![]() |
snickers icevream vanmiddag (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Licht gele haarband met allemaal felgekleurde bloemen,1 euro bij de H&M :)
En een grijs truitje met hele vage bandjes,en een rare sluiting achteraan,en op de voorkant een speelkaart...hartenkoning,met gitterjes erop..ook maar 1 euro woei :) |
plakband
|
|
mijne zijn lekker toch mooier :rolleyes:
|
ontopic:
kleine barbeque opblaaskrokodil b-merk supersoaker 2 blauwe boxers makro is :cool: |
Cd's: matchbox 20
manu chao Horloge Olily Polo shirtje zonder mouw van Benneton Big spender :o |
Citaat:
|
-een lichtblauw topje met donkerblauwe vlinders, een schuine halter
-flesje pepsi bij de xenos -mc flurry -zak snoep -treinkaartje |
ieuw lelijke oorbellen,een echte miskoop!
|
Citaat:
*denkt* - Een swirl. *verslaafd verslaafd verslaafd* - Een oranje met roze gestreepte haarband. - Punkyfish-shirtje-zonder-mouwen-met-rits-aan-de-zijkant. - Felgroen vest. - Wijde spijkerbroek. Bla. |
Citaat:
Voor het laatst gekocht:lichtgele en lichtblauwe dockers |
lichtroze jurkje rl
lichtblauwe broek met plooi carhartt (heb hem ook in het beige al thuis:)) heel veel ondergoed:D sokken |
agenda :o :o
stickers voor in/op agenda bak druiven pringels! |
Citaat:
De haarband: waar waar waar :D :confused: |
Citaat:
|
eumzzz..... *denk denk* volgens mij heb ik voor het laatst make-up gekocht bij de etos van een waardebon die ik van mijn werk had gekregen van 20 euro :D
|
oja dan wil je zeker weten wat da was....... eumzz ik zal wel vertellen. hier komt het:
- fel rose nagellak - fel rose oogpotlood - paralmour nagellak - oogschadow voor een vriendin - maskertje voor een vriendin - zwarte eyeliner |
het donald duck vakantie boek :cool: :)
|
Ik ben eigenlijk een week alleen maar biertjes an het kopen...
|
3 Fila boxers
2 paar Burlingtons (voor dames :o, maar je moet iets he, als je leuke zomerkleuren zoekt) |
Ik moest € 33,37 betalen voor een nieuw paspoort.
|
hamburgers
sate bier saus stokbrood etc :) |
http://www.converse.com/shop/thumbnails/1h731.jpg
deze heb ik gister gekocht :D lucky me... |
Gister een netpanty. ZItten nu alweer 4 grote gaten in. Ik kan niet met panty's omgaan.
|
- broodje zalm
- flesje spa - rib jasje met leren pachettes op ellebogen :confused: Benneton - camel en donkergrijs rokjes..benneton |
-streepjes,los vallende,tot over de knie rok uit de Pimkie (y)
-roze met bloem erop uit H&M(maat: 9 jaar :eek: :o ) -drie kwart broek Bigstar -een rolletje Mentos Grape -een pakje cola suikerslierten : mmmmm |
Driekwart lichtbruine skate-broek
wit met lichtblauw gestreept spaghettiehempje met een geweldig poppetje er op. |
een pakje marlboro light voor mijn ietswat geïriteerde paps die nu op de kermis is met mijn zusjes :D (jaja hier word even nuttige informatie verstrekt :D)
|
- zwart waterhals truitje van Burberry
- Swirl op station - donkerbruine zonnebril gucci |
Een kort strak spijkerrokje
|
Donkerblauw rib-colbertje van Elementi gekregen, echt supermooi :)
Verder een bos bloemen en fles wijn voor de ouders van een vriend van me, en een hoop examen-cadeautjes... |
bord patat met mayonaise gedeeld
heel veel drankjes op terras van haagsche golfclub samen met mijn vriendje:D |
4 rollen pepermunt
van modedingen spikearmband bolletjes armband bolletjes ketting met scheermesje draan diverse tshirts (large) |
een hele zak gemengde drop met een vriendin en helemaal leeg gegeten
bah ben misselijk :( |
Trui van Esprit
Bikini vd H&M Sportschoenen van Nike Wandelschoenen |
2 rolletjes mentos Grape
1 rolletje Mentos Apple 1 rolletje Mentos Strawberry mmmm,gister gekocht,nu al op :( |
Jurk, ribbroek, haarverf.. euhw.. drank.. (had schoolfeest :o)
|
:( iedereen koopt nieuwe kleren, wat gemeen.. ik wil ook weer geld voor kleertjes *huilt*
|
bord spaghetti
cassis |
Citaat:
|
- lichtgele polo tommy hilfiger
- felrode ralph lauren polo - een rugbypolo van de sting - schoenen voor het roeien - een gaastra zwembroek - slippers en nog veel eten.. en 1 dvd (had mijn salaris weer gehad:P) |
Een helblauwe rok met allemaal gekleurde flower power bloemen die steeds wijder uitloopt en waar aan het eind nog een extra stuk aan vast zit waardoor die NOG wijder word...tis echt zo'n spaanse dans jurk,die 2964 meter achter me aan sleept...maar hij is ge-wel-dig..ik wil hem niet meer uittrekken :D
En een fluorroze shirtje met calimero er op :) |
vruchtenyoghurt en kauwgum:p
en kwa kleren een rok van g-sus met rozen erop :) |
blauwe dreads in mn haartjes
|
- twee bussen mousse Kérastase
- aparte slippers D&G |
* Cadeautje voor vriend.
* Lichtblauwe rechte spijkerbroek. * Roze polo. * Geweldig mooie shawl, rood-naar-roze-verlopend. *zwijmel* * Paar hemdjes, rood, groen, blauw. * Verticaal gestreept hemdje, roze-rood-oranje. * Luchtje, Gucci Rush 2. * Flesje Ice-tea. Ach.. Ik was toch in de stad. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |