Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   De Kantine (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=15)
-   -   Wat saai zeg #40 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1635706)

trophus 16-10-2007 18:06

Citaat:

Tink* schreef: (Bericht 26189337)
Trophus! Je flat ziet er zo uit ---____---- en dan woon je helemaal links aan de voorkant? :p

ja en het licht brand nu :o hoezo? :bloos: (owja en op de 5e verdieping)

ten minste, dat is een tekening vanaf de bovenkant toch? :p

Balance 16-10-2007 18:07

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189349)
Ik kwam uit een 12 jarige depressie....
ik heb t een en ander aan schade opgelopen, en tsja. Iedereen die hoort dat ik op een AT cursus zit vraagt me heel verbaasd "jij? dat heb jij toch niet nodig?" maargoed....
Ze weten echt niet zo goed wat ze met me aanmoesten, AT kwam in de buurt van "laten we dit proberen en hopen dat t helpt, het komt volgens mij het meest in de buurt bij wat je nodig hebt" en toen dacht ik "tsja, het kan geen kwaad, misschien lost een onbekende nieuwe vaardigheid het een deel van mijn problemen op en maakt dat de rest ook weer makkelijk"

Ja maar nogmaals, dat is toch juist de taak van de studentenpsycholoog? Jou doorverwijzen als het probleem niet met enkele losse sessies op te helderen is.

DarkSide 16-10-2007 18:07

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189316)
Assertiviteitstraining voor het sociale vlak
Studieversnelling voor de studie
IB-groep en decanen voor extra jaar stufi

hiermee zou ik het moeten kunnen redden denk ik
Ik zie wel :o Ik hou er niet van om me er geestelijk te druk over te maken want ik ben geestelijk al druk genoeg
En soms word het me gewoon allemaal te veel en dat stort ik weer een stuk terug en moet ik weer een heel stuk omhoog kruipen
Ik ben vrij diep begonnen maar t gaat langzaamaan steeds beter, steeds sneller ook, maar ik moet nog zien :o ik heb iig toekomstplannen nu en iets wat ik wil. Is al een hele vooruitgang. En ik weet ongeveer hoe ik mijn doelen ga bereiken....
Ik moet alleen niet zo vaak stoppen in het geloven in mezelf :o
Ik ben een raar geval, ik kan t moeilijk uitleggen......

Lieve Herbert, soms kun je gewoon niet met al je problemen bij een instantie terecht. Dat ligt nu eenmaal aan het systeem wat we hier in NL hebben. Ik heb ook allerlei verschillende dingen bij verschillende instanties. Alleen voor m'n studieproblemen heb ik al 3 verschillende personen die me helpen: Studiemaatje, studieadviseur en studentendecaan. Ik hoop dat je aan die verschillende dingen wel iets hebt. Ik heb er ook allemaal mee te maken gehad. Helaas bleek die assertiviteitscursus voor mij niet echt nuttig. Knuffel, Herman

Tink* 16-10-2007 18:11

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189352)
ja en het licht brand nu :o hoezo? :bloos: (owja en op de 5e verdieping)

ten minste, dat is een tekening vanaf de bovenkant toch? :p

Ja. :p Iig dat ding heeft zo'n iets in het midden dat meer naar voren staat. :p En ik ga zo naar de flat naast je, dus ik ga even enigzins gluren. ;)

DarkSide 16-10-2007 18:12

Citaat:

Tink* schreef: (Bericht 26189390)
Ja. :p Iig dat ding heeft zo'n iets in het midden dat meer naar voren staat. :p En ik ga zo naar de flat naast je, dus ik ga even enigzins gluren. ;)

Naar de hunkerbunker?:D

Lucky Luciano 16-10-2007 18:12

edit is toch een mooie functie:D:o

Tink* 16-10-2007 18:15

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189397)
Naar de hunkerbunker?:D

Wtf? :p Uitleg!

Ik mag gewoon nu al fietslampjes aan. -O- Au revoir!

DarkSide 16-10-2007 18:16

Citaat:

Tink* schreef: (Bericht 26189422)
Wtf? :p Uitleg!

Ik mag gewoon nu al fietslampjes aan. -O- Au revoir!

Dat is de bijnaam van die flat omdat er zoveel vrouwen wonen oid. :p

trophus 16-10-2007 18:17

Citaat:

Balance schreef: (Bericht 26189361)
Ja maar nogmaals, dat is toch juist de taak van de studentenpsycholoog? Jou doorverwijzen als het probleem niet met enkele losse sessies op te helderen is.

Jah :o maar ik moet t nog allemaal zien hoor :bloos: ben wat dit betreft wat voorzichtig met enthousiasme en alles

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189362)
Lieve Herbert, soms kun je gewoon niet met al je problemen bij een instantie terecht. Dat ligt nu eenmaal aan het systeem wat we hier in NL hebben. Ik heb ook allerlei verschillende dingen bij verschillende instanties. Alleen voor m'n studieproblemen heb ik al 3 verschillende personen die me helpen: Studiemaatje, studieadviseur en studentendecaan. Ik hoop dat je aan die verschillende dingen wel iets hebt. Ik heb er ook allemaal mee te maken gehad. Helaas bleek die assertiviteitscursus voor mij niet echt nuttig. Knuffel, Herman

:o owja, studieadviseur heb ik er ook nog bij betrokken gehad :eek: die was ik al helemaal vergeten
Studiemaatje? :o hoe werkt dat?

Citaat:

Tink* schreef: (Bericht 26189390)

je hebt mn tel. nr. :o anders bel je ff of ik even uit het raam kom hangen :D

trophus 16-10-2007 18:18

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189426)
Dat is de bijnaam van die flat omdat er zoveel vrouwen wonen oid. :p

tegenwoordig ook invaliden enzo hoor ;x waren 3 flats, de mannenflat, de vrouwenflat en de paartjesflat. Vroegah, toen seks nog een taboe was....

trophus 16-10-2007 18:18

Citaat:

Lucky Luciano schreef: (Bericht 26189402)
edit is toch een mooie functie:D:o

wat bedoel je? ;) wat is er ge-edit? :p (PM, PM)

DarkSide 16-10-2007 18:20

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189446)
:o owja, studieadviseur heb ik er ook nog bij betrokken gehad :eek: die was ik al helemaal vergeten
Studiemaatje? :o hoe werkt dat?

Dat is zo'n project van de Radboud Universiteit, waarbij studenten een lekkere chick (of nou ja, in mijn geval is het een lekkere chick :p) toegewezen krijgen die ze begeleidt bij hun studie.

Citaat:

je hebt mn tel. nr. :o anders bel je ff of ik even uit het raam kom hangen :D
Niet uit het raam vallen he

DarkSide 16-10-2007 18:21

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189455)
tegenwoordig ook invaliden enzo hoor ;x waren 3 flats, de mannenflat, de vrouwenflat en de paartjesflat. Vroegah, toen seks nog een taboe was....

Toen de bierkrattûh nog van hout warûh. Toen moestûh we zuipûh om de kachel aan te houwûh.

trophus 16-10-2007 18:21

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189471)
Dat is zo'n project van de Radboud Universiteit, waarbij studenten een lekkere chick (of nou ja, in mijn geval is het een lekkere chick :p) toegewezen krijgen die ze begeleidt bij hun studie.

Niet uit het raam vallen he

Een soort van Beauty & the Nerd programma IRL? :p

En dat is niet grappig :o daar heb ik wel eens serieus over nagedacht :o :bloos: hihi

trophus 16-10-2007 18:22

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189479)
Toen de bierkrattûh nog van hout warûh. Toen moestûh we zuipûh om de kachel aan te houwûh.

Vroegah was alles betah...

DarkSide 16-10-2007 18:23

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189483)
Een soort van Beauty & the Nerd programma IRL? :p

En dat is niet grappig :o daar heb ik wel eens serieus over nagedacht :o :bloos: hihi

Maar uhm, niet om je aan het schrikken te brengen, maar de beauty's in beauty & the nerd zijn allemaal vrouw.

trophus 16-10-2007 18:31

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189471)
in mijn geval is het een lekkere chick

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189483)
Beauty & the Nerd?

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189498)
Maar uhm, niet om je aan het schrikken te brengen, maar de beauty's in beauty & the nerd zijn allemaal vrouw.

zoals ik hier wel duidelijk maak schrik ik niet :p ;)

DarkSide 16-10-2007 18:33

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189536)
zoals ik hier wel duidelijk maak schrik ik niet :p ;)

Ow, maar uhm.... Nee, het is geen soort beauty & the nerd. Zij is namelijk niet leeghoofdig en ik ben veel maar geen nerd:rolleyes:

En zou trouwens ook niet als nerd qualifyen voor beauty & the nerd. Al is het alleen al omdat je je weet te kleden. En zo zijn er nog wel meer dingen.

trophus 16-10-2007 18:37

Citaat:

DarkSide schreef: (Bericht 26189553)
Ow, maar uhm.... Nee, het is geen soort beauty & the nerd. Zij is namelijk niet leeghoofdig en ik ben veel maar geen nerd:rolleyes:

En zou trouwens ook niet als nerd qualifyen voor beauty & the nerd. Al is het alleen al omdat je je weet te kleden. En zo zijn er nog wel meer dingen.

:D JA MAAR DAN PWN JE DE ANDERE TEAMS!!! KEKEKEKEKEKEKE

Lucky Luciano 16-10-2007 18:40

ik moet zeggen dat we nu toch dicht bij een dieptepunt zitten

trophus 16-10-2007 18:45

Citaat:

Lucky Luciano schreef: (Bericht 26189626)
ik moet zeggen dat we nu toch dicht bij een dieptepunt zitten

we doen ons best :o
als we helemaal op 0 zitten kunnen we alleen nog maar stijgen (y)

Daboman 16-10-2007 18:47

Hmm ik draai nu harder, better, faster, stronger van daft punk.

Ik weet ZEKER dat ik het eerder heb gehoord (afgezien van het feit dat ik hem een tijdje terug heb gedownload), maar waar herken ik het toch van?

Deja vu gevoel.

Sarah 16-10-2007 18:48

PEOP!!!!!!!

whhaaahahahahahahahah! :D:D:D:D:D:D:D

zo, en vanaf deze post wordt het niveau vanzelf hoger :y

Sarah 16-10-2007 18:49

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189713)
Hmm ik draai nu harder, better, faster, stronger van daft punk.

Ik weet ZEKER dat ik het eerder heb gehoord (afgezien van het feit dat ik hem een tijdje terug heb gedownload), maar waar herken ik het toch van?

Deja vu gevoel.

Het is vrij vaak op de radio en op MTV, want zelfs ik ken het en voordat nieuwe muziek mij bereikt heeft het een hoop hindernissen overwonnen.

Daboman 16-10-2007 18:49

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189718)
PEOP!!!!!!!

He, ik deed een serieuze poging:nono::p

Daboman 16-10-2007 18:50

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189724)
Het is vrij vaak op de radio en op MTV, want zelfs ik ken het en voordat nieuwe muziek mij bereikt heeft het een hoop hindernissen overwonnen.

Volgens mij is het al wat ouder, of niet?

EDIT: remix van kayne west is trouwens goed:cool:

Sarah 16-10-2007 18:52

Oh dan is het misschien de remix die tot me doorgedrongen is. Ik herkende de titel gewoon :)

trophus 16-10-2007 18:53

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189718)
PEOP!!!!!!!

ik kan nog dieper :bloos:
aanschouw!

HalLLo!!!!
se NoeMe Me TrOOffie!!!
Ik SaG GiStEr VeT MoIe MeMmEn!!!!!!
DSus Ik So TeGe Die ChiEkIe Fan: HEII!!! MOOIE TETTE!
EWn Sei So FaN: Ja HeH!? NeUQue?
Nouw GeYlE NEUQSEKS, dA WilDE Ik WeL!!! MaAr ToEn MoEsT Is PEOPE!!@!@!!! nOu En ToEn WASSE WEG!!! pffffffffffffff!!!
StRaKs GoUwE KoI en GEETEEESTEE KiJkuh!!! MeT VEEEL BiEr!!!
Luek hor!

Daboman 16-10-2007 18:55

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189743)
Oh dan is het misschien de remix die tot me doorgedrongen is. Ik herkende de titel gewoon :)

Ik heb eens in wikipedia gekeken en het blijkt dat het nummer al in 2001 is uitgebracht. Dat verklaart het deja vu gevoel. En idd, de remix is sinds kort regelmatig op de radio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Harder%...er%2C_Stronger

Sarah 16-10-2007 18:57

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189749)
ik kan nog dieper :bloos:
aanschouw!

HalLLo!!!!
se NoeMe Me TrOOffie!!!
Ik SaG GiStEr VeT MoIe MeMmEn!!!!!!
DSus Ik So TeGe Die ChiEkIe Fan: HEII!!! MOOIE TETTE!
EWn Sei So FaN: Ja HeH!? NeUQue?
Nouw GeYlE NEUQSEKS, dA WilDE Ik WeL!!! MaAr ToEn MoEsT Is PEOPE!!@!@!!! nOu En ToEn WASSE WEG!!! pffffffffffffff!!!
StRaKs GoUwE KoI en GEETEEESTEE KiJkuh!!! MeT VEEEL BiEr!!!
Luek hor!

Maar dat is vast niet waargebeurd! En mijn post wel. Want poep gebeurt.

Sarah 16-10-2007 18:58

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189774)
Ik heb eens in wikipedia gekeken en het blijkt dat het nummer al in 2001 is uitgebracht. Dat verklaart het deja vu gevoel. En idd, de remix is sinds kort regelmatig op de radio.

http://en.wikipedia.org/wiki/Harder%...er%2C_Stronger

Wat voor muziek maakt Daft Punk eigenlijk? Want ik vond het (waarschijnlijk die remix dan) wel meeslepend klinken maar het was me te technisch.

Kazet Nagorra 16-10-2007 19:01

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189800)
Wat voor muziek maakt Daft Punk eigenlijk? Want ik vond het (waarschijnlijk die remix dan) wel meeslepend klinken maar het was me te technisch.

bliep bliep

trophus 16-10-2007 19:03

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189793)
Maar dat is vast niet waargebeurd! En mijn post wel. Want poep gebeurt.

je hebt gepoept? :o

*verwoedde poging om het niveau laag te houden*

Daboman 16-10-2007 19:03

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189800)

Dit is het enige nummer dat ik van ze ken eigenlijk. Maar goed. Het origineel is nog technischer dan de remix. Volgens wikipedia maken ze vooral french house en dat is dan weer zo'n term waar ik nooit van gehoord heb:o House ken ik dan wel, maar dat is natuurlijk wel een behoorlijk algemene term.

trophus 16-10-2007 19:05

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189840)
Dit is het enige nummer dat ik van ze ken eigenlijk. Maar goed. Het origineel is nog technischer dan de remix. Volgens wikipedia maken ze vooral french house en dat is dan weer zo'n term waar ik nooit van gehoord heb:o House ken ik dan wel, maar dat is natuurlijk wel een behoorlijk algemene term.

Leer(t) over alle electronische muziek (y) op deze prachtige flash site met samples en alles :o
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html

Sarah 16-10-2007 19:07

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189840)

Oh nouja niet mijn stijl dus :o

Sarah 16-10-2007 19:08

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189832)
je hebt gepoept? :o

*verwoedde poging om het niveau laag te houden*

Het zal vast toeval zijn maar
Spoiler

*mengt niveaus*

Daboman 16-10-2007 19:08

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189850)
Leer(t) over alle electronische muziek (y) op deze prachtige flash site met samples en alles :o
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html

Je niveau gaat omhoog:o(y)

Daboman 16-10-2007 19:09

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189874)
Oh nouja niet mijn stijl dus :o

Wat is jouw stijl dan?:o

TRA 16-10-2007 19:09

Nee.n

trophus 16-10-2007 19:10

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189882)
Je niveau gaat omhoog:o(y)

Mijn niveau ligt heel hoog :( alleen in probeer het kunstmatig laag te houden om de hardwerkende neutronen in mijn brein af en toe een verdiende portie rust te geven, ze rennen dag in dag uit keihard rond. Als ik mn niveau extern laag hou heb ik alleen nog mijn interne niveau hoog liggen waardoor onze lieve kleine vrienden niet zo hard hoeven te rennen.

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189879)
Het zal vast toeval zijn maar
Spoiler

*mengt niveaus*

:bloos: Ik ook
*soulmates*

Kazet Nagorra 16-10-2007 19:11

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189889)

Ze was into deathmetal dacht ik.

Daboman 16-10-2007 19:11

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189910)
Mijn niveau ligt heel hoog :( alleen in probeer het kunstmatig laag te houden om de hardwerkende neutronen in mijn brein af en toe een verdiende portie rust te geven, ze rennen dag in dag uit keihard rond. Als ik mn niveau extern laag hou heb ik alleen nog mijn interne niveau hoog liggen waardoor onze lieve kleine vrienden niet zo hard hoeven te rennen.

I'm not impressed:p

trophus 16-10-2007 19:12

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189927)
I'm not impressed:p

dat komt omdat je niet in mijn hoofd kan kijken :o

Daboman 16-10-2007 19:13

Citaat:

trophus schreef: (Bericht 26189931)
dat komt omdat je niet in mijn hoofd kan kijken :o

Tuurlijk wel.

Met een MRI scanner ofzo:p;)

Tenminste, daarmee kunnen we in ieder geval wel je hersenactiviteit bekijken:evil:

TRA 16-10-2007 19:14

Ja, of niet.

Sarah 16-10-2007 19:17

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189889)

Euh, vrij standaard eigenlijk :o. Rock, gitaarpop, ook veel oude ('60's/'70's) pop en rock en wat folk, hier en daar experimentele muziek of laffe metal of een beetje jazz/klassiek.

Dr. Korsakov 16-10-2007 19:17

Het was gezellig en ik heb nog gerend en de pannenkoek was lekker en zometeen komt Desperate Housewives. Life's good.

trophus 16-10-2007 19:19

Citaat:

Daboman schreef: (Bericht 26189942)
Tuurlijk wel.

Met een MRI scanner ofzo:p;)

Tenminste, daarmee kunnen we in ieder geval wel je hersenactiviteit bekijken:evil:

ja maar je hebt het nog niet gedaan
en het ziekenhuis ook niet
het zou te schokkend en wonderbaarlijk zijn, ze zouden me daar willen houden totdat ik dood ben tegen royale vergoeding, maar dat is niet mijn doel

Kazet Nagorra 16-10-2007 19:28

Citaat:

Sarah schreef: (Bericht 26189997)
Euh, vrij standaard eigenlijk :o. Rock, gitaarpop, ook veel oude ('60's/'70's) pop en rock en wat folk, hier en daar experimentele muziek of laffe metal of een beetje jazz/klassiek.

Ik heb behoorlijk wat 60s en 70s rock en jazzrock op mijn pc staan, kan je wel wat tips geven als je wilt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.