![]() |
constatering en voorbeeld
|
Oh, ik had alinea 4 en 8...
|
Ik had 5 en 8
|
ik had veronderstelling (og constatering, ik weet eht niet meer :o ) en voorbeeld(ik weet het, de laatste is fout) en bij die alinea´s had ik 4 en 6 :s :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had constatering en voorbeeld maar voorbeeld is fout denk ik.
Meerkeuze: A D B A C B Ook had ik begin deel 2: alinea 4, begine deel 3, alinea 8 |
Citaat:
Had ook const. & v.b. alinea 5 & 8 |
1 constatering
2 uitwerking 4 A 8 D 9 B 11 B 15 alinea 4 16 alinea 8 17 C 18 B |
Citaat:
|
ik begin steeds minder in tekst 1 te geloven door jullie :o
nu mar hopen dat mijn samenvatting okee is :P |
ik vond het best wel kut..
ben niet goed in nederlands... hopen op een voldoende ik had bij mijn samenvatting 217 woorden.. :eek: |
Ik vond dat er in verhouding met de examens van vorig jaar veel open vragen waren, of ligt dat aan mij?
Ben benieuwd hoe ik die gedaan heb. De samenvatting ging naar mijn gevoel wel oke, maar altijd lastig in te schatten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
200 was het, d8 ik.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wist niet wat "sedert" betekende :( Had er maar op gegokt dat "tot" betekende, blijkt het "vanaf" te zijn :eek:
|
Citaat:
|
Ja dat bedoel ik :P
|
Nog 30 minuutjes :)
|
hmm ik d8 dat sedert tijdens betekende maar daar werd al helemaal niks over verteld, dus vond het al raar
|
Tijd om te klagen over het woord 'sedert'? Wie gebruikt dat tegenwoordig nou nog?
|
Citaat:
Maar in Nederland is dat gewoon een normaal woord. Bij een vak als natuurkunde zullen ze "onbekende" woorden niet snel gebruiken maar het is logisch dat ze dat bij Nederlands wel doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had ook constatering en voorbeeld
Maar ik ben nu wel hevig aan het twijfelen of het geen uitwerking was.. |
Citaat:
|
sedert was idd het struikelblok en er zaten nog een paar vage woorden in die ik ook niet wist
maar ik was wel snel klaar en had iets van 170 woorde ofzo |
|
Citaat:
|
Citaat:
ff snel kijken hoeveel punten ik heb(y) |
35 punten, valt me tegen eerlijk gezegd.
Hulde aan de NCRV: Citaat:
|
Citaat:
|
(n) ik kom net 0,1 te kort voor een 8 op me eindlijst zo te zien (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
35/50*9+2= maximaal een 8,3 Ik heb zelf het nog best slecht gedaan denk ik! Ik heb in ieder geval wél hoger dan een 4 denk ik, dus mission accomplished! |
volgens examen.nl heb ik tussen de 7,3 en 8,8
Sta ik een 8, dus ben tevreden |
Ik vind het antwoord van vraag 13 erg vreemd, als ik eerlijk ben... Hebben meerdere mensen dat? Wat er als antwoord gegeven wordt komt niet echt overeen met alinea 12 en de vraag zelf...
|
Tot nu toe 25 punten, maar heb de meerkeuze vragen niet onthouden. :( Oftwel die kan ik niet nakijken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09. |