![]() |
precies ja :p
maar ik ga nu écht pitten, anders ben ik morgen een wrak en das nooit grappig :p |
Ag en dan blijf ik die 2 uurtjes ook nog maar wakker dat maakt ook niet gek veel meer uit. :P
*Installing Painkiller wat een pretty nasty pain in the ass is* :s |
hehe OW! het is alweer 0200 (±).
ik ga nu maar eens écht écht naar bed :D ook al zit deze stoel wel echt zalig en heb ik nog chocomel :P |
Kanker waarom werk het nou niet gewoon. :s Ik krijg heel de tijd de error: Painkiller could not be found. :|
Like FUCKING DUH. :mad: |
Wh00t. Nog 3 kwartier wachten. :) Het schiet al op.
|
Whoei. M'n pa is wakker. Nog een half uurtje. Tijd voor de zoveelste bak koffie. :P:cool::D
Peeps adios tot over 3 weken. :D |
En ik ga onder weg richting Amsterdam en morgen van daar richting Leeds-Bradford te Engeland.
Koffie! En ik ben over een week vast wel weer terug... tenzij ik het daar heel erg leuk vind, dan blijf ik nog even. :p |
Nog 1 nachtje slapen! :D
|
paddo's? :p
http://www.vpro.nl/villa-achterwerk/...852030+2852032 Rembo & Rembo (wel ff realplayah hebben of real alternative) |
Juh :) ben benieuwd :D
|
Dat wordt dan ff real alternative installeren :)
|
Citaat:
sweet :p |
:D (y)
Narie begint zn eigen shop! Alleen voor genodigden though, maar wel 24/7 geopend :) |
|
|
Citaat:
http://media.putfile.com/Funny--Cats |
geniale beesten :D
|
Ziek ziek lala te ziek om een shaggie te draaien (y)
|
Beterschap
|
Citaat:
|
jeeej vanavond eindelijk stuiteren! (y)
|
wh000t, kheb een kamer :D
|
Citaat:
|
Joost gaat weer hoor :nono:
Maar, vanavond: http://foto.bazart.nl/flyers/101.jpg Redshift is een fusie van stotende beats en basslines uit verschillende underground stijlen. Een duistere mix van cybergothic, dark electro, de krakende beats van rhythmic industrial en tekno, de psychedelische ritmes uit de psytrance en scheurende hard trance leads. Progressieve en duistere shit dus. Dresscode: dark/cyber met eventueel een fluo accentje op je linkermouw. @ Bazart :) |
oja
dat was de punt de post: hasj verdampen? :bloos: |
dresscode.. Bah
|
Citaat:
(aantrekken?) Ik ga basic instinct kijken o en hasj verdampen werkt (y) :D |
Nobody here?
Heeerlijk avondeten Reusti's uit oven met curry kruiden ketchup en rodekool (met appelstukjes) verhit in sweet chili saus :) |
vanavond voor het eerst speed gebruikt. En het was erg gezellig gehehe
|
Citaat:
|
dan komt er straks nog een post
gisteren voor het eerst speed gebruikt en nu vind ik het niet meer zo leuk :D |
Vrijdag voor het eerst paddo's.. maar t was te weinig fzo want ik voelde dr geen kut van..
En gistere salvia.. was best grappig :) |
^^ Grijns :D
|
Citaat:
|
"Ik wilde wel slapen, maar ik kon niet. Nu heb ik buikpijn. Ook lijkt het of iedereen mij aankijkt."
|
"Kheb ook een vette bloedneus nu, echt irritant! Krijg ook geen hap door me keel :( "
|
"mijn tong is net schuurpapier, mijn kaken doen pijn en mijn wangen zijn kapot"
|
de glorieuze speed lifestyle!
|
Citaat:
|
brakheid vandaag
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en beter dat je geen brakheid hebt. Dat kan echt ernstig uitpakken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
.... brakheid.....
hoe ontopic (L) :cool: waarom moeten belgen altijd zo gruwelijk irritant bewegen op een dansvloer? |
Citaat:
|
van dat accent gaat slecht een klein gedeelt van mijn lichaam gruw'lijk irritant bewegen.
Maar een paal in mijn broek betekent toch niet dat mijn terrotoriumdrift zich ineens uitbreidt tot 5 m² als ik een dansje wil doen :p Anyhow, blij dat er graties ijs & fruit was. Én! Gratis lichtstaafjes uitdelen aan gare mensen, goeie move van de organisatie :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |