![]() |
pep!
|
ik heb kopjes van de appie met PEP! erop
|
Bier en hasj, je moet toch wat.
|
Nog niks maar k heb wel een joint gehaald vanmiddag. Polm-Jack Herer, is voor vanavond, voor bij de maansverduistering! ;)
|
Citaat:
|
Een paar gram wiet.
|
Ik werd wakker met een jointje, was me weer een puik plan :|
|
Citaat:
Een paar gram wiet? Volgens je profiel ben je 12... O.o :x Oja, en ik ga lekker een jointje roken nu : ) |
Verkeerde leeftijd ingevuld. ;)
|
hoe weet je dat zo zeker? :P
k ken ook 14 jarige heroine gebruiksters |
Haar fotoboek, onder andere. :p
|
"Ontbeten" met een blowtje.. :o
|
2 jointjes in het park van de interpolis. En die 3 uurtjes daar waren heeel relaxt (y)
|
Vannacht een pilletje XTC gehad voor de eerste keer. Helaas heb ik de halve nacht op de plee gezeten, omdat ik misselijk was. Het werkte trouwens niet echt, maar volgens mijn vriendje (die er ervaring mee heeft), waren het kutpillen.
|
Jointje gerookt net.:)
|
Hasj, Wiet, XTC en Lachgas.
XTC + Lachgas is echt een fantastische combo (y) |
Citaat:
|
ik rook nu relaxed een jointje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel zin in een jointje. Maar moet toch wachten tot na het eten, dan wordt het lekker in de auto chillen, jointje erbij, fles cola, relaxte avond ervan maken. Gok ik.
|
Nog niks.
Maar vanavond waarschijnlijk weer een flinke dosis alcohol en misschien wat hasj |
Citaat:
|
Ben 3 keer stoned geweest in de laatste 24 uur, en twee keer daarvan hadden we gehotboxed in een auto. Hele auto onder de rook, allemaal families in het bos die heel raar naar ons keken. Was tof.
|
wat ik vandaag gebruikt heb helemaal niks :D
en dat ben ik zker ook niet van plan om te doen!!! ik zelf heb nog nooit drugs gebruikt af en toe een biertje vind ik wel gezellig maar ik ben pas begonnen in een voetbal kantine achter de bar en dan zie je mensen echt ladderzat worden!! dat wil ik zelf echt niet !!! :) |
Alcohol is ook een drug.
en :) |
daar heb je gelijk in :bloos:
dus eigenlijk gebruik ik dat wel :s hahahah |
Ik kan me heeel goed herrineren van duveltje en de alcohol :p ze gaat me dit alleen niet in dank af nemen maarja
He iesje polen en barca:P:P en vooral polen en een bepaald atribuut en barca en een bepaalde jongen:P maar goed ik houd mijn mond al hoor. Ik zelf drink af en toe, maar ben nog nooit dronken geweest, drugs gebruik ik al helemaal niet |
en dat noemt zich dan mijn beste vriendin wel dit soort dingen over me schrijven he :nono:
nouja een beetje gelijk heb je ook wel het was best erg :bloos: |
sssstt ik mag jou best een beetje plagen:P:P heb toch niet gezegd wat je precies hebt gedaan
nee geintje je bent heel verantwoordelijk hoor :P |
Oh gawd.
shoot me. or them. |
Hey just_me kan jij me es uitleggen waar die tonguitsteeksmiley zit? Ik kan em niet vinden, dus wat ik vandaag gebruikt heb zijn 0 tonguitsteeksmileys :(
En n beetje wiet. |
Leonotis Leonorus. Blijkt redelijk te werken als wiet-vervanger, want mijn wiet is op.
En zometeen een shotje DMT, want dat is leuk. |
bier en white widow |
Citaat:
|
bier en ritalin
|
bier, en me proud beauty gezien, yarrrr:)
|
[QUOTE]Ir. de Narie schreef op 18-09-2006 @ 21:47 :
[B]Hey just_me kan jij me es uitleggen waar die tonguitsteeksmiley zit? Ik kan em niet vinden, dus wat ik vandaag gebruikt heb zijn 0 tonguitsteeksmileys :( ik ben niet just maar haar beste vriendin tonguitsteeksmileys zitten in de tweede rij en dan het tweede poppetje veel suc6!!! :p |
moest je me weer voor zijn ies:P:P:P
Nouja je weet het dus al 2e rij lijkt een lachend poppetje maar als je re met je muis op gaat staan staad er plagend en als je lang genoeg kijkt steekt hij z'n tong uit |
ik ben je wel vaker voor dat weet je toch schat :p ;)
|
:(
|
gister.
<3 Mogwai Mogwai - Tracy (Kid Loco's Playing With The Young Team Remix) joints Hawai Deluxe shrooms en nog cake over Ik heb een backup dag :) |
dames, iets minder :p mag ook wel :)
|
Hmm, hele sterker energizers *stuiter stuiter* en hasj. <3 :o
|
rode wijn en pijnstillers
|
Gister stoned als wat in een kroeg gezeten met extreem wazige mensen (de tent heet Out Of The Blues en je mag er blowen (Y)). Werkelijk zo stoned als een garnaal. Echt er zat een vent echt een uur lang een partij wazige bewegingen te maken daar wordt je gewoon bang van. Hij heeft het begrip tegen een muur praten echt tot een nieuw niveau laten stijgen. :D
|
Die vent was idioot. Volgensmij een achtergebleven negroide prediker. Hij bleef echt maar lullen in zijn fantasie taal. (y) :D
Vandaag nog niets. Maar daar gaat verandering in komen zo. ^^ |
Citaat:
|
Wijntje
|
Truffels, wiet, hasj, spacecake, energiedrank en energiecapsules. ^_^
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45. |