![]() |
jep, beter plan!
morgen angela en ik ook komen? ik slaap zaterdag bij haar namelijk! en aangezien we een nieuwe pagina beginnen: http://www.student.ru.nl/rody.kersten/webflyer17.jpg |
Ik zeg verander die flyert eens sjoerd.
|
Ik heb op alle kleine rot flyertjes state of mind door zitten krassen..
allemaal voor niks geweest als die poster stug het foute bliijft vermelden :mad: |
hahahahaha.
omg :D |
ja lach jij maar jongeman, volgende keer mag jij het doen. :mad: :mad:
|
Citaat:
Als ik hout kan fiksen gaan we wel bij mij zitten. |
Gaat dat een forumfeestje worden?
|
kan me dr niks meer van herinneren dat ik dat gezegd heb :|
|
Citaat:
|
ja dat denk ik dan. Of jij verzint gewoon dingen die er niet zijn.
|
Nee dat zij je in de trein woensdag omdat je ouders weg waren...
|
Sjoedje ik praat zoveel, ik kan moeilijk alles onthouden wat ik zeg he.
|
Citaat:
|
dus als ik het goed begrijp vanavond een hard feest ?
|
Citaat:
Paddos worden gegeten in het bos trouwens. |
Omhoog! Morgen!
|
Citaat:
niet bellen tussen 8 en 12 svp, dan moet ik werken hehe |
Het gaat niet lukken. Geld speelt me parten.
|
Citaat:
Ik had een hele leuke voicemail ingesproken. whoe. |
Godverdomme spelen de Bad Brains ofzo? Kunstmatig up houden van een showtopic he! :nono:
|
Citaat:
the youth are getting restless!! |
bedankt voor de cola peepz *box*
|
kom je ook vanavond Henri ?
|
nee sorry jongen :(
|
Citaat:
Wat ben je voor vent. |
HET WAS KENKERVET.
Chaos toen de stoppen doorsloegen. Prachtig. Eerste band gemist, gascoigne was (Y) en restless youth was helemaal super. Coole mensen, coole show. Zelfs een vriendin van me die helemaal niet van hardcore houdt is om. Iedereen die dr niet was is homo. |
Citaat:
|
Kut Pieter.
Strike First & Restless Youth waren ERG gaaf. Casgoine had ik nog niet eerder gezien maar vond ik zeker niet verkeerd, erg American Nightmare. En dat is niet verkeerd. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar verder ga ik met je mee. Harde show. Vette bands, bier en veel leuke mensen. En sjoerd die versierd word door een paar latent homofiele deense militairen. Goede zaak. |
Angela hier
Ik vond Strike First erg hip en Gascoigne ook. RY niet zo dus toen ben ik maar een rondje stad gaan doen. Jammer dat ik er dinsdag niet bij kan zijn in arnhem. |
Strike First: Eerste keer dat ik ze zag, hoe is het eigenlijk mogelijk? Vette shit, beukte als een gek en stond als een huis! Erg goed geluid! De zanger die bij de eerste noten al van muur naar muur sprong was ook erg vermakelijk om te zien! Op naar de volgende keer!
Gascoigne: Ging best lekker, prima geluid, lekkere drumkit met dank aan RY! (y) Restless Youth: Heb ik niet heel veel van gezien, was compleet uitgeput van de hitte tijdens onze show! Toen ik binnen ging staan sprongen net de stoppen, hoe vet! Daarna ging het wederom weer hard los, zo'n kleine tent maar wat een chaos! Erg vet! + Het geluid! Meestal heb je in kroegen het effect dat het vooraan prima klinkt maar naarmate je verder naar achter in de kroeg loopt het alleen maar slechter is. Vanavond was het in de hele kroeg, en volgens mij zelfs buiten allemaal erg goed in verhouding! Top! + De algehele sfeer! Aardige bands, prima organisatie (met overigens ook heel erg lekker eten!) en een goed publiek! Zat lekker vol! + Homofiele, Deense militairen die Sjoerd probeerden te versieren! + Lamme Frans die aan bovenstaande militairen, in het Engels, een poging waagde ze uit te leggen dat hij gisteren in z'n gezicht was gemept met een piemel, ofwel beswaffelen... + Een, naar aanleiding van boveenstaande militairen, losgebarsten discussie over hoeveel mensen er nou daadwerkelijk in de Village People zaten! Je hebt een indiaan, een matroos, een agent en een bouwvakker, maar was er ook een militair? + Oude Nijmegenaren (zeg ik dat goed?) die in de shoarma-tent keihard liedjes gingen zingen van Jannes (de trots van Drenthe) en daarna nog even een leuke Watskeburt ringtone lieten horen! + De Deense militairen - Zóóóó fucking warm in de Bijstand! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
restless youth was tof en ik hou van de bijstand |
Citaat:
|
damn wat jammer dat ik er niet bij kon zijn :|
nouja, ik heb in een weekend Born From Pain, Walls of Jericho, Stretch Armstrong, Resistance, Acarath, Napalm Death, Fantomas en Isis gezien dus dat compenseert wel een beetje ;) |
Citaat:
|
dat ik er in ieder geval niet bij kon zijn door een lame ass familieweekend of iets in die trand. verder zijn bovengenoemde bands natuurlijk nergens zo trui als RY enz ;)
|
Was een gezellige boel (y)
|
Citaat:
|
ja, maar jij was thuis...
|
where the party at tonight?
|
Citaat:
|
Ik heb er bijster weinig van meegekregen, ik vond restless youth wel ok, toen sloegen de stoppen door en ben ik maar weggegaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |