![]() |
Aidslijers van de TPG zijn uiteraard weer precies een dag te laat met mijn pakketje. Wat in het weekend dus betekent dat ik pas dinsdag m'n bestelde mp3 speler krijg en dan ben ik godverdegodver al in praag.
bah bah bah. |
Mja kk ik kon die batterijhouder niet vinden anders kon je die van mij wel lenen. In tsjechië kopen is geen goed plan gezien die asociale prijzen die ze daar vragen voor electronica :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarschijnlijk zal 'ie hem besteld hebben omdat 'ie in de winkel een stuk duurder is he.
|
Ontopic :):): Een huisgenoot draait al de hele week Anouk op volle sterkte, nou vind ik die muziek niet heel verschrikkelijk, maar na 6090112 keer Nobody's Wife wordt het toch wel enigszins naar :mad:
|
Citaat:
Ontopic: ik probeer al de hele dag iemand te bellen, maar ik krijg steeds de voicemail en als ik ergens een hekel aan heb... |
Citaat:
|
hahaha mn benen+voeten doen zo'n pijn :( wat ben ik toch een harde werker!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maargoed, ik ben dus maar als een ziekte oldschool cd's gaan branden. |
pff ik ben verliefd :(
|
Is dat zielig? Tja, ik kan er ook wel inkomen... Balen voor je.
Ik verveel me, de zon schijnt niet, ik ben sociaal geisoleerd hier in fokking Zeeuws-Vlaanderen en alle inkomende telefoontjes zijn voor mijn zusje van 15. En morgen moet ik weer badkamers schoonmaken. Een week lang. |
ik heb trek in een groot sappig stuk kklekker vlees maar ik geloof niet dat we dat in huis hebben. misschien moet ik maar een vegan neerslaan en die in de oven stoppen. maar ik vrees dat die taai zijn. oja en ik wil friet godverdomme. en een dikke hap fritessaus.
|
Ik heb vandaag een vrouw in een winkel veel betaald en in ruil daarvoor heb ik KKKKK lelijke pasfoto's gekregen !!!!!!
|
Citaat:
|
ja ik heb nog wel een pony maar jezus ik heb nimmer zo'n vervaarlijke lust naar vlees gehad tot vandaag :confused:
terwijl ik gisteren de met spinazie gevulde aardappelpannenkoekjes met paneermeel ontdekt heb |
Citaat:
|
dat was niet meer nodig na de taaie schnitzel van mijn ma. wat demotiverend voor de toekomst van mijn vleesliefhebberij zeg.
|
tevens ben ik zielig in de breedste zin van het woord omdat ik in al mijn emoheid eergisteren zo erg aan mijn arm heb zitten krabben dat ik nu over de halve lengte van mijn bovenarm schaafwonden heb omdat mijn nagels zo lang zijn. kankermuggen:) of was het wellicht de automutilatie die begon te jeuken;);)
omg lol leuk woordgrapje hahaaha aaaaah. nou ik zit er mooi mee want het brand. |
Ik kan gewoon 2 miss kittin kaartjes in mijn kont steken omdat iedereen geldloos is of op vakantie gaat. :mad: :mad: :mad: :mad:
|
op woa wordt het net zulk wisselvallig kkkkkweer als vorig jaar kk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geloof dat ik vanavond geen avondeten krijg.
|
hoi ik wil dood :)
|
ik heet Lies hoor :(
haha stom grapje. |
omg ik moest lachen :(
|
ik een heel klein beetje :o
maar ik lach eigenlijk altijd om mijn eigen grapjes, gelukkig maak ik meestal wel leuke grapjes. ik krijg nog steeds niks te eten. |
uu ik moest ook lachen.
|
Ik wil ook zielig zijn :(
|
dat is heel makkelijk te bereiken(Y) zeg gewoon dat je eh, pijn aan je haar hebt ofzo.
|
Ik heb echt al dagen nagelpijn. En nagels komen niet alleen, ik heb er 20, dus ik heb 20 keer nagelpijn :( Wie helpt mij? IK WIL OOK DOOD!
:confused: Zo? |
ja dat was een hele goede(Y)
|
Yesssssssssssssssssss, nu ben ik ook zielig.
Schepje er bovenop: ik ga nu afwassen met mijn 15-jarige zusje :( |
Mijn kleine teen doet zeer en Quay stuurt me PM's.
|
Citaat:
|
Dat kun je toch ook downloaden, noest beest dat je bent. :bloos:.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KaZaA lite
|
Napster ftw.
|
|
Citaat:
|
Hohoho, ik gaf alleen mijn mening. Ik vind miss kittin maar weinig interessant meer, er is wel leukere elektroclash, vind ik dan he.
|
Citaat:
|
Citaat:
Miss Kittin was en is nog steeds tha shit, you dig? |
Ik werd zojuist aangevallen door een nachtvlinder, en ik heb een een mep voor z'n bakkes verkocht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |