![]() |
(y)
|
Volgens mij zag ik Suikerprinses vanuit een langzaam rijdende trein op station Bussum zuid. :eek:
|
Volgens mij zag ik TEUN op A'dam CS.
|
Citaat:
|
Tussen 16:00 en 16:30.
|
Citaat:
|
Bij die linker uitgang (aan de kant waar de bussen gaan) in het station en ik had een donkergrijze korte jas aan. Je keek me wel even aan en toen dacht ik HUHU die lijkt op Teun, maar het besef kwam pas later, :) :).
|
Citaat:
|
Normale lengte, 1.74 m. :confused:
|
Citaat:
|
Volgens mij is dat geen compliment. En ja, het is redelijk lang geworden.
|
Citaat:
Als ik de juiste persoon voor me heb that is.. |
Slank? Haha! Jij stond bij zo'n paal met wat mensen en ik liep langs en ik had een grijze jas aan met van die grote knopen, zwarte trui en grijze broek en een donkergroene tas. Weet je het zeker?
IK wist niet eens zeker of jij het was, maar je had STOPPELS en een blauw/rood jasje kan dat? |
Ik zag gisteren 655321 en later nog Strychnine in de Tivoli, maar dat weet ik niet zeker.
|
Citaat:
En zoals ik zei: ik weet niet zeker of jij het was. Toen je zei dat je me gezien had probeerde ik de mensen voor me te halen die ik gezien op CS. En ik herinner me jouw lange haren nog en dat je lang was. Je kwam me tegemoet lopen toch? Ik weet het echt niet meer. zz |
Ja ik liep op je af en toen keek je me aan en draaide je je om om iets tegen die mensen te zeggen, volgens mij waar je heen moest ofzo.
Mijn haar is trouwens niet echt heel lang, het is iets over mijn schouders nu. |
Citaat:
|
Nee hoor, ik ben HEEL aardig in het echt :):).
|
Citaat:
|
ik zag monolo in paradiso
|
Citaat:
|
:eek:
ik weet niet hoe je eruit ziet dus ik heb geen idee, en ik dacht ook dat ik japie zag maar haligh zei me dat dat hem niet was |
ik zei dat japie geen dikke kop had.
maar ik was dan ook aardug wazig gister. owja, ik zag monolo en ze zei wat en ik verstond er geen kenker van en toen ging ik maar staren :) . |
Ik ben een keer gespot door DaaF op Duivendrecht :cool: Hij zag me voorbij vliegen en riep me nog, maar ik heb niets gemerkt. Wel grappig. :p
|
fabdisaster
blenderhead 655321 fake tiq dizz kamikazehans CARRUN\M/ vork my dying bride(?) deadnation g-lo roxy krist killermachine en ik vergeet er een paar, dat weet ik zeker |
lipgloss'nblack
testement vergat ik |
whaxx
expanium |
Citaat:
|
Ik zag gisteren strychnine in de mcdonalds in amsterdam
|
ik zag backdoorman en haligh bij london calling vrijdag en haligh keek heel kwaad:confused:
verder zag ik vixen in de macdonalds gisteren |
Citaat:
|
ik zag vrijdag sleeping liar met zijn band optreden bij mijn stageplek
|
ik zag gisteren Metal, Fake, G-Lo, Killermachine85, Schurk, Fuhgawz, Vork, Testement, Deadnation, Roxy, en vast nog wel iemand
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoezo ging je naar de kanker ?
|
dat heb je zelf gemerkt, ik werd opeens een schreeuwende mongool.
|
hadden ze pilletjes in onze fristi gegooid denk je :o ?
|
ik denk het wel. ik voelde me opeens licht in me hoofd.
ik kan me ook niet 1 2 3 indenken waarom ik boos keek? was dat toen we bij the zutons drinken gingen halen? |
nee, we liepen langs japie om ons naar voren te krijgen bij brakes
|
dat verklaart. ik hou niet van drukte en vooral niet als die bestaat uit mensen die langer dan mij zijn :) .
|
Ik zag Fake weer op school en Hagel ook, dat dacht ik al en dat bevestigde Ome Carn.
|
Citaat:
|
Ik heb ShootingStar gezien :|
Nou ja, zij eigenlijk mij.. Ze herkende me.. ik had geen flauw idee wie het was eerst... ;) |
hoelang is 't geleden dat de 'toen ik voor de spiegel stond, zag ik..'-grap is gemaakt? :o
|
Niemand.
|
Citaat:
we weten ondertussen wel dat jij niemand tegenkomt:D dat is niet zo 1337 eigenlijk he |
oh je sig martijn hahahaha :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |