![]() |
aha.. maar de tweede waarom was over het tijdelijke. heb je t zo druk? heb je geen zin meer in forummen? vertel!
|
Ik weet het zelf niet echt maar, alleen al omdat ik hier al zo lang niet meer geweest ben... ik wist het niet eens van Dr. Korsakov en Topdrop:p En ook wel drukte een beetje, en verder vooral omdat ik niet zo lang mag.
Een tijdje geleden vond ik het ook niet zo heel leuk meer maar nu wel weer eigenlijk:o Maarja het heeft geen zin om een uur op het forum te zitten. Voordat ik alles bijgelezen heb is de tijd alweer om.. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja aanbod aangenomen! Er zitten vast wel interessante dingen tussen af en toe:p |
hahahah. dp's forumupdate. dagelijks om 22u in JOUW inbox :D
(snap wel beetje wat je bedoelt hoor trass. ik moet na een dag al zoveel bijlezen!!! maar hoezo mag je maar een uur?) |
Citaat:
Ze vinden dat ik anders te veel achter de computer zit. Maar een uur 'vrij' en verder gewoon wat ik voor school moet doen mag ook niet en waarom precies weet ik ook niet.. |
Hoe oud ben je dan?
|
raar hoor...
hoe oud ben je eigenlijk als ik dat mag vragen? *even voorstelling maken van situatie* |
Hm, wat stom. *Trassje knuffelt*
|
hahahaha balance :cool:
|
17:s
Citaat:
|
Overigens doe je sowieso wat fout, want ik forum en doe nog tig andere dingen tegelijk :p
(y) |
Hmm wat stom. Ik zou daar toch eens een betere regeling uit gaan slepen hoor.
|
een uur is wel erg karig. als ik goed bezig ben voor school zit ik met wat achtergrondinfo zoeken zo al aan een uur :s
|
Inderdaad, onderhandeltime.
|
Maar daarnaast moet je op een dag toch meer ontspanning hebben dan een uur?
En op je 17e vind ik je wel wijs genoeg om zelf te bepalen voor welke vorm van ontspanning je kiest. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus :|
|
Verder valt het opzich wel mee. Wel streng over het algemeen maar niet zo erg als met alles wat ook maar iets met computeren te maken heeft. Maarja ik blijf vaak ook nog wel op school om het af te krijgen dus meestal haal ik het wel en vind ik het niet zo heel erg.
|
Och ik zou hele dagen op school zitten forummen :D
Heb je niet de neiging heel rebels eens te laten zien wat er allemaal erger had gekund? |
Citaat:
|
Verschillende tiener, verschillende aanpak ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben bang dat het dan nog veel erger wordt:o Ik heb al twee maanden helemaal niet gemogen;) |
Citaat:
Zijn ze bang voor een verslaving, laat ze maar eens denken dat je rookt. En leg daarna uit dat een beetje computeren zo erg niet is. Of ga even lekker wat avonden uit en kom rond een uurtje of 6 terug. Mijn ouders vonden dat niet bepaald prettig, maar begrepen de boodschap toch wel. Laat ze in ieder geval zien dat jij tot nu toe een voorbeeldige dochter was en dat je dus wel wat vertrouwen verdient om de grenzen meer te laten vieren. |
Ik werd eerst ook vrij erg vastgehouden, ik mocht geen msn, niet op fora enzovoorts. Uiteindelijk een volwassen conversatie aangegaan, duidelijk gemaakt hoe ik het zag en dat ik te vertrouwen was en toen ging het ineens stukken beter :o
|
'Pap en mam, we moeten praten..'
:D |
Citaat:
En ik ga maar slapen:o |
Ik ben de jongste dus ze waren wat minder streng bij mij dan bij de oudste. Maar ze waren wat losjes in rare dingen vond ik. Zo ben ik op mijn 14e naar pinkpop gegaan maar mocht ik pas uit toen ik 15 was en heel lang maar tot 1 uur/half twee zoiets. Roken en drinken mocht niet natuurlijk maar het was niet of ze zoiets controleerden ofzo. Vooral mijn moeder kon zich storen aan drinkgedrag, maar dan alleen omdat ik een meisje ben.
Oh en slaap lekker natuurlijk :) |
Slaap lekker Trassje
|
Welterusten:o
Ik moet nog alles opruimen, spullen bij elkaar zoeken ed en morgen vroeg eruit:o geen zin in:p |
Ik heb nog geen zin om te gaan slapen. Niet goed. ;x
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedenavond dk. TopDrop is weer thuis.
|
huhu terug van uitgaan :o
en nu is mn fiets gejat :( |
door de plenzende regen terug naar huis moeten lopen :(
Ik ben kletsnat nu, en ik was al ziek geweest Ik heb echt zin om junks te slaan nu..... |
Citaat:
|
Ik mocht ook maar een uur per dag computeren toen ik 17 was trouwens. Maar als ik dingen voor school moest doen, werd dat niet mee gerekend voor het uur, dat scheelt natuurlijk erg veel. Als dat bij het uur in zit ga je toch heel erg je PO's afraffelen :confused: dat kan nooit de bedoeling van je ouders zijn! En bovendien hadden we toen 1 computer thuis dus ik moest ook gewoon rekening houden met anderen die erop wilden.
Toen ik 13/14 was mocht ik twee uur per wéék :D maar toen hadden we ook nog inbelverbinding. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Twee sloten erop helpt altijd wel, een gelegenheids-fietsendief kijkt dan wel even verder naar een fiets met 1 slot.
edit: Trophus woont 'ergens in het noorden van het land' en doet universiteit, dus ik heb een sterk vermoeden van waar hij dan woont :p, daar zijn fietsendieven meestal studenten, die pakken gewoon de fiets met het makkelijkst te kraken slot. |
Je moet m ook ff ergens aan vast maken. Een paal of een boom of een hek ofzo :o
|
Citaat:
Misschien moet je ze maar eens laten zien wat de voordelen zijn van langer mogen computeren. Bijv. zoals Sarah noemt dat je in dat uur je PO's afraffelt, omdat je ook iets leuks wilt doen. Ik vind het sowieso maar vaag, want computeren is minder erg dan tv kijken. Bij tv kijken ben je namelijk nog veel passiever. |
Als ik voor mn studie maar 1 uur per dag achter de computer zou mogen.. Misschien dat het net zou kunnen.. Maar tegenwoordig gaat alles via email/submit/internet. De slides van de presentaties, de opdrachten en de readers staan ook allemaal op internet. Dan zou ik heftig moeten gaan printen ofzo :o
|
Citaat:
|
Mijn vader is af en toe zo blind. Ik wil na mijn vijf havo Journalistiek (en media) gaan studeren. Het enige wat mijn vader er over zegt: Ja, is niks voor jou. Ben je het type niet voor. Doe die studie maar niet.
Sjezus, wel lekker makkelijk, hé. Ik weet dat ik het kan en wil. Zo. :o En nu ga ik weer naar school.. |
Jezus wat is DK dood.
Nou goed, ik ben naar school geweest, braaf als ik ben, nadat ik wiskunde had overgeslagen, rebels als ik ben. Toen ik daar aankwam bleek tot mijn verbazing dat mijn collega gelijk had wat betreft de afwezigheid van mijn docent. Ik ben toen nog even blijven praten waarna ik teleurgesteld terug naar huis ben gegaan. |
ik heb nog maar weinig gedaan. Maar strakjes werken. en daarna komt de date weer langs.
Daar heb ik neutrale gevoelens bij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |