![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Koelkast vol hiero :)
ijskoud het lekkerst |
Waar woon je ? :p
|
Woonplaats Utrecht
lui varken, :p gister was meesterlijk, maar ben nu nog steeds kapot (n) |
Wat blijft Uplink toch een meestelijk spel! :D
Ben weer eens compleet verslaafd. |
uplink?
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.uplink.co.uk/articles/PC%...rch%202002.jpg |
Juh is wel een cool spelleke ^.
The Bouncers gisteravond waren echt hard de bom. Ik heb/ben volgens mij nog nooit zo hard rondgestuiterd. :D Het zweet zat werkelijk overal. Alleen een beetje jammer dat er een gast tussen zat die heel de tijd in het rond sloeg. (N) Maar na een welgemikte klap op z'n rug van mij en een maat van me nokte hij daar maar mee. :) |
Citaat:
|
"De gemeente Rotterdam heeft draaiorgels ingezet tegen hangjongeren. En met succes, na een paar minuten waren de jongeren verdwenen toen de draaiorgelmuzikant zijn orgel liet klinken. Het draaiorgel is ingezet bij het metrostation aan het Zuidplein. De gemeente heeft besloten om de draaiorgel in ieder geval tot de maand januari te laten staan."
:D |
haha :D
draaiorgel core :cool: |
Citaat:
Je zal maar draaiorgelmuzikant zijn en hiervoor worden ingezet. Dan voel je je volgens mij ook zwaar ondergewaardeerd. |
blijft geniaal :D
|
pff, echte negers blijven gewoon staan en zetten die ghetto blaster op max (Y) :p
|
Citaat:
|
hmm. tis echt overal pijn in mijn botten. de spierpijn gaat écht te ver.
Gisteren naar TANKARD in 013 geweest. Die lui heerschen zo hard. Trash Metal. hmmmmm |
gaafheid, foto's?
geen les. (y) wel project (n) |
jammer genoeg geen foto's.
Ik heb nu rantradio aanstaan, Goldfinger - 99 Red Balloons. Komt er een leerling binnen die vraagt of ik dat nummer voor hem kan branden :) |
Het is dan ook een geniaal lekker nummer.
Heb je het stuur al door gestuurd? |
ja man. Naar alle zwollenaren enzo
|
Het klonk ook echt te erg aan de telefoon eigenlijk...
|
Voor de persoon die mijn paper over de onafhankelijkheid van Algerije wil schrijven, ben ik bereid seksuele handelingen te verrichten. :( :( :mad:
|
Citaat:
bah werk |
Wat heb ik gemist... sturen? ^o)
|
GVD gepakt... moet maar eens een ander systeem nemen dan de Global Criminal Database om mijn acties te verbergen... >.<
|
Hmmz. Op muizenjacht in een supermarkt is cool. Vakkenvullers zijn echt zulke gigantische schijtbakken. Het enige wat ze moesten doen was ff een bezem onder een stelling doorhalen en ze durfden gewoon niet...
|
Citaat:
Ik heb die dingen meerdere keren per week vast |
Citaat:
die slangen zijn geniaal (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic van binnenhofse groenigheid (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus als je halfkotsend je ronde doet valt t niet zo op?
Handig, doe mij zo'n baan! Maar neen, geen gebraek voor deze knaep, pizza's! roept de meute :( |
Citaat:
Pizza's tha b0mb (y) |
blaat.. teveel energydrink gedronken :(
|
Citaat:
Maar Rick heeft dus nog coke gebruikt met mijn huisgenoot samen en ik kon er prima uitkomen, maar Rick was niet wakker te krijgen. Maar gelukkig had ik een fles water in de koelkast staan die half over hem heen geflikkerd is :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
ontipoc...................
|
hop
|
:) :) :) :) :) :) :) :) :) wie is er net zo bij als ik
|
ik iig niet
|
ik meet mijn blijheid niet af aan smileys
|
Ik ook niet. Damn wat zijn sommige mensen dom zeg. DE TERING!!!
Maarja dat zal er wel bij horen. Zometeen weer lekker stoned F.E.A.R spelen en m echt te hard spacen. (Y):cool::D |
Citaat:
haze a5 is heftige wiet (y) |
Citaat:
|
http://forum.scholieren.com/member.p...fo&userid=6820
hij zette altijd de tering onder z'n posts als afsluiting, vandaar |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:45. |