![]() |
arne deed mijn hand pijn. :(
|
Een halogeenlampje, waarvan ik vermoedde dat het al een poosje uitgeschakeld was, met weinig bescherming beetpakken :o
|
Citaat:
|
Hmmm, mijn hoofd stoten terwijl ik op zoek was naar mijn bril vanochtend was al meteen een redelijk auw-moment.
|
Ik moest rennen naar de bus.
Misschien toch een goed idee om iets aan mijn conditie/spieren te doen. |
vinger tussen het handvat en de voetbaltafel, tijdens het iets te fanatiek tafelvoetballen
|
een meisje met wie ik de volleybalpaal tilde liet m gewoon vallen. Op mijn schouder dus. (n)
|
Wakker worden wou niet echt lukken vanochtend.
|
Citaat:
|
ik schrok wakker uit mijn coma in de collegezaal van een gigantische pijn in mn rug :(
|
Avondeten vergeten :(
Pijn in maag van honger :( :( :( |
ik werd geplet in de bus tegen het glas aan.. blegh aan de ene kant zat een jonk kauwgom in mn oor te kauwen en achter me zat er een in mn nek te hijgen
maar wel lekker vroeg vrij dus dat maakt de pijn weer goed |
Tot vijf uur op school moeten zitten terwijl ik eigenlijk om 12 uur uit was... (n)
|
struikelen op de trap in t school :bloos:
heb me handen wel kunnen uitstrekken, maar nu is mijn halve hand opengereten, auw :( pijnlijk om te typen .... |
Toen ik zag dat ¾ van de hele opleiding een onvoldoende had. En ik de enige was met een 7,4. Best triest voor de andere 80 leerlingen :(
|
heb last van mn knie :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: eigenlijk niks |
ik fietste terug en een andere fietser wou schuin oversteken en zag mij te laat en omdat allebei onze remmen nauwlijks werkten knalde hij tegen mij aan en nou heb ik mn scheenbeen geschaafd :(
|
de standaardbuikpijn vanochtend.
|
Ik heb zelden een au-moment? :confused:
|
3 uur lang maagkramp gehad, omdat ik tijdens het fietsen van mn college naar mn werk in, avondeten (brood) op moest eten :(
|
Ik liep vanochtend met mijn kop echt ongeloofelijk hard tegen een draaideur aan. Meteen een gruwelijk grote bult natuurlijk :(
|
Een uur te vroeg op school komen. (n)
|
Koppijn al de hele dag. Zo erg dat ik mijn bril niet eens opheb omdat ik toch niet scherp kan stellen :s.
|
Ongelukje met scheren: mijn hele lip opengehaald. Na 2,5 uur bloedde het nog.... (n)
Nooit geweten dat er zoveel bloed in een lip zat. Nou ja, ik mag niet klagen want de dames bloeden soms vier dagen lang zonder dood te gaan.....Dan valt 2,5 uur nog best mee :D |
dat ik nadat ik croissanterie "het opstapje" was uitgelopen even flink misstapte vanaf het afstapje :D . terwijl ik vlak daarvoor nog dacht: uitkijken :eek:
|
Citaat:
|
het te ver afknippen van mijn teennagel gisteren. :(
|
mn warme bedje uitmoeten:p
|
nu net, een poes die op je blote benen gaat staan en eerst 5 rondje draait voordat ze gaat liggen. en nu zit ze met haar nagels over mn been te krassen (n) :(
|
Citaat:
|
Hoofdpijn de hele dag al en de hele week al en daarvoor etc. En nu is het eigenlijk best erg. :o
|
ingescheurde nagel. (n)
|
Ziek zijn, overgeven, koppijn, keelpijn en de rest van de ellende.
|
nu, ontzettende buikpijn door het eten van: 2 grote luikse wafels, 2 merci chocolaatjes en 2 schuimkransen :(
het was lekker, maar nu weet ik weer waarom ik dat normaal nooit eet, kan niet tegen suiker en vet :(... |
Citaat:
|
Toen ik mijn reageerbuizen uit het kokende waterbad wilde halen
|
Citaat:
ontopic: wakker worden om 7:50 uur terwijl ik uiterlijk om 8:00 de bus moet pakken om op tijd te zijn.... en bij een practicum is dat verplicht, anders mag je er niet meer in. En als je een practicum mist kan je de module niet meer halen en loop je studiepunten mis. En die module moet je dan inhalen volgend jaar om 8:15 uur rende ik huilend de deur uit :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had maar 1 sok aan en toen kreeg ik pijn aan mijn blote voet
|
Kater :(
|
ik heb mijn vinger opengehaald aan de pooltafel:(
|
mn kuit doet pijn waarom weet ik niet.
|
Mijn kop gestoten in het trappegat gister.
Heb ik nu nog steeds koppijn van. |
Toen ik m'n hand/vinger stootte.
|
Dat ik met mijn arm in het prikkeldraad zat toen ik over een hek heen klom ;)
|
Ik had hoofdpijn, tot een kwartier geleden.
|
Op MSN, ik was een voorval aan het uit te leggen en zei: "ja, niet dat iemand een ander beeld van me krijgt terwijl ik zo niet ben" en diegene zei erop: "dat hebben bepaalde mensen toch al van jou".
Daar verbaasde ik me nogal over. :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |