ik snap er ook geen reet van :)
ben jij trouwens fairuz? :) |
Ik ben Metal. :)
|
oh hiehie :)
|
agenda
slippers die verkoopster veel goedkoper heeft aangeslagen (de druif :evil: ) broek voor vriendjelief 2 knoopbikinis voor €1.98 per stuk :evil: 2x deoroller een riem legergroen |
opbergdozen,
sokken (zwarte, want elke maand lijk iker wel weer een paar kwijt te zijn) dossiermappen roze plastic kitch schaaltjes groen asbakje ecoliene zwarte nep allstars flessen wijn slagroom |
een bamboe-achtig mandje voor tijdschriften/boeken naast mijn bed
een rieten/bamboe ladenkastje een simpele passpiegel zwarte tapijttegels roomwitte verf |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb 2 boeken gekocht; 1 over psychoanalyse en één over het symbolisme met heeel veel foto's van schilderijen bij de tweedehands boekenwinkel en wierook en een yoghurtijsje met verse aardbeien |
Citaat:
|
Citaat:
|
Te grote zwarte broek (maar ach, voor 3 euro ga ik niet klagen) met geweldige print,
Zwart truitje, Shag, Veters. |
- De meest geweldige & geile leren jas die er bestaat <333
- Nachtcrème - Eén of ander chicklit boek gekregen van een vriendin. Weet de titel zo niet meer |
frikandellenbroodje
CROKY BOLOGNESE SJIPS WANT CROKY IS TERUG JA :( |
OMG GISTEREN HE ging ik naar de albert heijn voor CROKY BOLOGNESE maar die waren allemaal weg. :mad:
|
Citaat:
EN KLESSEBESSEN :( |
Oh ja graag , lekker klessebesse! :( Met een crokietje er bij :( (y)
|
Ik droomde vannacht over n tas van Pieces (zo'n grote buideltas) dat ik m had en er mee rond paradeerde. Ik wil die tas al maandenlang en hij is telkens uitverkocht. Tot ik vandaag besloot even naar de bibliotheek te gaan en ik piepte even n hip winkeltje binnen en omg daar hing die :eek: maar dan wel in gebroken wit ipv bruin maar toch is ie beeldig en eigenlijk leuker voor de zomer en en en..ik heb m :mad:
|
Citaat:
is t die ik denk dat t is?? FOOOTOOOO |
dvd
zwart wijd fladderrokje van de h&m zwarte sjaal met allemaal van die glitterlintjes erin gister antwerpen geweest (Y) |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...y12E7isxu8.jpg speciaal voor jou gemaakt beeb |
Ohhhhhhja die , die is mooi idd daar heb ik ook lang opgegeild (L)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50. |