![]() |
Citaat:
Die tweede is overigens goed te doen hoor, hoewel het niet uit zou maken als het 30 of 40 centimeter korter zou zijn. Maar in de metal is het zo dat hoe langer je haar, hoe langer je penis, dus tja. :( Gelukkig zit hij in de gayste powermetalband ooit, dus dat compenseert weer (Y) |
Citaat:
Die tweede foto,, dien kapsel is zo lelijk (n) Zo lang haar is een echte afknapper vind ik :nono: (n) |
Citaat:
|
Lang haar vind ik bij een man niet mooi. Een vent moet wel een vent blijven.
Daarbij associeer ik langharige mannen vaak met vage types zoals de leden van The Kelly Family: http://muzyka.kulichki.net/the_kelly...mily_band1.jpg Dus geef mij maar een man met stoer, kort haar. :cool: |
Citaat:
Dat van mij komt ongeveer tot aan mijn schouders en dat maakt mij aantrekkelijk. |
Citaat:
|
Een vriend van me heeft ook heel lang haar (ook halve meter ofzo :) ). Ik vind het er niet uitzien maar hij is er trots op en hij vindt het mooi en trekt zich niets aan van anderen, dat respecteer ik enorm. Dus jij moet hetzelfde doen en dus iedereen die hier zegt dat je het moet houden omdat je je juist niets van anderen moet aantrekken moet, je je dus ook niets van hen aantrekken.
Overigens zat ik met zelfde issue, ik had lang blond steil haar maar zag het niet echt meer zitten, kost echt super veel tijd aan verzorging en het zat gewoon niet lekker met het sporten bijvoorbeeld. Alle dame's zeiden wel dat ik het moest laten staan maar ik heb het toch diezelfde week laten milimeteren (niet mijn standaard kapsel, bij wijze als stunt van lang naar heel kort :P). Net voordat ik op wintersport ging bijdeweg :). |
Ik vind lang haar heel mooi bij mannen. En het mag er best wat slordiger uitzien, een beetje wild. Natuurlijk past lang haar niet bij iedere vent.
|
Citaat:
|
Zolang het niet voorbij de schouders komt kan je er knappe dingen mee doen, maar eenmaal voorbij die grens ben je ofwel een wannabe prinses ofwel een wannabe glam metal zanger.
|
Citaat:
|
Ligt er toch helemaal aan hoe diegene er verder uitziet, hoe zn haar zit (alleen 'lang' zegt niet zoveel) en het moet je gewoon staan.
@ Vox Populi: Foto 1, 2, 5, 6, 10 (!!!), 15 (!!), 16 en 17 zijn in mijn ogen typische voorbeelden van "doe maar niet". |
Hot! :o
Billy Crudup, Johnny Depp, etc etc (Na Almost Famous viel ik zelfs even op snorren :bloos: ) |
Yes please, en ook graag met baard.
|
Nee dankje. Een beetje haar (zonder gel e.d) is wel lekker want dan kan ik het tenminste aanraken/mijn handen erdoorheen halen, maar lang liever niet want ik blijf dat toch echt iets voor vrouwen vinden en ik wil ook geen lange mannenharen voelen op mijn lijf tijdens 'bepaalde activiteiten'.
|
Als ik hier de foto's bekijk is dat trouwens niet wat ik versta onder 'lang haar', maar halflang haar, en dat kan dan weer wel (mits het 'm staat)
|
Lang haar is sexy! Indien goed verzorgd uiteraard. Uber mannelijk.
|
YES BABY!
Lang haar for the win! Weet je wie nog zo'n coolerd is met lang haar? MIKA ! |
Vooral veel nee zeggen, maar als jullie een foto zien van Tom Cruise of Brad Pitt met lang haar glijden jullie van je stoel.
Hypocriet stelletje kippen. |
Welnee, dan ren ik gillend weg, niet door het haar, maar de acteur... Yuck.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://img482.imageshack.us/img482/9...ofsurf1ia8.jpg Is er iets mannelijker dan dit stuk vlees? Ik ben hetero, maar een avondje met deze man zou ik nooit afslaan. |
Ik denk dat het topic nu wel genoeg uitgekauwd is :)
Slotje. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22. |