![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat? T is toch hypocriet om te gaan zeiken over sigaretten lucht terwijl je zelf als een mislukte shock-doc aflevering door t leven gaat?
|
tis nogal maf dat je (op een alexisonfire topic) iemand zn uiterlijk gaat afkraken. ik vind het eerlijk gezegd asociaal
|
Och jochie toch.. Droog je traantjes maar snel, want je moet even nadenken.
Zeiken over rook lucht mag best. Maar niet als je er zo uitziet. Punt. |
Ontopic plz :)
|
zeiken over rooklucht is gewoon iets wat mensen storend vinden, niet lekker vinden ruiken, dat heet smaak.
en iemand op zn uiterlijk pakken is gewoon domme discriminatie, wat trouwens heel erg laag is. hij zegt gewoon dat hij het niet lekker vind en hop! daar gaat ie weer! |
Citaat:
|
Citaat:
en @ pruttelpot... ik weet nu wel dat je gefrustreerd ben zou ik ook zijn met zo'n hoofd. Maar ja daar kan ik ook niks aan doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Brengt genoeg goeds. |
jongens jongens, ontopic nu he, tis wel weer genoeg geweest :nono:
|
Alexisonfire was in de melkweg erg goed paar maanden terug, verder geen idee hoe het afgelopen weekend was. :)
Zo goed? |
haha ja al veel beter toch? dat gezeik is allemaal niks.
geen idee hoe ze toen waren niet gezien, op groezrock waren ze wel erg vet :D |
Als ik geen gat in mijn geheugen gezopen had, had ik hier misschien ook nog wat boeiends kunnen vertellen :eek:
Volgens mij ben ik bij de Bintangs geeindigd omdat ik het een beetje saai vond allemaal. |
Citaat:
[edit] oh ja de haarlem variant natuurlijk. |
Citaat:
Maar paar dagen erna in de melkweg was erg vet. Stond toen eigenlijk de hele groezrock line up nog een keer (eerst de deco toer, en toen de rest).. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het gaat in dit topic om de show van alexisonfire in patro of de pul maar niet om wj zn sociale leven, om de looks van bepaalde personen of wat dan ook.
|
daar ben ik het dus duidelijk mee eens :) gebruik dan liever msn om mensen te benaderen
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet wel wie er in mijn utopia tegen de muur staan
|
of tussen '40-`45 met de trein mee mochten.
|
En dan heel laf geen namen noemen he...
|
nee, dat is te persoonlijk. Je moet het een beetje objectief bekijken (y)
|
ik houd dit graag abstract ipv persoonlijk
|
Een soort moderne kunst.
|
damn wat een gezeur hier zeg..
ik vond t vet!!! (y) jammer dat ik de eerste 2 nummers gemist heb door de politie..altijd wat te zeiken.. (n) |
overigens is hier Dallas' soloproject City&Color te luisteren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43. |