![]() |
ja die gothics wel ja.
maar de metalliefhebbers hier niet, die zijn best bij hun volle verstand. |
hij had het over de bands, geloof ik
|
my bad.
|
Lindsey Lohan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind eigenlijk dat we gewoon fijn terug moeten naar de 18e eeuw. Toen we alleen nog piano-muziek en orkesten hadden.
Dan hoef ik ten minste niet naar dat geschreeuw van die vleermuizen te luisteren met hun 'Metal', naar het gejengel van de gitaarbengels met hun 'Rock' of naar het gestamp van de kaalkopjes met hun 'Hardcore'. Om maar niet te spreken van de epilepsi negers, de glei-jurken en de campers. |
De popsletjes mogen wel blijven, daar hebben we een mute-knop voor uitgevonden!
|
:mad: :mad: Ja Rule (n)
|
oh ja, Murderdolls en slipknot
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ehm neen, toch ni |
Dat watskeburt gedoe mag van mij gerust ophouden. Na een halve keer luisteren is dat namelijk al niet grappig meer.
|
Citaat:
|
Gelukkig heb ik dat nog nooit gehoord en alleen al aan de naam te horen wil ik dat ook niet.
|
Citaat:
|
Alles mag stoppen van mij
MUV --> MET UITZONDERING VAN Reggae, R&B en Hip-Hop (dus ook rap, gangsta enz.) Reggae --> Ziggy Marley, UB40, Beef! RULEN De rest is ook vet :) R&B en Hip-Hop is zo kapot vet :D BLIJVEN BLIJVEN!!!! |
Kapot vet? Frituur met Croma!
|
Genau, kapot vet is voor Untermenschen.
|
90 % van alle metal
90 % van alle rap/hiphop 90 % van de trance hardtrance hardcore alle huidige r&b Metallica Gatver (n) |
Heuh..
Je hebt nu een nieuw bandje met 10 jarige jongetjes.. Dat vind ik zo zielig voor die knulletjes, dan kunnen ze beter stoppen voordat ze met zn 4'en op hun tiende al ontiegelijk materialistisch zijn. Kikx heten ze. |
om je uit de droom te helpen; de gemiddelde jongen van tien jaar is 'ontiegelijk materialistisch'
|
ben ik nou scheel of is KANE gewoon nog niet genoemd?
Verder mogen ook stoppen: alle brit-pop van die straight edge rommel zoals mental |
Citaat:
|
Citaat:
|
sinds donderdag mag van mij Caliban er ook wel mee stoppen, wat een aanfluiting is dat geworden. Lamb of god hoeft van mij trouwens ook niet zo en every time I die mag het van mij bij cd's maken houden, want live trekken ze het niet..
|
Alles wat op dit kankerforum genoemd wordt
(namens Infaustus, die momenteel gebanned is) |
raymzter, hij was het duidelijk kwijt.
|
Ja, die ook
tori amos, als ze doorgaat met de muziek die ze nu maakt. (n)
|
Citaat:
|
jim <<--- die gast mag echt wel eens leren zingen!
kikx (of hoe ze dan ook maar heten) met he jij <<--- hoezo kinderachtig? zit je lkkr tv te kijken komt er weer zo'n reclame dat je er zelfs ringtones van hebt! ik word gek van die belgiesche liedjes (nu niet denken dat ik gelijk een hekel heb aan belgen ofzo!!! ik vind het in liedjes alleen zo vaag klinken dat half nederlands) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HOE GAAF IS GET AN OXYGEN TANK!!!! |
je kan beter vragen wie mag blijven. De huidige muziek is echt bagger.
Al die kansloze rappers, wannabee rappers, rockers, kinderachtige deuntjes. Langer als 2 minuten naar tmf is echt dodelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
( niet namens Infaustus, die momenteel gebanned is) |
Citaat:
Gelukkg bestaat de huidige muziek uit meer dan wat er op tmf langskomt... |
blij dat Tenacious D nog niet langs is gekomen :p , muzieksmaak verschilt gewoon per persoon, je kunt niet iemand anders over halen muziek te luisteren die jij leuk vind.
|
Kid606
|
hoezo? :eek: :(
|
Tenacious D
|
Wacht maar tot je zijn nieuwe cd heb gehoord.
|
ach, weer eigen interpretaties van pop artiesten ed.?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:13. |