![]() |
Citaat:
|
dat bedoel ik ;)
|
Die Lien maakt mij heeeelemaal gek :eek: (n) !!
Ik ben vanaf nu voor Yves & Wendy :) . |
Oke, oke.. ik word nu eindelijk ook een beetje gek van Lien. :p Maar vind het wel leuk dat ze zo echt voor de prijs gaan, zij zijn het meest gemotiveerde koppel. (y) Maar ze deed wel ontzettend irritant, vooral tegen Yves en Wendy. Je kunt ze wel niet mogen, maar doe een beetje normaal. Vind het btw wel erg grappig altijd hoe Lien zich zo opwindt en stresst om eerste te kunnen zijn. :D
Vond het wel een naaistreek van Amir en Jimmy. Maar ik vond het sowieso al dom van ze om de rest bij hen op de truck te laten. Eerst van.. nee, nee ze komen er niet op. Als we met zijn 2en liften gaat het goed, anders niet.. bla bla. Maar ze dan er toch op laten. Beetje laf, maar oke. Ze blijven mijn favo koppel (samen met Lut en Chris). |
Citaat:
En ben nu ook voor Yves & Wendy |
Lien moet aan de ritalin!
|
ik vond niet dat jimmy en amir een naaistreek leverde.. Ze lieten die andere eerder op de dag ook al meeliften.. Ik vind sowieso dat de koppels dit jaar veel te veel met elkaar meeliften. vorrig jaar was erg veel meer strijd. dit jaar vind iedereen het belangrijk dat ze aardig gevonden worden!
|
Dat is helemaal waar, ze willen allemaal goede vrienden met elkaar zijn lijkt wel. en dat is minder.
Met spanning en ruzies is het altijd veel leuker :) |
ja ze doen idd veel samen dit jaar. Snap wel dat dat gezelliger is, maar dat moet je gewoon niet willen, dan kom je altijd in de knoei als je samen bij de finish aankomt.
Inge & Lien haalde weer t bloed onder mn nagels vandaan en omdat ze steeds winnen nog meer grrr. En Inge werd nu eindelijk eens kwaad op dr.. waar ze dat geduld vandaan haalt :eek: Ik ben teleurgesteld in Jimmy & Amir :( stommerds. theo en mark laten ze nog gaan en dan komen ze vervolgens lachend voorbij crossen, de eikels. vooral dat lachen. echt niet leuk. en ik vond t leuk dat chris & Lut en Frank & Bliss op een gegeven moment toch nog best goed gingen.. hoopte dat ze zo doorgingen maar helaas.. |
Wat een rotstreek van jimmy en amir (n) vind ze nu een stuk minder leuk. Maar toch goed dat ze van inge en lien wonnen (y)
Want wat is lien irritant! elke week meer en meer en meer. en dat geschreeuw en gestress van haar steeds. Bah, vreselijk (n) Ik vind Frank wel sociaal :cool: Met dat liften, dat hij die anderen eerst liet gaan omdat zij hen meegenomen hadden :) En hij is wel relaxed :) Chris en Lut vind ik ook steeds leuker. Marc en Theo zijn ook leuk :) En volgende week Reinier! Ik ga me maar vast voorbereiden op een hoop irritatie :p En de koppels doen idd veel samen dit jaar. het is ook net alsof ze elkaar veel vaker tegen komen.. |
Citaat:
|
Ach het is pas het begin van de race. Ik denk dat irritaties, ruzies, complotten en dat soort zaken de vorige keren ook pas halverwege een beetje ontstonden. Dan pas leren ze elkaar goed kennen en gaan ze zich meer aan elkaar ergeren, worden ze zelf moe van het racen en hebben dus een korter lontje. Daarnaast neemt de spanning toe als het aantal koppels afneemt.
Ik denk dat dat steeds samen liften ook een beetje komt doordat in deze aflevering geen punten verdiend werden, dus als je weet dat je achteraan zit waarom zou je dan nog je best doen. Dan kun je inderdaad net zo goed de toerist uit gaan hangen en dan hoef je niet competatief te doen. En daarnaast valt me of dat men vind dat er weinig strijd is onderling maar de twee teams die wel de confrontaties en strijd opzoeken juist ook weer worden afgezeken :p |
Ik betrap me erzelf op dat ik het normaal lullig vinden als mensen hun medespelers naaien, maar bij Jimmy en Amir vind ik het wel grappig
|
Citaat:
Vond het wel lullig wat Jimmy & Amir deden maar opzich wel logish, jij wilt toch die race winnen? En niet met 3 anderen. Maar de manier waarop ze het deden was wel lullig. Vind Yves & Wendy nu een stuk leuker als de vorige afleveringen:) |
Citaat:
Maar ze zullen het nog wel merken. Van inge en lien krijgen ze al geen steun meer, en van marc en theo en yves en wendy nu ook niet meer denk ik. Dus als er een handicap gegeven moet worden, of een voorsprong, zullen zij niet veel geluk meer hebben. |
Citaat:
|
Ik kan Jimmy en Amir best begrijpen!
Ten eerste moesten zij als laatste koppel starten door Lien en Inge... ze stonden dus al in het nadeel terwijl ze zich terug hebben gevochten. Daarnaast mochten er ook een paar koppels (ik weet ff niet meer wie) met Jimmy en Amir meeliften in die vrachtwagen... Ze waren dus al aardig geweest. Samen liften werkt gewoon niet en gelukkig zijn al die andere teams nu boos op Jimmy en Amir en WILLEN ze nu niet meer samen met Jimmy en Amir liften door hun actie... ...en kunnen ze lekker winnen (y) |
Citaat:
En Lien.. kill.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
die lebiennnes zijn te erg
jimmy en amir :D |
Aaaaah! Lien! :eek:
Ik vind Bliss en Frank echt steeds toffer worden net zoals Chris en Lut! Verder snap ik niet zo goed dat de koppels deze serie zo veel samen liften. Ik kan me niet herinneren dat dat in andere series ook gebeurde... |
Ik vond het een goede actie van Amir en Jimmy (y) Ze hadden al gezegd dat ze er met zn 2-en voor zouden gaan en eigenlijk wilden ze al niemand bij op die vrachtwagen meenemen. Oke, het was wel sneaky om te doen alsof ze voor de hele groep een auto gingen scoren. Maar het was wel de enige manier om te winnen. En zo die walgelijke Lien te verslaan :mad:
Frank is wel erg sociaal bezig voor een wedstrijd. Maar het gaat hem dan ook om de relatie met zijn dochter (a) Zijn die Yves en Wendy nou eigenlijk Belgen of gewoon Nederlanders met een vreselijk accent? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
wordt het trouwens herhaald? en zo ja, wanneer?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inge en Lien zijn verschrikkelijk, maar toch zou het maar saai zijn zonder hen :D
|
Scheitziek van die pottten (n) (n)
Die Lien kan zo in het gekkenhuis. |
Citaat:
En zij zouden Yves en Wendy die belemmering evengoed geven. Waarom dan zo verrast zijn als het andersom is? En dan die rooie die commentaar geeft op het shirt van Reinier? Heeft ze d'r haar wel eens gezien?! |
Wat een diss :p
|
Zo, de rust is terug :o
|
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D :D :evil: :evil: :evil:
*Oerkreet Lien nadoet* Muhahahaha eindelijk zijn ze eruit.. En zoals ze zelf al zeiden: 'wie het laatst lacht, lacht het best' |
Yes. :D
|
omg, dat ze er uit liggen! :|
|
Citaat:
Wat een dozen zeg. (N) Ooooh, wat ben ik blij dat ze eruit liggen. Kan ik vanaf volgende week eindelijk weer rustig kijken zonder me om de minuut te ergeren. (Y) |
Yesss!! :):)
Eindelijk zijn ze eruit! Dat van dat shirt zei ik hier thuis ook al, haar haar is gewoon nog 100x zo rood!! |
whoehoe, de dozen zijn eruit!! :D
|
hehe.. eindelijk zijn ze eruit.. wat een idioten zeg.. :eek:
ben steeds meer voor yves en wendy... vond t wel grappig met reinier :D *we slepen m ff de auto in* |
Toen Reinier zelf meedeed aan de race vond ik hem echt een klootzak, maar nu vind ik hem echt geweldig, wat een figuur (y)
|
Ik denk dat een van de redenen dat ze zoveel samen liften ook is dat er niet zo veel verkeer is op deze route, in vergelijking met de vorige routes.
Ik ben heel blij dat Lien+ Inge eruit zijn. Het leek net of die blonde kut aan de dope zat. Ze stond helemaal strak, met uitpuilende ogen en aangespannen spieren. Het zal je vriendin maar zijn. |
Haahahha The Bitch noemt Wendy een bitch.....
Ben blij dat ze opgerot zijn.....idd heb me gister gewoon de hele aflevering mezelf zitten irriteren aan de gruwelijke blonde muts. Volgende week lekker kijken hoe Amir en Jimmy kunnen racen in dit landje |
Wow.. eindelijk zijn die lesbo's d'r uit! Ik ergerde me echt enorm aan ze.. zo onsportief (n) ! Vooral Lien.. iedereen afzeiken.. en wilden ze in dat dorpje ook nog voor Yves & Wendy gaan staan (n)
Vond t trouwens wel grappig dat ze Reinier ging ontvoeren (y) |
Nou blijkbaar ben ik niet de enige die blij is dat die lesbisch eruit zijn. Poehfffffffff wat was die blonde irritant. echt waar ik zat me de hele aflevering aan haar te ergeren maar die tijd is nu gelukkig voorbij :)
|
Citaat:
|
Oooooh wat ben ik blij dat die Inge & Lien eruit zijn en dan vooral Lien. Ze waren zo onsportief en hysterisch, bah :eek: (n) !! Yves & Wendy (y) !!
|
Citaat:
Oh, volgens mij heb ik me nog niet een keer zo erg geergerd aan die twee, vooral aan lien. Het is net alsof ze dat hele spel alleen maar doet om anderen dwars te zitten. En ze is zo aanwezig en die oergeluiden die ze steeds maakt (n) Argh, vreselijk. Ik raak alweer helemaal geirriteerd door erover te typen :p Vooral aan het eind, toen ze met yves en wendy vast zaten in dat dorp, hoopte ik echt dat ze er uit zouden vliegen. En dat 'fuck you bitch' terwijl er eigenlijk niks aan de hand was.. (n) Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |