![]() |
Citaat:
|
hunter raid dps is beter geworden. maar is nog steeds redelijk unscalend. ik wil betere substained raid dps scaling
|
Steady shot en arcane shot, daar heb je je scaling.
Voor nu moeten we het doen met arcane, multi en aimed, en dat werkt ook prima. Aimed damage valt wat lager uit dan prepatch, maar m'n aimed crit nog steeds voor 2000+ op raidbosses, niets mis mee lijkt me (Al helemaal nu arcane en aimed niet meer dezelfde CD sharen). |
Citaat:
|
Citaat:
Steady shot scaled juist niet. Met arcane shot gaan ze wel de goede richting in. |
Extra damage aan de hand van Rap, scaling.
|
Citaat:
Requires Level 66 110 Mana8-35 yd range 1.5 sec cast Requires Ranged Weapon A steady shot that causes 100 damage. Causes an additional 175 damage against Dazed targets. 30% of your Ranged Attack Power is added to Steady Shot's damage. |
Citaat:
|
toen ze zeg maar de skill introduceerden :p
|
Is er inderdaad al sinds dag 1 bij geweest voor zover ik weet ;p
Aimed rank 7 (TBC skill) zou ook scalen, maar dat is weer terug aangepast naar flat 870 damage. Helaas. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Noob warlockje aan het woord hier: Zijn er meer locks die last hebben van het feit dat hun firestone nu in hun ranged weapon slot terecht komt?
Of ben ik de enige die dat ding überhaupt gebruikte? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Aangenaam muziekje ook bij dat filmpje :) Naja, dan hou ik me wand wel in een tasje om in te zetten as needed ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat duurt nog 1 maand, en dan gaan we weer vooral PVE :)
|
alterush valley stinkt.
rush fw zuigt hard 20min games |
Citaat:
|
Hier nogmaals de petitie http://www.petitiononline.com/mod_pe...cgi?woweurop&1
Meer mensen moeten ondertekenen :o En Blizzard is aangeklaagd door de members van de ER realm (1 van de grootste en oudste europese) omdat de lag het al 8 dagen onspeelbaar maakt. (n) Overigens hoorde ik dat meerdere groepen spelers Blizzard en Vivendi hebben aangeklaagd omdat ze dus wel de gehele maand bij de meeste spelers hebben afgeschreven. :mad: |
Citaat:
En l2p is niet van toepassing, ik speel anderhalf jaar en durf gerust te zeggen dat ik een goede speler ben. |
Citaat:
Wow, kijk het aantal mensen dat heeft getekend die op de servers Nordrassil en Defias Brotherhood spelen... :eek: Ik speel zelf ook op Nordrassil, en sinds het begin van de zomer is de server regelmatig prut. De patches hebben het alleen nog maar erger gemaakt. Deze week was echt niet normaal: log je in (denk je 'yay, ik kan weer eens spelen'), zie je je character screen, druk je op 'Enter world' en na een paar seconden naar het loading screen te hebben gestaard word je weer teruggestuurd naar je character screen. :| Super. |
Citaat:
Oh, en priests kunnen divine shield e.d dispellen in tbc. Echt grappig als zo'n paladin staat te kijken van wtf, mijn bubble. |
ymir wist je nog dat je zei dat mijn raidleader een lul was? nou je had gelijk.
ik ben mijn guild uit geschopt omdat ik "teveel comentaar had op classgenoten" lees: iemand met 8/8 gs en mm specc deed minder dps dan de shadowpriest die maar 50% van de tijd mocht dpssen. en had de goedkope enchants(+5agi boots. +7stam bracers ipc mp5. geen leg enchants. enzovoorts) en ik (+15 gloves mp5 bracers +8agi head bij gebrek aan 2e zg enchant enz) pompte er ook 100'en potions doorheen enzo. maar het is dus fout mensen op slackers te wijzen :D beter eigenlijk. raid toch niet met ze en nog meer reden te stoppen met het gedoe edit: ben in een melige bui geweest en wat ingame vrienden opgetrommeld met dit als resultaat :p http://img281.imageshack.us/img281/9171/lmaofk9.jpg |
Dood aan geen-enchant-slackers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
flink irritant die lag in bg :/ aangezien er nu zo'n beetje niks anders te doen is...
|
Citaat:
Holy (of beter Disc met minor holy) owned shadowpriest in AB/WSG als je beetje fatsoenlijk team hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik join trouwens alleen nog maar arena, helaas geen honor maar shit, eindelijk weer eens lol in pvp ipv hersenloos farmen. Kwoon sinds kort ook samen met 2 guildies dus in tbc gaan we de 3on3 arena rocken (Y) |
Citaat:
En dan ben ik niet eens outgeared. |
Citaat:
Het is pas echt erg tegen premades als je als eerste 3x charge stun of 2x pom-pyro-counterspell tegen je hoofd krijgt. Gelukkig is dat met xserver bg's minder geworden. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Healen moet ik, dat schiet niet op als shadow. |
Even een domme vraag tussendoor, maar dat mag wel even..
De laatste tijd heb ik het nieuws rond WoW verder niet meer gevolgd, maar ik ga straks wel weer spelen, ik moet toch in ieder geval 70 dingen en alle nieuwe dingen gezien hebben.. Maar toen ik stopte(half jaar geleden, anderhalf jaar spelen vond ik wel best) toen deden net de geruchten/nieuws de ronde dat je bij de uitbreiding ook flying mounts kon krijgen.. wordt dat nog serieus toegevoegd, of is het bij een gerucht gebleven? |
Er komen flying mounts ja, in Outland, het nieuwe continent, kun je dus vliegen. Zelf speel ik ook niet tot de expansion.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sjawel, mijn guild heeft Nef nog down kunnen krijgen voor de x-pac.. daarmee BWL officieel op farm. Dit was de eerste serieuze try-night vanwege de lage turnouts bij de eerdere BWL raids (iedereen wou PvP-en). :o
Na ongeveer 4 tries hadden we op de 5e try een heerlijke phase 1, alle adds werden netjes neer genuked. We hadden de melee (rogues/feral druids/tanks/dps warriors) aan de kant waar de blauwe draken komen en de ranged/AoE'ers aan de kant van de rode draken en alles wat er tussen door glipte werd weer terug gekite door de huntards. We hadden iedereen nog levend bij phase2 maar helaas waren sommigen te dicht bij Nef toen ie ging fearen en onze MT had een paar fears niet kunnen ontwijken vanwege z'n berserker rage CD. Gevolg: paar DPS'ers dood door de flamebreath omdat ze na de fear te dichtbij z'n hoofd kwamen. Toen de undead kwamen hadden we nog wel gelukkig genoeg AoE'ers over om het af te maken! Ik topte de damagemeters net na de mages met m'n cookiecutter MS build en GM rank 14 pole-ar, 42,5% crit chance in zerk stance (feral druid in m'n party), 1400att power met alle buffs en bijna 7k health. Whirlwind in een groepje blauwe draken.. bam 5k damage :D Onze raidleader op Teamspeak bij Phase 2: make sure you keep BoS on Blaim at ALL times. :D Geweldige ontlading op TS bij de kill, geweldige adrenaline rush. Dit was echt nodig om het guild moraal een beetje omhoog te houden tot de x-pac komt. Al met al een mooie avond. Hier nog een pic van de kill en m'n nieuwe speeltje. http://img147.imageshack.us/img147/4170/nefdownua9.jpg |
Gratz :)
|
Gratz.
Druids voor de verandering eens overpowered :D Beste pvp healers in tree of life form. Kunnen redelijk dpsen met zowel feral als balance specc. Mangle in bearform zou ik eigenlijk overpowered noemen. Ik ga maar eens faces manglen, zolang het kan. |
|
Gz Blaim..
Hmm je kunt tot 41 crit chance halen dus.. mag ik eens een linkje naar je profile ? :) |
Citaat:
|
60 gaan we niet halen voor de 16de, maar we zijn inmiddels wel al 54 (ik) en 52 (vriend). En hij had gisteren zomaar een epic drop, gewoon van een undead ergens in Azsahra. :|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |