![]() |
Rijst met kapucijners/prei/mosterd mix (iemand enig idee hoe je dit recept/gerecht noemt??) met een varkensfilet erbij
|
Wrap met gerookte kip, avocado, halfvolle mayo en nog wat dingetjes (recept uit allerhande)
|
paashazen met aardappels en groente *k hoop worteltjes*
|
Citaat:
Ik kon geen kidneybonen vinden :confused: Dus het zijn gewone bruine bonen geworden, kan ook best. |
Misschien heb ik zin om te koken. Dan maak ik iets met witlof, ik weet nog niet wat. Witlof&kaas+aardappelpuree+vegaburger bijvoorbeeld of eiermoe met geroerbakken witlof en pinda's.
Maar waarschijnlijk heb ik daar geen zin in en de oosterse kant-en-klaar-maaltijden waren in de aanbieding, dus dan wordt het vegetatische bami met foe-jong-hai. edit: hee ik kan ook wel eens iets graan wrappen (y) |
Kipburger met gebakken aardappelpartjes en bretonse pangroenten. Snel-klaar-maaltijd, moet namelijk binnen een half uur koken, eten en weer wegwezen (en zit nu nog te forummen ook :bloos: )
|
Aardappelen, sperziebonen en biefstuk. <3
|
chicken tonight met quorn, rijst, roerbakgroenten. :)
|
Wraps, want we hebben gisteren maar de helft op kunnen krijgen :)
|
Een tartaartje, wortelreepjes en gekookte aardappeltjes
|
Gerookte zalm <3, aardappel en asperges (met roomsaus, maar denk niet dat ik die ga nemen, denk ook niet dat ik het uberhaupt lust)
|
Pasta met spekjes en soort van kaassaus :cool: .
|
tomatensoep met brood en hamburger
|
Vissticks met gekookte aardappelen en erwtjes en worteltjes.
|
Sedanini bolognese met wat jonge kaas erover gestrooid :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kun je dan niet zelf koken of iets voorstellen wat er gekookt gaat worden, als je het zo erg vindt (aan de rolleyes te zien)? |
Nasi!
|
Citaat:
|
Macaroni met sausje Napoletana (met basilicum erdoor), wat extra basilicum erbij, rode ui, veel knoflook (schijnt goed te zijn tegen blaasontsteking) en gehakt.
|
Ik heb vandaag een magnetronmaaltijd van de ah (foe yong hai) gegeten :o :bloos:
|
Citaat:
Gisteren at ik uiteindelijk witlof met rode peper en olijven, een toscaanse carre en aardappelpuree. |
Citaat:
En als je zusje kieskeurig is, kun je ook twee dingen (laten) maken: iets wat jij lekker vindt en zij niet lust en ook nog iets wat zij wel lust. Als je een beetje soortgelijke recepten kiest, is dat niet heel veel extra werk. |
Pannenkoeken <3
|
Ik eet nu een pizza. :)
|
Lasagne (y)
|
na mn geklaag van gisteren :p kook ik vanavond :)
Simpele maar heerlijke maaltijd >> aardappels met sperciboontjes en een biefstukje of een rundervink :) |
We hadden gisteren echt super gezond en lekker gekookt!
Allemaal groenten (wortel, courgette, broccoli, chamignons, ui, paprika) en daarbij aardappelpartjes :) De rest had nog iets van vlees:P. |
hartige taart met paprika, courgette, pesto rosso, italianse kruiden, ei en parano
en sla met tomaten |
Citaat:
SPERZIEBONEN OT: zilvervliesrijst met zoetzure saus en chinese roerbakgroenten (voornamelijk tauge volgens mij :p) |
Een combi van niks, omdat 't zo warm was daarstraks en ik toen besloten had wat we gaan eten: varkensfiletlapje met kruiden, rosti (hoe doe je die puntjes op de o?) en salade van komkommer, tomaat, gele paprika en fetakaas.
|
Hartige taart met zalm een een zooitje groente.
|
Maaltijd salade met sla, penne, kip, tomaatjes en honing mosterd dressing.
|
Een vega gegrilde filet & wat rauwkost..
|
Kant-en-klare pannenkoeken met salade.
|
Broodje vegaburger + komkommer, cherrytomaatjes, feta en slakruiden.
|
Pasta met groene pesto, daarbij rucola en drie gebakken geitenkaasjes met spek (y) Zooo'n zin in :| :)
|
Citaat:
OT: nasi uit de vriezer. Eerst vriezer leegeten, dan weer volstouwen. :) |
zeg maar gerust
Citaat:
zo'n hardleerse jongen heb ik nog nooit gezien :eek: |
Gebakken aardappelen met snijbonen.
|
Uhm, ik had: Heldere Chinese Tomatensoep (leek eerder gebonden moet ik zeggen :s )
Zilvervliesrijst + Javaanse burger + wortelen Griesmeelpap |
Citaat:
OT: Wij aten vanavond patat met broodjes shoarma. Lekker snel klaar! |
Maaltijdsalade met gerookte kip, mais, penne, gekookt ei, chilibonen, pijnboompitten, croutons en kaas
|
Ik eet vanavond alleen & heb nog geen idee wat ik ga maken.
Denk dat het iets simpels wordt.. |
Aardappelpuree met worteltjes en doperwten en een slavink.
|
bloemkool met witte saus, gebakken aardappetjes en grilworst...niet echt de beste met dit weer, maar mijn vriendje vroeg het om..
|
Vegaburger, aardappelballetjes met mayonaise, broccoli.
En als toetje 2 peren. |
Aardappelen met rode kool en een schouderkarbonade. Vlatoetje oid na.
|
Sedanini bolognese met wat geraspte jonge kaas erover gestrooid.
Gek genoeg heb ik er best trek in :) |
vegetarische cremesoep
Gekookte aardappels + paprikasalade + boerenomelet vanilleyoghurt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48. |