![]() |
Citaat:
|
-een nieuwe groep :(
-een fles Jack Danniels -eindelijk nog eens geld -kaartjes voor uitverkochte of veel te dure concerten :mad: |
ik wil haar dat ik nooit meer hoef te kammen, maar dat t dan wel klitvrij blijft :mad:
|
een eigen huis
veel geld een heet vriendje diploma :( |
heel afgezaagd maar oh zo waar
geld :( |
Citaat:
|
ik wil een laptop en een woonruimte in antwerpen
|
zwarte spijkerbroek
nette schoentjes met zo min mogelijk hak (en alle leuke hebben een veelste hoge hak :() koekjes |
oooh ik heb vandaag echt de leukste muts gezien bij vero moda van pieces hij is legergroen met glitters, gebreid, met een klep en een pompoen bovenop, en hij kost zestien euro en MOET m hebben!
ik denk dat ik morgen even met mn moeder ga winkelen... |
Citaat:
|
voor 2 personen vanaf september?
verder wil ik DOUR :mad: |
nee 1 pers en vanaf januari al. maar volgens mij kan je supermakkerlijk iets vinden.
|
geld natuurlijk
oasis - the masterplan |
prodigy remixen cd
nieuwe winterjas. bij de h&m was een soort cape jas en die was echt cool, maar ik weet niet of ik die wil :confused: ohwat meer inspiratie kan ook geen kwaad atm. |
de nieuwe supergrass
discman :confused: |
ik heb laatst een nieuwe discman gekocht :) (y)
|
ik wil alle dingen die ik maandag zag, maar toen niet kon betalen en nu nog steeds niet :mad: en nog meer: carhartt-tas, vestje met ruitjes van king louie, veeeeel nieuwe mooie spijkerbr00ken, laarsjes, nieuwe gympen en een carhartt-jas. grrr
+ een kamer in amsterdam, het liefst een hele etage die ik kan delen met vriendinnetjes. |
|
ik hou niet van dit topic omdat het frustraties aanwakkert, daarom post ik nooit, terwijl ik van alles wil. ikhad hier beter kunnen posten toen ik nog klein was, want toen had ik nog hoop
|
ik wil een koelkast vol drank dat nooit opgaat
een leuke muts die niet kriebelt duizend sjaals een leuke noorse/finse trui die niet kriebelt warme leuke schoenen voor den winter een leuke baan een eigen huisje een leuke roomie zoveel. |
Citaat:
|
Citaat:
vergeet dat niet :bloos: . |
het geld groeit ons straks op de rug derek :)
|
i ain't saying she a golddigger, but she ain't messing with no broke nigger :mad: .
|
op dit moment,
Een weegschaal dat 55 kilo aangeeft als ik erop sta :mad: sjaals nagellak haarband krullen als ik het wil (voor een feestje) en geen krullen als ik het niet wil rokje nieuwe hakjes champagne aardbeien mascara die er niet vanaf gaat, zodat je dikke zwarte lijnen onder je ogen krijgt En nog veeel meer :( |
een kaartje voor bauhaus, maar dat vergeet ik telkens
meer gave laarzen een leuke winterjas die niet leer is en warm oja en afvallen natuurlijk, gelukkig gaat het me tot nu toe goed af. |
kaartje tentfeest rowwen heze
geld al mn schoolwerk af en bier |
ik wil woensdag eindelijk aangenomen worden :mad: :mad:
|
deze buckle
http://static.zoovy.com/img/2bhip/W1...elt_buckle.jpg of iets wat er op lijkt Geen kater meer hebben op stap Huiswerk af :) |
Een mooi schilderij voor op m'n kamer
Een nieuwe lamp Een nieuwe kledingkast Eigenlijk wil ik een heel nieuw interieur :eek: |
En nieuw distortion pedaal en een nieuwe koptelefoon.
|
eerst geld. en dan:
nieuw behang. vloerbedekking, want dat laminaat ben ik zat, veel te koud veel nieuwe cd's laptop nieuw bed (tweepersoons :mad: ) en een heet vriendje die dan in dat bed komt slapen :( ik word echt gefrustreerd van dit topic |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
die zijn wel duur, maar op ebay valt het nog wel mee
|
dat vind ik niet leuk uitzien (N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dat zou echt ontiegelijk lelijk zijn.
|
Citaat:
|
|
ja, dat plaatje als die baby eruit komt. geniaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- geen kriebelvoet meer
- ontbijt zonder het klaar te maken |
Citaat:
ik wil meerrrrr baklava :mad: |
een roxy snowboardjas met preppy-geek ruitjes die ik heb zien hangen maarja ik heb er vorig jaar al 1 gekocht en ze zijn duur zz
|
Een mooie spijkerbroek, een kamer die meer dan 10m2 is en waar minder dan 300 euri voor gevraagd wordt (right), een hele berg geld, een eigen auto, overal parkeerplek en nieuwe ouders.
|
dat atari horloge van fossil van fuckin 80euro.:mad:
http://www.fossil.com/images/us/loca...ail/BG1021.jpg en anders maar eigenlijk gewoon ook die van gucci met zon klepje.(l) maar daar kan k geen plaatje van vinden. en ik moet een nieuwe broek en nog een truitje met lange mouwen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |