![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
die toko valt mij nog op van blinkendheid en ik kom er nooit |
hele enge winkel veel blinbling
|
Waterlooplein eens kijken, Ridder.
|
Groene legerkleurige spencer..Waaaarrr
|
Citaat:
Bordeaux rode allstars dus! |
Citaat:
want de six is een keten en die zie je echt overal hier in nederland, er zit zelfs een afdeling in de v&d. maar ik weet niet of ze die in belgie je hebben... |
Citaat:
Bedankt iig :) |
Waar vind ik deze schoenen:
http://images.sports.cn/2004/11/26/404226A.jpg maar dan het liefst niet in het wit.. |
Citaat:
|
Citaat:
In de Gouden Gids staat ook alleen het 0800 nummer, dus ik vrees dat je dat andere nummer niet 1-2-3 vindt. |
Citaat:
|
circa shirts? en een site met die shirts? ik ben namelijk iemand een circa shirt schuldig vanwege dreads zetten.
btw ik woon in tilburg en heb niet zo heel veel geld om met treintjes te reizen |
Citaat:
|
nee want dan krijgen ze zeikerds aan de telefoon die een los naadje hebben ontdekt in hun H&M hemdje van 4,90 :nono:
|
Ik heb mijn oorringetjes gevonden, idd in de Six (in Leuven zelfs :) ) maar ik vraag me af of ze niet te klein zijn voor in mijn oor :D en ik moet nog twee weken wachten voor ze erin 'mogen'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bonk in de veemarktstraat. |
Citaat:
|
Ik wil weten of de Led Zeppelin shirtjes vd H&m nog verkrijgbaar zijn, en zo ja in welke H&M's? Hoeveel kosten ze?
|
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar een winkel met heel veel zwemkleding, ik heb namelijk een F-cup en kan nergens normale zwemkleding vinden... (liefst amsterdam!)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in breda hebben ze ze niet meer iig. maar ik wel :) |
Citaat:
Ik woon in A'dam, toen ik vlug de H&M's in de kalverstraat doorzocht heb ik niets gevonden... maar ik weet sowieso niet in welke ik moet kijken. -_- |
sterretjes, van die vuurwerk dingen zeg maar
ben ook op zoek naar andere cocktaildingetjes, zoals parapluutjes, roerstaafjes, etc. iemand die weet waar? |
blokker
|
Citaat:
hebben ze die danook in herenmaten? want die led zeppelinshirtjes hebben ze naar mijn weten alleen in vrouwenmodel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
een ghostbusters t-shirt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
http://img.photobucket.com/albums/v2...black/coat.bmp
Zo'n soort jas dus, klassieke cordoroy lange zwarte jas. Heb geen FLAUW idee wat voor merk het is, maar als iemand mij op de hoogte kan brengen welke jas dit is ben ik je eeuwig dankbaar! |
dat wordt goed zoeken in de zomer(y).
buiten tweedehandswinkels,etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee waar ik dit anders moet zetten
maar waar vind ik een Freestyle BMX fietsje in de buurt van Oosterhout/Breda? |
of iig niet een uur rijden daarvandaan :P
|