![]() |
|
Hmmm, hij maakt altijd zulke lieve geluidjes als ik lekker over zijn rug aan het wrijven ben. Door dat soort kleine dingen hou ik nou zo verschrikkelijk veel van die jongen :o
|
Ik hou zo ongelooflijk veel van hem. Sinds vandaag heb ik officieel toekomstvisoenen over wat we gaan doen samen
:bloos: |
Citaat:
|
Als hij ook maar een heel klein beetje suiker op heeft, wordt hij enorm hyperactief. Enorm grappig. :D
|
ik weet t niet meer :/
|
In de war :rolleyes:
|
Ik heb gedroomd dat hij was vreemdgegaan met een ganggenote toen wij een keer ruzie hadden en dat zij vervolgens zwanger werd en het kind ging houden. En omdat het een droom was, werd ik er pas kwaad/verdrietig om toen het kind al geboren was. Best een kutgevoel, trouwens, dus ik heb hem midden in de nacht meegedeeld dat hij absoluut nooit moet vreemdgaan. Waarop hij alleen maar "Muh." zei... maar goed :D
|
Ehm... bagger.
|
Hardstikke goed! :D
we hebben iets meer dan een maand en ben echt super blij! :) |
Ja, wat nou? Je hebt er geen flauw benul van hoe je mij van mijn stuk brengt. Ik denk de hele dag aan jou. Ik kan nergens meer van genieten, ik kan me niet meer concentreren. Ik wacht op jou. Geef mij een eerlijke kans, doe je best, alsjeblieft - maar ik wil niet smeken. Toon zelf eens initiatief, laat me weten waar ik aan toe ben, niet van die vage complimentjes.
Waarom kan ik dit niet tegen hem zeggen. |
Heel goed!
Dinsdag 4 maanden, alleen ben ik dan net 2 dagen op vakantie. Dus heb een lief briefje geschreven.. :bloos: |
Mja verliefd... hebben we een date nodigt die men neef ook uit. Hij is al sinds jaar en dag bevriend met hem... tja gezellig...
|
Citaat:
en: hij is zooo lief :) |
blij dat ie verhuist is van roosendaal naar zandvoort..
woont nu nog maar een uurtje van me af. afstand is nog steeds kut:s kmoet hem tot zaterdag missen maar hij stuurde zown ongelovelijk lief smsje waardoor al mijn onzekerheid even verdwenen is :) kben echt dol op hem:d |
heel goed <3
|
Waarom moet ik elke keer zo moeilijk doen over zijn werk? Sinds ik weer stage loop, werk ik op onregelmatige tijden en sinds september is hij dit ook gaan doen. En daar heb ik dan weer moeite mee, want soms lopen onze werktijden zó langs elkaar heen dat we amper tijd voor elkaar hebben. En daar baal ik van :( Het liefste zou ik zien dat hij weer zijn gewone werktijden aan zou houden, maar dat is niet helemaal eerlijk natuurlijk. Ik werk tenslotte ook onregelmatig en dan zou ik van hem gaan verwachten dat hij dat weer opzegt... Hij heeft wel met zijn chef afgesproken dat dat onregelmatig werken op proefperiode is, dat als het ons (of eigenlijk voornamelijk mij) niet bevalt, hij het dan eventueel weer terug kan draaien. Maarja, mag ik dat wel van hem verlangen? *zucht*
Ach, misschien moet ik er ook gewoon maar aan wennen en in januari ben ik alweer klaar met stage en moet ik weer gewoon naar school en word het alweer een stuk makkelijker... |
Weer even slechter dan slecht.
|
Sinds afgelopen dinsdag ben ik weer begonnen met een opleiding. Het is allemaal heel snel gegaan vorige week (maandag zag het er nog naar uit dat het een jaar werken werd, en woensdag had ik een stage plaats gevonden). Doordat het zo snel is gegaan heb ik me amper kunnen beseffen dat ik nu mijn vriend ook minder kan zien. Hoewel de snelle omschakeling voor ons alletwee even lastig is willen we er het beste van maken en die instelling voelt goed. De eerste weken zal het wel wennen zijn, maar dat is niet anders.
Hij is vanaf donderdag tot en met maandag bij mij geweest en we hebben het zó leuk samen gehad, dat ik me blijf verbazen over het feit hoeveel je van iemand kan houden (en datdat no gmeer kon dan dat ik al deed.). :o (Y) |
(y)
|
Nog steeds kut. Maar het begint wel iets minder te worden allemaal..
Waarom moet mijn beste vriendin uit de werkgroep nou iets aanleggen met een jongen uit dezelfde werkgroep. (n):( |
VERLIEFD
|
Ik had hem willen vragen voor het gala, was iemand me voor. Dat is dan nog tot daaraantoe, maar wie het is vind ik nog minder :(
|
Supersaai. (n)
|
Citaat:
|
Echt zó veel zin om hem te zien!
Vrijdag naar de studiebeurs en dan neem ik hem mee terug naar huis. :) |
ik ben wel verliefd geloof ik.
|
Het is nu even wisselend. Soms ben ik zooo blij dat hij van mij is, hebben we supergesprekken en heel veel lol samen.. maar soms ook ben ik alleen maar tegen hem aan aan het zeuren :( en dan eindigt het weer in een ruzie. Hij boos, ik huilen...
Hij voelt zich machteloos, hij kan helaas ook niets aan de situatie veranderen :( Gelukkig hebben we het ook meteen weer goedgemaakt en hij zei dat er een dag komt dat we om onszelf zullen lachen, dat we altijd om nutteloze dingen ruzie maken. Dat was dan wel weer lief *in love* Hij was gelukkig niet écht boos. Maar toch ben ik zooo bang dat ik hem met mn aanhankelijke gedrag ga verliezen :( |
Citaat:
|
volgende week zie ik haar weer en ik hoop dat deze date net zo leuk word als de vorigen:o
|
Tja, het gaat best goed geloof ik, zo zn gangetje... :) Bevalt me prima!
|
Ik kan er maar niet over uit.
Hij is de mooiste persoonlijkheid die ik ooit ontmoet heb in mijn leven. Maakt niet uit of ik nou met hem trouw, of hem nooit meer zie of spreek.. ik ben zo gruwelijk blij dat ik hem heb ontmoet en leren kennen. Vooral om te weten dat het bestaat. Dit gevoel. Ik heb het echt nog nooit gehad. Nog nooit op deze manier, zo dat alle dingen die 'mis' met hem zijn er echtechtecht niet toe doen. Echt, wauw. Vrijdag zie ik hem weer <3 |
wordt met rust gelaten... gelukkig.
Vreemde jongen gaat opeens heel veel met me om, zogenaamd omdat ie betere cijfers wil halen. maar dat kan ie ook aan anderen vragen waar hij veel meer mee om gaat. Dus... Maar hij heeft een vriendin, die hij niet kwijt wil, dus waarschijnlijk zit ik me gewoon druk te maken om nix. Gewoon een vriend erbij, gelukkig, heb er best weinig op het moment... |
ik ben heel gelukkig.
ookal is ze me ex. |
(y)
|
Waarom smst ie nou niets terug :confused:
|
geduld is een schone zaak :p
Verder ben ik nog steeds happy, net weer een lief smsje gekregen! Ik heb vannacht gedroomd dat hij in coma lag en doodging (n) niet leuk! |
Super! Ondanks wat communicatie-probleempjes (zie "praten over gevoelens"-topic) gaat alles perfect!
En hij is zo'n schat voor me :) :) Doet soms speciaal voor mij eerst de deur aan 'mijn' kant van de auto open en houdt m open tot ik ben ingestapt :) Hij is een gentleman :) Hij schenkt altijd eerst drinken in voor mij en geeft het me aan als we op de bank zitten enzo.. *Zwijmel* |
Verward
|
Wauw :eek:
|
het gaat té goed.. :|
|
Pfff leuk, want er is nog nooit zoveel leven in de brouwerij geweest, maar ik wil ook wel eens duidelijkheid, van hem, en van mezelf... Ik ben verliefrd op hem, elke keer als hij mijn hand vasthoudt of me knuffelt ofzo voel ik kriebeltjes en hij is echt mijn type, maar langs de andere kant is wel érg gefrustreerd, ok jongens blijven jongens, maar volgens mij is het bij hem wel erg. Ik wil wel als persoon gezien worden, en niet als lustobject..Buiten mij zijn er wel veel andere meisjes denkik die hij probeert te versieren, maar met mij gaat hij wel het meeste om (nuja op school weet ik het eigenlijk niet) en hij probeert wel niets verkeerds eigenlijk hij is steeds lief. Dan is er nog zijn beste vriend waar ik ZO van onder de indruk was, zo'n prachtige persoonlijkheid heeft die.. alleen vind ik hem minder aantrekkelijk en hij moet nog steeds over zijn ex heen geraken en heeft nog andere meisjes die weten hoe geweldig hij is.
Een mix tussen die 2 zou ideaal zijn, spijtig dat het niet kan :p Wat een puberale zever. Toch blij dat ik het eens kwijt ben :) |
Hij heeft het eindelijk weer opgepakt :)
<333333333333333333333 Echt. en dan nog duizend keer meer. lieeef! |
(y) Hij blijft lief. *zucht*
<3 |
En dan loop ik zo weer de hele dag te grijnzen omdat hij zo leuk is :o Behalve dat het dan leuker zou zijn geweest als hij nu hier was en niet uit. Maar ja, m'n eigen schuld, ik zou eerst ook uitgaan maar dat gaat niet meer :\ Wel jammer.
|
Bohh, er moet écht maar weer eens wat gaan gebeuren met me op liefdesgebied, hoe saai de laatste tijd... :p
|
Citaat:
;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
morgen morgen morgen!
Lekker een paar uur met hem in de auto terug naar huis zitten en dit keer zonder dat hij rijdt! En ook nog ff langs zn huisje om wat op te halen.. Ik heb er zin an! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |