![]() |
200
|
ik denk dat ik Sporadica ook wel mee sleep naar utrecht ofzo
|
Enthousiastelingen?
|
ik ben stiekem heel enthousiast ik kan dat alleen niet zo goed uitdrukken
|
Citaat:
Maar is 15 oktober de definitieve datum? |
*leest aandachtig*
|
Citaat:
Right. zondag 15 oktober 2006 Dus wie komt er tot nu toe (waarschijnlijk)(op alfabetische volgorde): CSN elysea Liefsvanhier Mooneh Porcelain Reynaert Sporadica Sketch Thoughtful Als iedereen die wel komt en er nog niet tussen staat nu even het lijstje kopieert en aanvult. En wie er niet tussen hoort maar er wel staat het kopieert en z'n naam er tussenuit gumt. |
Attentione!
|
Ja. Het is natuurlijk ook de bedoeling dat je 't lijstje na het kopieren ed hier post.
Oh en, verbeter gelijk even m'n alfabetische volgorde, want die klopt niet. :bloos: |
D'accord.
|
Als Mutant nou ook komt. :o
|
meetinglijstje 15 oktober 2006
CSN elysea Liefsvanhier Mooneh Porcelain Reynaert Sketch Sporadica Thoughtful Zepp |
Ja yannick ik geloof er geen reet van.
Jongens, toe nou... Heeft er nog iemand zin in een meeting? :( |
Citaat:
|
Hahahaha :D.
Oke dat doe ik. En jij moet een roze strik in je haar. |
Citaat:
|
Omdat ik meningloos ben en me laat beïnvloeden door nogal dwingende pm's van niet nader te noemen personen, meld ik mij aan voor deze gezellige meeting. Ik neem wel het recht op annuleren op het laatste moment, omdat ik in de herfstvakantie nog 2 boekverslagen moet maken, een mondeling geschiedenis moet leren, en een flink deel van mijn eindwerkstuk af moet hebben. :)
+ wat zijn de plannen nou? Utrecht? Wat gaan we doen? |
O leuk zepp:)
Utrecht was het plan ja hoeweliknogsteedsheimelijkhoopopamersfoort maar dat heb ik niet gezegd. En dan.... iets van met zn allen poolen, daarna eventueel (goedkoop) restaurantje doen? Ik doe even een suggestie: 3 uur voor de AH to go (meetingpoint is zo druk dat je nóg niet ziet met wie je hebt afgesproken). |
Mijn moeder doet annoying. Nu wil er iemand meereizen, vindt ze het te duur terwijl ik betaal? :confused:
En ze gaat nog overleggen met vaders, hurray. |
Hoe duur is te duur? En heb je dan rekening gehouden met een kortingskaart? Degene die met je meereist of jijzelf heeft/hebt er vast wel één:D.
O het is natuurlijk wel balen voor jou (en anderen misschien) dat het oktober is en niet september.. |
Het is waarschijnlijk dat ik kom, maar ik heb de dag ervoor een D&A meet ^^ Bedenk maar in welke toestand ik ga verkeren.
MAAR, dikke maar... Vandaag heeft mijn linkerheup besloten dezelfde pijnscheuten te vertonen als ik vorig jaar rond Kerst heb gehad. Toen heb ik een week amper kunnen lopen en daarna is het gezeik met mijn rug begonnen, dus ik heb geen idee hoe dat zich gaat ontwikkelen. |
Citaat:
Edit: degene die met mij reist (waarschijnlijk) is wel een letteraar :o. Maar ze is heul lief :). |
Citaat:
Nee, succes ermee, knap maar snel op. Edit: EEN LETTERAAR OP ONZE MEET? HOE HAAL JE HET IN JE)@#&%)@#%&@#$ nee grapje. Wie dan? En mooi dat het de goede kant op gaat:). |
Idd, al bijna een jaar hetzelfde met mij ^^. Ik zou er ook graag vanaf zijn :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg dan doe ik het lijstje maar weer hoor. Jeetje.
meetinglijstje 15 oktober 2006 CSN elysea Liefsvanhier Mooneh Mutant Porcelain Reynaert Roosje Sketch Sporadica Thoughtful Zepp |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee dan bedoelde ze yannick maakt je in met biljarten dat is zo eng echt :eek:
|
Ik kan niet eens poolen/biljarten dus dat wordt een gezellige meet. Ik mag nu definitief :). *dansje doet* Maar mijn moeder wil nu alleen maar weten van hoe laat tot hoe laat het is.
Nu heb ik het idee dat er niet echt een eindtijd is ofzo :p. |
Citaat:
|
ik zeg toch dat dát eng is en niet jij jezus zeg
|
Biljarten vind ik stom. :(
Maar ik heb niets te zeggen dus let maar niet op mij. :) |
ik vind het ook stom maar eigenlijk alleen omdat ik het niet kan
|
waarom gaan we ook poolen als we een literair clubje zijn :confused:
neehoor haaaaaartstikke leuk. vooral omdat ik het ook zo goed kan ahum. trouwens, Michel moet ook komen! Die wil ik ook wel eens ontmoeten :) en David? Gaat hij niet mee? |
ja nouja david heb ik ook al eeuwen niet gesproken en dat zijn vast velen met mij?
DAVID WAAR BEN JE KOM OOK |
Citaat:
|
Poolen is leuker en dat is zo te leren, biljarten is echt iets voor pro's en daarbij moet je zelf ook nog eens de punten bijhouden. :rolleyes:
|
Ik ben sowieso voor poolen.
|
En VV en NfS moeten ook eens in dit topic komen :nono:
|
Citaat:
|
Komt Ave niet? Die heb ik een keertje vijf minuten gezien op de WriteNow!, dat moet eigenlijk nog over.
|
Ja jee we gaan poolen.
Liefsvanhiertje (ik moet eigenlijk wel je echt naam weten nu hoor, die ben ik namelijk vergeten): spreek anders gewoon met je moeder af dat je om een bepaalde tijd weer thuis bent? Moet je even afwegen of je meegaat ergens-een-hapje-eten of niet. En zepp ehh nelleke (toch :bloos: ), haal jij Michel eens over dan. |
Citaat:
|
@Porce: Nelleke ja :) o god en ik weet jullie namen allemaal niet
Michel of Halo of weetikwat wat je koosnaampje is of hoe je schatje je noemt; kom ook! Kunnen we het hebben over eh Stradivarius ofzo :o als dát nou niet de moeite waard is... |
Citaat:
Overbezorgde moeders (y). Maar goed, kan er dan een tijd en plaats afgesproekn worden, dan kan ik dat dan weer doorgeven :p. Is ze wat minder panisch. |
Honey, Enschede is een uur en drie kwartier vanuit Utrecht. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |