![]() |
Drama voor Ajax en Feyenoord als ik Langs de Lijn mag geloven :|
Ajax staat met 3-0 achter, maar verliest ook Sneijder en ten Cate, Feyenoord staat 4-0 achter tegen NEC |
Goed hoor Ajax. In 3 weken tijd kansloos voor het kampioenschap ;(
|
Als AZ ook nog uit van Heerenveen verliest, is mijn opmerking van vorige week nu nog meer van toepassing. De strijd om de titel is beslist.
|
Net terug, heerlijk gefeest op het terras van de Eendracht.
Wat een prachtige wedstrijd voor Kivuvu. De jongen is nog maar 18, staat voor het eerst in de basis, maar speelt alsof hij al vier jaar meedraait en scoort dan ook nog zo'n wereldgoal. Barreto maakt wat mij betreft simpelweg geen kans meer om nog in de basis te komen. Maar ook Otten, die dit seizoen heel matig presteerde op het middenveld, blijkt een uitstekend duo te vormen met Wisgerhof. Olsson zal het nog moeilijk krijgen in de basis te blijven, hoe goed hij ook speelt dit seizoen. Holman z'n goal is ook prachtig, de aanval is goed, Holman weet dat hij ruimte heeft, kapt nog even en schiet fantastisch in. Niedzielan daarentegen hoeft van mij niet meer terug te komen in de Goffert. Wat speelt hij slecht! Hij krijgt hele goede ballen en doet er gewoon helemaal niets mee. Wat mij betreft staat hij er tegen ADO naast en staat Eagles op 10. Al met al een hele leuke wedstrijd gehad en een heel terechte overwinning, maar ik had liever gezien dat er van Willem II, Excelsior en Sparta gewonnen was. Maar goed, dit is ook prachtig. |
Ik denk dat ik zo ga huilen. :(
|
Mooie tifo-actie ook voor de wedstrijd :)
|
Wat een ontzettend gekke dag vandaag.
Na Ajax en Feyenoord heeft notabene ADO Groningen zijn eerste verlieswerdstijd in de Euroborg bezorgd met een overtuigende 2-5, heeft AZ het lang moeilijk tegen Heerenveen en verspeelt Roda bijna punten tegen NAC. En 42 doelpunten in een weekend is ook een record deze competitie volgens mij :o Ik ben bang dat de competitie in dit weekend geotendeels beslist is (n) |
Weer verloren door persoonlijke fouten lees ik, nja ik zal het vanavond niet op tv zien omdat ik weg ben maar NAC speelde geloof ik best goed, toch een lichtpuntje.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hopen dat HtC het snel weer op de rails krijgt :) Het seizoen duurt nog 20 wedstrijden, dus ik heb er nog wel vertrouwen in dat PSV met het CL-schema hier en daar ook punten laat leggen. |
Citaat:
Kivuvu is ook een enorm talent, onderschat dat niet. Maar het verschil met Barreto is dat hij wél zeker speelt en in al zijn wedstrijden voor NEC nog niet één keer balverlies heeft geleden. NEC heeft baat bij een controlerende middenvelder en twee goed opbouwende middenvelders op de zijkanten. Kivuvu/Barreto en Snoyl/Boutahar zijn de spelers voor de flanken en Pothuizen is die controlerende middenvelder. Mochten er blessures vallen, dan is het logisch dat je Barreto inzet, maar hij kan al anderhalf seizoen niet mee met het niveau van NEC en op een gegeven moment moet je dan voor resultaat op het veld kiezen. Natúúrlijk overdrijf ik als ik zeg dat hij niet meer terug hoeft te keren in de basis, maar op dit moment zie ik geen ruimte voor hem. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Niedzielan, maar daar heeft zich nog geen constante goede vervanger voor aangedien, hoewel ik denk dat Eagles op 10 en Holman in de spits ook een aardige optie is. |
Citaat:
|
Citaat:
Verhaal Niedzielan ben ik met je eens, arrogant mannetje die de top nooit zal halen. Maar Barreto is wel een speler die toch altijd wel een wedstrijd kan beslissen, net als Boutahar. Boutahar werd een tijdje geleden ook uitgekotst maar speelt nu af en toe weer. Ik denk dat dat zeker een waardevolle speler kan zijn voor de subtop. Ik denk dat Barreto als ie naar de goede club vertekt zeker nog een speler van de europese subtop kan worden. Die gast kan echt wel voetballen, en bij zijn wedstrijden met Paraguy speelt ie ook altijd wel goed volgens mij. Punt is gewoon dat je het team een beetje in dienst van hem moet laten spelen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Overigens is NEC dus geen ploeg waar technische spelers zich ontwikkelen tot toppers. Zou Barreto op dit moment vertrekken naar een club waar hij op een hoger niveau moet presteren om de basis te halen en ook veel snel voetbal gaat spelen, dan zou hij zich sneller ontwikkelen.
Niedzielan is een speler voor een counterploeg, iets dat Been niet wil zijn en Boutahar is een kaatser. Voor alle drie geldt wat mij betreft dat je ze niet transfervrij kunt laten gaan (daar hebben ze te veel kwaliteiten voor), maar als er nu een club komt die een redelijk bedrag op tafel wil leggen voor één van de drie, doe ik er een strik omheen en lever ik hem hoogstpersoonlijk af. Dus ook Barreto. |
Zo zonde, zo dom van Sneijder.. Onbegrijpelijk..
|
Psv is niet meer in te halen denk ik. Ajax is nog nooit na de winterstop beter gaan spelen, wat ik me kan herinneren. De kampioen zal weer in het zuiden zijn. (:D)
Wie denken jullie dat dit jaar zal winnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
29 x gescoord dit weekend + vrijdag :D Waarvan 21 x vandaag (Y)
|
Mooie goal van Huntelaar. (y) Blij dat we weer gewonnen hebben, hopen dat dit zich nu doorzet.
|
Leuke wedstrijden vandaag. Heerlijk, zo'n regenwedstrijd als Utrecht - Groningen :cool:
|
Mooie wedstrijden vandaag, al was alleen F'noord - H'veen echt spannend. Rest van het weekend viel er weinig te genieten :o
|
|
Mooie goals gezien :)
|
Tering, die knal van Huysegems. :cool:
|
Citaat:
En Koevermans maakte ook een uitstekende indruk (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
:p
|
Hoe geniaal is dit trouwens, zo stond het echt op de website:
http://img458.imageshack.us/img458/9830/prachtigpb6.jpg :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D
Gefeliciteerd met je FB-schap trouwens, GMB. |
:cool:
EDIT: Mijn eerste post als sport-FB (Y) |
Gefeliciteerd :cool:
|
Gefeliciteerd, goede keuze. :cool: (y)
Oei, vanaf nu moet ik jou ipv Boogie mijn rijmpjes pm'en ;) |
Dat deed je toch al :D
|
Olee olee olee,
Jong NEC wint van Jong PSV. Edgar Barreto wist het net te raken, en toen kon Verweij ook nog een doelpunt maken. |
Citaat:
|
Alleen jammer dat je geen verstand van autosport hebt ;)
Gefeliciflapstaart :) |
Citaat:
En nu weer ontopic! Felicitaties mogen per PM :P |
Nou mag er nooit meer gezeurd worden door Feyenoord-Fans over Lucky Ajax.. Feyenoord heeft echt geluk gehad met die \'straf\' van de UEFA.
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb d'r zin in. Hopen dat ze de goede lijn een beetje kunnen doorzetten (Y)
|
Ik had het Groningen zo gegund.. Het ging ook wel goed, maar PSV weet het altijd af te maken.. En ze hebben Gomez nog :evil:
|
volgens mij zakt je de moed als aanvaller flink in de schoenen als je gomez tegenover je hebt.
|
Wat een verschrikkelijke wedstrijd (N)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:49. |