![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zag gister paranoide uit de bus stappen in uithoorn geloof ik :eek: :eek: :eek:
ze zag er heel apart uit (y) |
Citaat:
ik heb wel wat geshared op m'n soulseek(Y) |
Citaat:
knir naamzoek plz |
ik zag vandaag @ parkpop: nps, lepra, exo, sisterofmercy,
en avelon. gheh, en jammer genoeg zag een bekende van me (dave, drummer van blok 1a) haar ook met zn dronken harses en die ging 'r irriteren. :D |
en mark aan het begin van de dag maar zeggen dat ie alle forummers zo stoer ging schoppen!
ik heb dus ook cha0s gezien en heb gezellig met lepra in de bus gepraat en nu heb ik marks mp3 speler met daarop een bijzonder verassende inhoud :) |
mja, maar dat weer he.. zoveel activiteit. enzo. (en je was al chaggo zat :p)
mja, en ik wil 'm terug. :mad: gnnn |
Ik heb op Parkpop 'gewuifd' naar Avelon en nog een paar woorden gewisseld met Misschien maar die komt hier toch nooit volgens mij dus daar haal ik m'n forumpunten ook niet mee :mad: :confused: :( :p
|
Gisteren ging ik housen met Bertbart in Las Palmas in Roffadamn :)
|
Citaat:
|
:d boos, ziedend, woest. (a)
|
ik zag cerys, denk ik :confused:
|
Citaat:
umja ik heb gister rutger in de trein gespot, en vorige week avelon in amsterdam maar die laatste maar heel even dus weet het niet zeker. |
Citaat:
|
ik zag vanmogen binnen 2 minuten op de fiets Snees en Wouzser langskomen hehe.
|
ik zag vandaag een klein leger forummers op metropolis
|
Citaat:
|
Ik heb 'r een aantal zien rondlopen @ metreaupolis.. maar ik had betere dingen te doen dan er op te letten.
|
ik zag matt, roxane, antigone en biep maar ik zei lekker niks
|
Citaat:
|
ik zag matt en roxane ook, en chaos een aantal keer.
|
doen jullie de volgende keer een geel petje op zodat ik jullie kan herkennen? :) ik had strutter bij me, het zou een ware happening geweest zijn :)
|
de 'volgende keer' zal het forum niet meer geel zijn.:(
|
ik heb ook wat 'forummers' gezien, was niet zo heel nuchter meer dus ik weet ook niet meer precies wie, behalve chaos dan bij de ingang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
matt, je stond eigenlijk voor mijn neus bij mando diao
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoor hier nogal wat verhalen dat ik Manon (AngelLena) zou neuken, dat is dus NIET waar en NIET gebeurd. Zo. |
Citaat:
|
woo-hoo forum gossip :eek:
|
ik spotte gister ChuchiAlfa, verder spotte ik laatst Mijns* en natuurlijk mijn homeboy Takuji
|
ik zag woensdag snoodaard en mentu en xpieterx en blenderhead en roxy.
|
Citaat:
|
En ik spotte de laatste tijd een heleboel mensen:
Mennuz Kruimel KleinSpookje Sovreze Kinky Ex Libris en hier en daar op stations wat vermoedens gehad dat ik iemand zag, maar wist steeds niet zeker :o |
Ik zag Aardnoot in de Storm!
|
Citaat:
|
op dour zag ik:
fake, metal, tiq, tom violence en avelon. |
Ik zag op pyjamapop voor de verandering adam warlock weer eens. met zn nieuwe chick (y)
|
Dour: Avelon want die was met mij mee, Backdo, Antigone, Fake, Metal, Tiq, Cerys, Sigur.
|
verder was ik ook met antigone, mota en outlaw
|
kent iedereen elkaar via dit forum ofzo? of gewoon van school of iets anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat doet dat hartje :o ?