![]() |
Citaat:
Man Utd lijkt wel door na de 0-1 uitoverwinning op Lille, en Celtic stelt misschien wel teleur door thuis niet te scoren. Die krijgen het nu erg zwaar in Milaan. Vond het wel grappig dat de jubilerende Maldini aangaf dat Celtic een goede spits had waar hij ook al tegen gespeeld had toen hij nog bij PSV zat en toen veel problemen had hem te verdedigen. Toch leuk om van zo'n spelende halve legende te horen. En PSV was indrukwekkend, blijkt maar weer dat Koeman een coach is die erg goed kan presteren vanuit de verdediging. Kruipt de tegenstander achteruit heeft PSV moeite om het spel te maken maar wil de tegenstander ook meevoetballen en drukt het vooruit dan geven ze achterin niks weg en zijn ze ontzettend snel en gevaarlijk voorin. Maar ik had niet verwacht dat het zo soepel zou gaan (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je ziet wat Valdes bij Barça weer deed snap ik echt niet dat die niet €10 miljoen voor Gomes neertellen... :s |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En dat Gomes niet naar een sub-topper wil... allicht, je speelt geen 8ste of kwart finale Champions League met een sub-topper uit die landen. Tel de sfeer bij PSV die goed bij Gomes past daarbij op, en je snapt waarom hij niet weg wil! |
Zat afgelopen week in Dublin in de pub Barca - Liverpool te kijken. Een hoop mensen daar steunen Liverpool om een of andere reden....
Mooie wedstrijd, hoewel ik nog wel perspectieven voor Barca zie bij een snel doelpunt in Engeland. |
Citaat:
Als je bij Dublin het kanaal tussen Ierland en Engeland recht oversteekt (wat nogal wat veerboten doen), kom je in Liverpool uit. Liverpool en Everton hebben allebei redelijk veel fans uit Ierland, om die reden. :) |
Ja, ik vroeg het me serieus af. Ik wist dat Ierland een sterke connectie met Celtic heeft maar met Liverpool blijkbaar dus ook.
Liverpool is toch een echte Engelse club en Engeland is totaal niet populair in Ierland, je ziet bijvoorbeeld ook bijna geen enkele Engelse vlag in Dublin terwijl er zat Franse hangen. |
Citaat:
|
Vooral omdat ze een schijthekel aan Engelsen hebben is mij wel opgevallen.
|
Citaat:
En sorry, maar ik vind Liverpool helemaal geen "echte Engelse club", maar als ik zoiets zeg dan roept zometeen weer iemand dat ik dat alleen maar zeg omdat ik voor Everton ben. :rolleyes: |
Citaat:
;) |
Barca eruit... Wat 2 weken geleden duidelijk begon te worden is vanavond bevestigd.. De kampioen van vorig jaar is eruit.
|
Citaat:
enig idee hoeveel Ieren er in liverpool wonen?.. daar komt een groot deel van de sympathy vanuit Ierland vandaan. |
Hehe, eindelijk Barcelona eruit. Arrogantjes :)
|
Arme Rijkaard. :')
|
Citaat:
Over arrogant gesproken... :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als we het toch even over sigs hebben:
Would you stick out your tongue in real life? No, you wouldn't. Then ":P" is pretty stupid. geniaal!! :D:D zat er echt even serieus over na te denken ;) Ontopic: hup PSV vanavond! |
Citaat:
Kijk eens naar Barca, Ronaldinho, Eto`o.. Hoe ze erbij lopen, daar kan ik echt slecht tegen. Barcelona, een club met veeeeel geld, en met de slechtste keeper die ik ooit gezien heb :) Gomez, waar wacht je op? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ach gos, het zit de AZ en PSV calimero's wel dwars hè, die 'arrogantie'.
|
Citaat:
alleen dat is al een reden om er een schepje bovenop te doen |
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
Ik kom net thuis en ze scoren :P |
haha :)
Niet echt verdiend natuurlijk. Gezien het spelbeeld. Alex <3 |
Citaat:
Laat dan maar... Mooi voor PSV en Nederland! Wat een volwassen team is dat toch... Toch werd t weer erg duidelijk dat PSV eigenlijk niet zonder die Alex en Gomes kan. |
Alex is absoluut man of the match!
|
Idd, de onbetwiste nummer 1 van Nederland :)
Als AZ goede zaken doet dan pakt Nederland een hoop punten. |
Citaat:
|
Citaat:
Verder inderdaad niet echt verdiend van PSV, maar ach; het zijn punten voor Nederland. Ik gunde het Alex ook wel om die goal te maken (y) En nu al 3 (grote) kanshebbers voor de titel uit het toernooi :eek: |
Citaat:
|
Mooie avond gister. (y)
|
Citaat:
Maar t zal haast wel, Italie doet daar meestal niet zo moeilijk over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dida speelt Bij AC Milan.... |
Citaat:
|
Die transfer is toch al rond?
|
Citaat:
|
Citaat:
Arsenal had blessures, goed voorspeld Ertur (a) |
PSV wint de Champions League, die kans zit er best in. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |