![]() |
Citaat:
|
Ik zap dan altijd heel snel weg en als iemand anders het perse wil kijken, doe ik mn ogen dicht en ga lalalal zingen :D
als ik jullie zo hoor, verpesten die voorstukjes heel de gewone afleveringen omdat ze zoveel al laten zien, nou daar zit ik niet niet op te wachten (n) En strakjes komt het weer en ik hoop dat er wat meer gebeurt tussen Rory en Blondie (ben even de naam kwijt :o ) |
Sneeuw <3
|
Die hond was grappig :)
En verder vond ik het ook leuk. Alleen begrijp ik niet waarom Lorelai moet liegen over Chris, is het zo erg dat ze hem troost wanneer hij het moeilijk heeft? 't Is wel de vader van haar dochter en ze kennen elkaar al super lang... Is toch normaal? Tenzij ze iets te verbergen heeft natuurlijk. Ze voelt toch niets voor hem he?! Rory vind ik gemenig doen tegen Chris, beetje raar... Kirk was stoer :) Ennn... Luke is lief :) Hij zag dat er iets met Lorelai was en dacht ze ziek was ofzo, lief lief lief :) |
Ik miste Logan :(
en inderdaad, hoop dat Lorelai niet iets voor Chris voelt :( |
luke is lief ja:) en lorelai moest niet tegen hem liegen want luke is heuswel een type om te begrijpen dat het normaal is om de vader van je dochter te troosten.
en kirk :D |
my girlfriend is the whore !!!
|
Dat was ook geniaal :P
|
Aaah dat hondje!! :) Echt zo grappig dat Emily er gewoon bij ging zitten om hem gezelschap te houden :D Jammer dat ie alweer zo snel weg was :)
|
Citaat:
Ik denk dat Emily binnenkort ineens met een hond thuis komt :) |
Ik hoop het wel, ik vind Emily en Richard ook gewoon zo'n leuk stel, dus dat een hondje ze weer bindt ofz.
Luke is echt te lief voor woorden, ik hoop dat het nog wel door blijft gaan, ook al houdt Lorelai steeds dingen stil. |
Luke's ijsbaan <3333
hij is echt zoooo lief! Emily en Richard doen nu leuk tegen elkaar :) Lorelai had idd beter kunnen vertellen over Chris, zoiets is toch wel te begrijpen? En ik heb inmiddels al het hele voorstukje gezien (n) |
Citaat:
|
Ik heb een stuk gemist, wat is er nou aan de hand met dat Yale gedoe en de DAR ed.? :o
|
Citaat:
niet spoileren :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had Gilmore Girls opgenomen, maar het einde staat er nu niet op :( Na de 2e reclame..
kan iemand even zeggen wat er toen nog is gebeurd? Hoe is het eigenlijk met die hond afgelopen? Is die terug naar zijn baas? |
yup via emilys rondbellen is de echte eigenaar gevonden en die heeft de hond opgehaald.
|
Citaat:
En Lorelai is echt stom bezig! Als ze het blijft verzwijgen wordt het juist belangrijk! En dan lijkt het net of ze idd expres iets voor Luke verborgen houdt omdat ze weer iets met Chris wil... Zucht! Die hond (y) Idd cool toen die hond opstond naast Emily: 'Is he supposed to do that?!' Hahaha :D Het duurt veel te lang voordat het weer dinsdag is... :( |
Laatst vroeg iemand (Balance?) zich hier toch af hoe het zat qua taal en ondertitels met de Duitse GG dvd, omdat die veel goedkoper is?
Ik heb dit gevonden: Ton: Dolby Digital 2.0 (Stereo) in Deutsch, Englisch und Spanisch Untertitel: Deutsch, Englisch, Spanisch, Polnisch, Griechisch, Kroatisch, Slowenisch, Portugiesisch, Tschechisch, Dänisch, Schwedisch, Norwegisch Dus wel Engels gesproken, maar waarom niet Nederlands ondertiteld? Het is toch vreemd dat Slovenisch er wel bij staat, en Nederlands niet (n) |
En er bestaan boeken :|
http://images-eu.amazon.com/images/P...1.LZZZZZZZ.jpg http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg http://images-eu.amazon.com/images/P...3.LZZZZZZZ.jpg het klinkt wel fout in het duits, net een of ander goedkoop romannetje ofzo :D |
Haha, wie die mutter so die tochter.. not..
Over de DVD's, het is wel vaker zo dat ze een aantal talen doen die helemaal niet op elkaar lijken en nergens op slaan, Nederlands staat natuurlijk niet perse erbij omdat het een buurland van Duitsland is. Hoe goedkoop is die DVD dan? |
Citaat:
In Duitsland is ie 35,99, tegenover 74,99 in Nederland (maar dat is bol.com, hij zal dus wel iets goedkoper kunnen zijn via andere sites of winkels, maar vast geen 40 euro..) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op amazon.de staat dat de dvd uit Duitsland alleen Duits, Engels, Spaans en Deens als ondertitel bevat (n)
Daar kost ie trouwens €26.99. Terwijl het goedkoopste wat ik in Nederland gevonden heb, nog altijd de 74.99 van bol.com is (n) (hopelijk doet de mediamarkt er nog wat vanaf..) En die boekjes zijn d'r in Nederland ook hoor :). Bestaan al heel lang. Een vriendin van mij heeft zo'n boekje: die vindt hem heel leuk. Zelf heb ik ze nog nooit gelezen, maar misschien ga ik er wel een keer één kopen. |
:D Dat er boekjes bestonden wist ik niet, maar in het Duits klinken die titels echt ongelooflijk fout!
|
Citaat:
Ik ga de duitse aanschaffen denk ik (y) |
oh die boekjes :D
waarschijnlijk ga ik me doodergeren als ik die lees :o dus dat zal ik maar niet gaan doen :D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoe wil jij die Duitse gaan aanschaffen dan? Want volgens mij betaal je je dan scheel aan verzendkosten en vaak moet je met een creditcard betalen op buitenlandse sites :( |
Citaat:
|
Ik vind engelse ondertiteling juist leuker! Je mist dan tenminste geen grappen die in het nederlands heel erg 'niet-grappig' worden vertaald
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen nadeel is dat ik juist bonnen heb gespaard voor GG en daarmee kan ik in Amerika natuurlijk niet betalen. Dus ik wacht eerst af of ze bij de mediamarkt nog een stuk onder de prijs gaan liggen. |
Citaat:
Als ik niet wist wat ik moest vragen voor mijn verjaardag ofzo, dan zei ik gewoon 'doe maar cd/dvd-bonnen' omdat ik wist dat de GG-dvd er wel ooit zou komen. Nu heb ik bijna 50 euro aan bonnen, maar die zijn idd niet te gebruiken in het buitenland :( En ik weet niet zo goed wat ik anders met die bonnen moet doen, want zo vaak koop ik geen cd's of dvd's meer.. |
Citaat:
|
Citaat:
ETA: Oja, ik wou er ook even bij zeggen. Bij de Amerikaanse versie zitten 2 boekjes, 1tje met de samenvatting van de afleveringen en plaatjes erbij en 1tje met 'Gilmore-isms', de popculture-references die uitgelegd worden, waar ze vandaan komen, zo wordt alles nog grappiger :p Dusssss wat ik daarmee wil zeggen, als die boekjes er bij de Duitse versie ook bij zitten... dan zit je dus nog met die duitse 'grapjes' opgescheept. Tenzij ze die boekjes in het Engels doen maar dat betwijfel ik. Of helemaal niet natuurlijk. |
Ow ja, die regiocode idd (n)
Eens uitzoeken of ik mijn dvd speler regiovrij kan laten maken :) En die boekjes wil ik wel in het Engels hoor, in het Duits begrijp ik er veel minder van :o |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben nu niet op mn kamer, maar ik zal het straks eens even uitzoeken :) ik heb ook nog een andere regio 1 dvd, en die wil ik ook wel eens gewoon kunnen kijken ipv op de pc.. |
Ooo hele fijne ep! (y)
|
Citaat:
En wat betreft de amerikaanse dvd; betaal je je dan niet scheel aan verzendkosten? En; wij hebben wel een regiovrije dvd speler, maar in de VS hebben ze soms toch ook een ander beeldformaat? Ik heb iig ook een dvd die een adere regio is en die kan ik alleen in zwart-wit afspelen omdat het beeldformaat niet klopt of iets :confused: En dan heb ik toch liever de Duitse, die het wel goed doet, en bovendien, hoe vaak ga je die boekjes nou echt lezen? edit: was idd een fijne aflevering :) Alleen stom dat Logan Rory niet meevroeg naar dat feest, ik verwachtte eigenlijk dat hij haar toch nog op zou halen en haar mee zou nemen ofzo. |
Aaah Richard en Emily weer bij elkaar :) Nice!
Maar beetje flauw dat Emily gaat lopen stoken tussen de relatie van Lorelai en Luke. :nono: |
ja, maar dinges, Rory's vader, is toch wel verstandig genoeg om niet mee te doen aan dat stoken... toch?
|
Argh, ik heb het voorstukje gekeken zonder er bij na te denken, en nu weet ik vanalles. :(
Wat stom dat Logan Rory niet meevroeg, als je als jongen zo'n hint niet begrijpt ben je toch best wel achterlijk. :| |
welke hint :confused:
|
Dat zij maar over de genialiteit van die schrijver zat te blaten denk ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |