![]() |
Citaat:
|
Kan je je haar iedere dag wassen of is dat slecht voor je haar? en moet je dan ook echt 'iedere dag' shampoo gebruiken?
Ik heb namelijk krullend haar en gebruik krulshampoo. Om niet te pluizend haar te hebben doe ik er wel elke dag best veel vet in en daarom zou ik het het liefst elke dag een keer wassen maar dan wel met die krulshampoo dus. Kan dat? |
bij de meeste shampoo's staat erop dat het voor dagelijks gebruik kan. zo niet kan het blijkbaar niet maar ik weet eigenlijk niet waarom. misschien wordt je haar er heel droog van ofzo, maar ik was het ook het liefst iedere dag. en als je er zoveel vet in doet maakt het ook niet zoveel uit lijkt me.. naja eigenlijk weet ik t ook niet echt
|
als je ze elke dag wast moet je wel oppassen dat het niet uitdroogt, al kan je altijd nog een verzorgende lotion in je haar doen:)
|
Hoe komt het dat je bij sommige mensen/kapsels wel duidelijk lokken ziet, en bij andere niet?
|
Citaat:
|
Misschien is het al een keer aan bod geweest maargoed.
Is iemand ooit als model bij de kinki geweest? Hoe kwam je er van terug. Was je er blij mee en had je inspraak of was het echt een groot drama? Ik ken iemand die er werkt en ze zoeken dus op veel plekken modellen en het lijkt me wel leuk maar stiekem ben ik ook een beetje bang dat het heel stom wordt. Dus, iemand ervaring? |
Citaat:
|
Citaat:
De foto kwam overigens daarna nog wel op de website :'). Inspraak: weinig. (ik kreeg wel geld toe overigens) |
ik wil mijn haar wel eens bruin verven (ik ben van mezelf redelijk lichtblond)
maar ik durf het niet zo goed..en ik wil geen uitgroei of het moeten bijverven in mn eigen kleur als t niet bevalt. nou vroeg ik me af hoe lelijk zo'n kleurspoeling wordt. zeg maar na 24 of 8 wassingen ofzo is die eruit, maar in de tussentijd, wordt het dan erg lelijk? en bestaat er toevallig een wondershampoo die alle verf uit je haar haalt? |
Citaat:
|
Citaat:
en zo'n kleurspoeling dekt nooit helemaal goed en wordt idd lelijker. Een wondershampoo bestaat ook niet helaas :p Bovendien vind ik het heel onnatuurlijk staan als iemand van zichzelf lichtblond is en haar haar bruin verft. Bij een meisje uit m'n werkgroep zie je echt zo erg dat het haar eigen kleur niet is, dat ze eigenlijk blond is. Maargoed, je moet het zelf weten, maar ik denk dat je er (vroeg of laat) spijt van gaat krijgen. |
ik zoek een goedkope (heren)kapper in amersfoort.
iemand een suggestie? |
Citaat:
|
ik heb mijn haar momenteel wat langer en vraag me af wat voor langhaarkapsel ik zou laten knippen.
haar naar achteren naar voren etc. alleen geen scheiding of emo, want emo is kut. als je iets weet (plaatje ) kan je dat dan hier posten? BVD |
fotov an je haar nu.
|
geen foto maar, het is zwart ongeveer 8 cm boven op en als ik het naar voren doe reikt het toe de onderkant van mijn ogen, bovenop ook 8cm ongeveer, en achter komt het tot onderin mijn nek. opzij valt het helemaal over mijn oren.
|
ik snap het niet.
foto? |
denk het dan maar in
|
ik zou graag op oudejaarsavond eens iets anders met mijn haar doen en ik wil graag krullen!
ik heb nu heel lang stijl haar maar zou voor 1 avondje krullen willen. ik heb dit vroeger al geprobeerd met krulspelden maar toen ik ze eruitdeed was mijn haar nog altijd stijl. Deed ik iets mis? Het is wel zo dat ik echt lang haar heb en ik heb eens gehoord dat het dan moeilijk is om het te krullen. Zou het beter gaan met een krultang of heeft iemand tips voor me? |
met een krultang zie je vaak wel direct resultaat, dus je kan in principe zien hoe lang je de tang om een streng haar moet doen zodat het begint te krullen. maar lang haar is vaak best zwaar, en daardoor blijven krullen moeilijker zitten. met nat haar papilotten (of andere krullers kan ook lijkt me) indoen, wat haarlak er overheen en ermee gaan slapen wil vaak wel lukken. alleen wil je dat het 's avonds nog mooi zit, dus dan kan je het beter s middags doen en droogfohnen denk ik.
ik zou van te voren beide eens proberen, kijken wat leuker wordt en wat beter blijft zitten. |
Citaat:
:) |
Je moet het voordat je de krulspelden of papillotjes erin doet wat inspuiten met sterke haarlak, dan blijft het beter zitten. Maar echt vlak ervoor zodat het nog niet droog is als je het haar oprolt.
|
bedankt voor al de goeie tips :)
ik ga het dit weekend al eens uitproberen! |
Ik laat mijn haar 1 tot 2 keer per jaar vlechten... met dan een pak of 9 van dat neppe haar erin... normaal zit het er een maandje of 2 in maar dit keer had ik het er bijna 5 maanden inzitten (maar het zag er nog wel goed uit hoor). Mijn haar ziet er ok uit, het ziet er nog net zo mooi glanzend uit als eerst en droger is het ook niet geworden. Maar nu vraag ik me af of het misschien verstandig is om mijn haar even te laten rusten nadat het bijna een half jaar 2 kilo nep haar heeft moeten dragen. Misschien dat ik het aan de buitenkant niet zie maar dat het inwendig moe is ofzo? Of kan ik gewoon weer 200 vlechtjes op mijn hoofd laten zetten zonder effe een pauze te nemen? Het nieuwe haar ligt al klaar.
|
Hmm lijkt me idd wel slim.. maar ook wel lekker dat je ff gewoon je haar kan wassen enso toch, het lijkt me wel bevrijdend als je zo lang met vlechten hebt gelopen, ik snap uberhaupt niet hoe je het uithoudt met zoveel haar! Ik zet meestal bij mensen een stuk of 6 pakken in en dat vinden ze al zwaar :p Maar als je ze er zo lang in hebt krijg je dan nie kleine dreadjes in je uitgroei? Dat zag ik laatst namelijk bij iemand.
|
2 jaar en 7 maanden :)
http://img187.imageshack.us/img187/6414/1gv8.jpg http://img110.imageshack.us/img110/6073/2vz2.jpg |
Citaat:
|
Had m'n haar zwart geverfd, nou ja voor een deel. En nu een paar maanden later, heb ik een 'geweldige' blauwe gloed. *NOT* Ik heb gehoord dat door volumeshampoo de kleur eerder vervaagt doordat je haar zeg maar (OMG hoe moet ik dit zeggen?) nou ja, de kleur laat in ieder geval eerder los zeg maar. Nu vraag ik me af of dit dus waar is, want ik wil geen blauw haar! :o
|
ik weet wel dat head & shoulders of andere antiroos shampoo de kleur eerder doet vervagen.
|
Help!!!!
Ik een broekie als het gaat om dreads. Wil eerst dreads proberen met nep dreads. Voordat ik echte dreads neem. Nu ben ik op zoek naar een verkooppunt voor mooie dreads in Groningen of omgeving. Ik zil er best een stuk voor rijden.... Kan in groningen geen goed adres vinden. Alvast heel erg bedankt!!! Alle sugesties zijn welkom. Groet Joan p.s. anti-roos shampoo werkt erg goed als de kleur tegenvalt. |
volgens mij zet lievelieze ook nepdreads (in groningen), moet je die even PMen
|
pfff... weer hele avond in de rook gezeten en nog steeds geen goede manier gevonden om de lucht uit je dreads te krijgen :(
ze ruiken na het wassen (zonder shampoo dan) ook niet okselfris iemand nog een nieuw idee? naast droogshampoo en pepermuntolie? |
Je hebt toch verschillende soorten kappers. Is er nou een verschil tussen een gewone kapper en zo een "stijlvolle moderne kapperszaak"?
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben nog steeds opzoek naar goede doe-het-zelf-verf. Het moet van donkerblond naar bruin. Iemand goede tips? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu vrij lang bruin steil haar, en het is ook nog moeilijk haar :) (er komen vlug knopen in, weinig volume, ...) geen hanenkam, maar andere suggesties? graag! :p |
Citaat:
iemand ervaring met knotty boy conditioning spray? |
Citaat:
|
Koop goedkope shampoo :P Mijne kost 69 cent bij de Action. Deo wil ook nog wel eens werken ghehe.
|
Citaat:
|
|
Vanavond wordt het zwart uit een pakje. Ik heb van mezelf heel donkerbruin haar, dus zoveel verschil gaat het niet maken, maar ik heb dit weekend een larp waarbij ik de bleke, enge alchemist wil uithangen. En echt zwart haar helpt daar heel goed bij (heb het al eerder gehad).
Een pakje, want geen enkele verf houdt het langer dan 2-3 weken uit bij mij, kapper of niet. Dan doe ik het goedkoper en sneller zelf. |
Citaat:
http://www.247hair.com/ |
iemand nog tips voor groen haar? Ik had het eerst blond, toen bruin, toen rood en toen wou ik het weer blond...nu is het wel blond, alleen bovenop zit een iet wat groenige glans...
ik lees op internet dat ketchup helpt, alleen dat vind ik wel een beetje ranzig... andere tips? |
Citaat:
|
Van die violet kleurige shampoo. Bijvoorbeeld zo'n soort tussen het verven door l' Oreal masker.
Misschien werkt zilvershampoo ook wel. |
Citaat:
|
zilvershampoo gedaan vandaag, hielp niet.. dat is eigenlijk ook om de gele kleur er uit te halen.
Dan toch maar tomatenketchup! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |