![]() |
was gister naar sunshine.
en dat een hele toffe film, mooie sfeerbeelden en prachtige muziek. alleen dat eindje tja tja. |
Citaat:
|
Gisteravond nog even de laatste voorstelling van Das leben der anderen kunnen meepikken, en ik moet zeggen dat ik 'm ook erg sterk vind. Hier en daar wat minpuntjes, zo vond ik de rol van Koch weinig bijzonder, standaard misschien. En ook de 'grappige' momenten vond ik hier en daar wat misplaatst. Ulrich Mühe was héél erg goed in zijn rol. Af en toe leek hij wel een kind, prachtig hoe hij er zo in op ging. Zo te zien staat er ook al een remake in de planning ik ben benieuwd.
|
seven brides for seven brothers
7/10, Leuke film, wel ongeloofwaardig maar daar gaat het niet om. Leuk omdat het een musical is. |
Afblijven.
Alleen omdat dat moest voor nederlands. Slecht geacteerd. Niveau van een stel scholieren dat de open audities heeft gewonnen door middel van de jury voorzien van bier oid. Zal ook wel zo geweest zijn, maar het was gewoon bagger. En wát een vervelende mensen allemaal. Ze zijn óf gemeen, of tenenkrommend stom, of vreselijk ondankbaar en bitchy, zwak, wat dan ook. Vreselijk frustrerend. En dan gaan ze elkaar slaan en dan zijn het van die ongelofelijk mieterige kut-mepjes. Wat vreselijk. Carry Slee is vreselijk in verhalen schrijven. 3/10. |
nightmare before christmas
ach wel aardig, maar had er eigenlijk wat meer van verwacht door verhalen van andere mensen. |
Dogma
Ik vond hem zeer vermakelijk. Alles net te overdreven maar dat was juist de bedoeling. |
Citaat:
je bent niet goed snik. |
idd
|
Citaat:
|
In de sneak The Hoax
1 woord: sssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiii |
Citaat:
ik had van vrienden gehoord dat ie echt super geweldig etc etc was. maar ik vond het een leuke vermakelijke goed gemaakte film, maar dat ie super was kan ik niet zeggen. |
The Number 23
"23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 23 DRIE EN TWINTIG!!!!!!" met deze gedachte liep ik gister de zaal uit na het zien van de sneak preview. leuke film, jim carey speelt goed (niet zo goed als in eternal sunshine... maar dat was ook erg uitzonderlijk:O), waar je na afloop van de film nog veel lol om kan hebben. als je eternal sunshine of the spotless mind goed vond maar science of sleep niet is er een 77% kans dat je deze film geweldig vindt. leuk om in de bios te zien maar kan evengoed op dvd. rating: 2/3 |
Citaat:
|
Science Of Sleep
verbluffende film van michel gondry die enigszins voortborduurt op de in eternal sunshine of the spotless mind gezette stijl, maar dan met schattigere en knulligere special effects en een realistischere aanpak (voor zover je films over/met dromen en realistisch onder een noemer kan plaatsen). over een jongen (stephane) die nogal emotioneel nogal zware dromen heeft welke zijn blik op de realiteit ernstig vervormen. als je eternal sunshine of the spotless mind goed vond maar toevallig net the number 23 gezien hebt en er niks aanvond, kan ik je aanraden om deze film eens een poging te geven... wanneer gereleased in nl (wederom sterf a-film) tenminste... het was al weer een tijdje geleden dat ik hem gezien had maar kon het niet laten om er toch een stukje over te schrijven. rating: 8/10 |
Wat als je Eternal Sunshine... goed vond en The number 23 nog niet gezien hebt, is hij dan ook aan te raden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Och, iedereen doet ook nogal overdreven over nightmare before christmas. Gewoon een toffe film, niets meer, maar ook zeker niets minder.
|
True Romance
Heerlijk :D (y) Ik hou van Patricia Arquette, en 't is ook geinig om Samuel L. Jackson in zo'n rol te zien :D Vermakelijk en leuk :) |
Citaat:
|
Citaat:
beetje jammer, hij is veel gaver als obscure onbekende film :o |
the sweetest thing
typische film, met het welbekende You're to big to fit in here penis liedje. 6/10 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja ach, het verhaal was flinterdun, maar de beelden en de muziek maken een hoop goed (y) . |
Shooter
Heerlijk (y) Saw 3 zzzzzzzzzzzzzzz |
Them
Hele enge spannende film over een stel dat belaagd wordt in hun nieuwe huis. Zeer spannend, vloog een paar keer bijna uit mijn stoel van de schrik. (y)(y) Elephants Dream Kort filmpje over een machine... vaag maar visueel erg mooi. Ook stukjes gezien van Disturbia (zag er goed uit) en Xxxholic (minder). Morgen naar The Last King of Scotland en Manuale d'Amore. Ga je nu wel of niet mee, Daan? |
Ik sla over, moet tot 9 uur werken en Manuele D'amore hoef ik niet te zien. Niks voor mij, kon ik uit de trailer opmaken.
Jullie kunnen ook niet naar die 2e gaan en dat we dan iets anders gaan doen. :o bel maar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pan's Labyrinth; wauw :eek:
|
Citaat:
|
Adam's Aebler
Omdat ie zo'n hoge waardering kreeg op het AFFF besloot ik hem maar eens te kijken. En damn, wat een grappige film :D Heb het eerste uur vooral slapgelegen bij de droge humor.
Spoiler
Maar goed, dat mocht de pret niet drukken, want het bleef wel lekker absurdistisch. |
Citaat:
Ontopic; Reservoir Dogs Omdat m'n filmhomie 'm nog niet gezien had. Ja, gaaf natuurlijk, ook voor de 3de of 4de keer. |
Briljante topic titel juice.
|
Four Rooms (Anders, Rockwell, Rodriguez & Tarantino)
Een erg leuke film! Het eerste 'segment' vond wat flauw en niet heel boeind maar bij de 2e kamer was het al een stuk beter. David Proval speelt zijn rol geweldig en het verhaal over de 2e kamer was al een stuk grappiger dan de eerste. Kamer 3 vond ik ook erg leuk. Tim Roth wordt steeds pissiger en dat doet zijn rol goed. Ik vond hem erg goed (vooral leuk) spelen. Hij lijkt trouwens een beetje op T-bag van Prison Break als hij boos wordt... Vond ik iig :) De 4e kamer was ook goed. Tarantino vond ik zelf wat te overdreven spelen maar het verhaal op zichzelf was leuk. Een erg vermakelijk film (Y) |
Citaat:
also: kiss kiss bang bang ik hou wel van dit soort absurde dialogen. verder kan ik iedereen aanraden om deze film met zo min mogelijk voorkennis op bijv. een random uitgaansavond te kijken (voor het uitgaan). een TV-Film 4/5 |
Citaat:
|
Haha, die onderbroek is echt vreselijk! :D
|
Ils (them)
Veel goede dinge over gehoord dus maar even gaan kijken. Lekker films met veel schrikmomenten (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je hem echt? |
Citaat:
|
Geek! :D
Sunshine Jaa, hij was erg goed! Wat een reis. Het voelde net alsof ik de film uitgezeten heb met constant m'n mond open en zonder met m'n ogen te knipperen. Ik ga vandeweek nog een keer. (y) |
Pan's labyrinth
Volgens mij heb ik gemist waarom iedereen hem enorm geweldig vond :confused: Ja het was best leuk, maar ik vond veel dingen gehaast, het hele verhaal met die rebellen overheerste het (naar mijn idee, veel interessantere, en toch ook het onderwerp) verhaal van Ophelia. Verder vond ik dat haar opdrachten meer uitgewerkt hadden kunnen zijn, dat ging te snel. Maar verder wel prachtige beelden, goed geluid. Als ik niet een hoge verwachting had gehad had ik de film beter gevonden. 300 Uh ja, hier had ik gelukkig niet te hoge verwachtingen van :P Hoe langer het duurde hoe vergezochter het werd
Spoiler
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:57. |