![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Mickey speelt de hoofdrol in Mickey and the beanstalk, dat samen met Bongo de film Fun and fancy free vormt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mark, die rare titels ken ik allemaal niet hoor. Vast allemaal uit de jaren '90. Te oud, dus die hoef ik niet te zien. Mickey Mouse moet gewoon een nieuwe film hebben, eentje in een snelle racewagen ofzo. :cool:
En ja, ik heb Roger Rabbit gezien! Wat kon Disney hem goed tekenen. En Daffy Duck en Bugs Bunny waren geweldige verzinsels van hem. Was die detective Walt Disney? |
Zo gek is jullie geouwehoer nog niet. Veel mensen denken nu nog (!!) dat Disney al die oude strips bijv. in z'n eentje heeft gemaakt. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo'n vergissing kun je volgens mij niet eens maken. De meeste mensen gaan er bijna blind vanuit dat er tientallen mickeyfilms zijn. Want tja, Mickey = Disney.
|
Volgens mij zijn er van Mickey 175 shorts verschenen, plus een paar langere films tot 30 minuten, zoals The prince and the pauper.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Veronica - 0.10: Fail Safe
Door een technisch mankement geeft een computer de opdracht aan een Amerikaans gevechtsvliegtuig een aantal doelen in Rusland met nucleaire wapens te bestoken. Erg confronterende en zeer spannende film over de waanzin van kernwapens. Ik heb een paar dagen geleden nog naar de titel van deze film gevraagd in het "hoe heet deze film" topic, maar nu is hij toevallig op TV! Ik geloof dat dit een TV-film is, maar met een erg goede cast. |
Citaat:
Citaat:
|
Vanavond (za):
19:10 Net5: Clockwise, met John Cleese als neurotisch schoolhoofd die een afspraak probeert te halen maar met elk denkbaar oponthoud te maken krijgt :D 21:00 Net5: Trading Places, jaren '80-komedie met Eddie Murphy als arm iemand die van plek ruilt met een rijke aandelenhandelaar :) 22:05 RTL5: Die Hard, klassieke actiefilm met Bruce Willis tegen een groep terroristen die een gebouw gijzelen (y) |
Waarom wordt Trading places 6 keer per jaar uitgezonden, jaar in jaar uit? Waarom wordt *iedere film* met Eddie Murphy elk jaar 6 keer uitgezonden? Waarom zijn het ieder jaar weer *dezelfde* films die ze 6 keer uitzenden, zoals bijv. *elke film* met Michael J. Fox?
|
Citaat:
|
Hoe oud films zijn maakt mij ook NIETS uit, ik vind persoonlijk juist dat die vaak een stuk beter zijn. Ik ben echt niet zo'n type die alles wat ook maar een beetje ouder is meteen saai noemt ofzo.
Als er nu een nieuwe film draait in de bioscoop vraag ik me net zo goed af of ie het waard is...maar ok |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alvast voor morgenavond:
It, 22:25 @ Veronica. Wordt in twee delen uitgezonden, morgenavond is het 1e deel en over een week komt deel 2 (zelfde dag, zelfde tijdstip) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je blijft een aparte kerel |
Citaat:
|
Citaat:
Je blijft een aparte kerel |
Die Hard II: Die Harder en Reservoir Dogs.
|
Koefnoen begint vanavond weer :cool: (y)
|
BB: The Kick-Off.
|
Citaat:
Als iemand wat zegt over een disneyfilm, quote jij die gelijk, en noem je ongeveer gelijk de hele film, montage, scenarioschrijvers, aftiteling, enz. snap je? Dat is af en toe vrij irritant om te lezen. dan ontopic: gisteravond was dus reservoir Dogs. Die ahd ik verdomme gistermiddag gekocht. en dan vanavond: Ned 2. Spoed Ned 3. Best of Live Aid Rtl 4. Joan of Arcadia Ned 2. Koefnoen Talpa. Cafe de Sport Ned 2. Studio Voetbal |
Extreme Home Makeover
Big Brother Eerste Hulp Bij Opvoeden Joan of Arcadia Koefnoen America's Next Topmodel Voor mij dus zat om te kijken :) |
BBC1 23:35 - 01:40
Enemy at the Gates Nee, niet die film met Will Smith. :D Dit is een erg goede oorlogsfilm. |
Reservoir Dogs - is dat toeval? :cool: vt4 23u05
Koppen - met oa "De Britse toerist, een nachtmerrie voor iedereen" één, 51u40 'Allo 'allo - één 23u20 se7en - kanaaltwee 21u10 Little Britan - canvas 23u40 - kent er iemand dit? Het klinkt wel leuk namelijk: Reeks sketches (GB) over het dagelijkse leven in Groot-Brittannië.In de middenschool van Darkley Noone legt de domme, snaterende scholiere Vicky Pollard uit waarom ze haar opstel over Lord Kitchener niet heeft gemaakt. Op Downing Street 10 vindt ondertussen een ontmoeting plaats tussen Eerste Minister Michael en de knappe, nieuwe medewerker van het Ministerie van Financiën, Gregory Merchant. En de gierige hypnotiseur Kenny Graig gebruikt in een Chinees restaurant een truc om zijn date het goedkoopste menu te laten bestellen.. Goeie films vanavond, komt ook niet veel voor (y) |
American Beauty (y)
|
Vanavond de nieuwe reeks van het Peulengaleis :) en Desperate Housewives :) ((Canvas))
Maar ik ben niet thuis :mad: |
en natuurlijk is dr vanaaf weer een nieuwe(!) Top Gear, 20:30 op veronica.
|
GTST een uur lang + een special :)
|
Empire of the Sun
Met uitmuntend acteerwerk van een twaalf-jarige Christian Bale. http://homepage3.nifty.com/scramble/taiyou-teikoku.jpg 23:45 - Veronica |
oeeh vanavond komt scary movie!!!:) maar die heeft iedereen al 100 keer gezien. Net zoals als ocean's eleven, die komt vanaaf ook :o allebei half 9
|
Event Horizon is thematisch wel interessant, maar de film is tamelijk gaar. Toch zou ik hem maar gaan kijken, want hij doet zijn werk als guilty pleasure best goed :)
|
pff topics zakken hier te snel :o
Morgen(zaterdag)avond op BBC2, vanaf 23:05, Family Guy en American Dad! :) |
Citaat:
Ik zie echt het probleem niet. Ik vind het zelf altijd leuk om iets van trivia te weten te komen over m'n favoriete films. Nee, zo'n zeik-reactie geven, dát vind ik pas retarded. |
retro, 'de kleine blonde dood', rtl 7, dacht ik?
|
memento komt vanavond, dat lijkt me wel een goede film. Op IMDB is de score ook supergoed (8.7)
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |