![]() |
Citaat:
ten minste, dat is een tekening vanaf de bovenkant toch? :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
edit is toch een mooie functie:D:o
|
Citaat:
Ik mag gewoon nu al fietslampjes aan. -O- Au revoir! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Studiemaatje? :o hoe werkt dat? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is niet grappig :o daar heb ik wel eens serieus over nagedacht :o :bloos: hihi |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
En zou trouwens ook niet als nerd qualifyen voor beauty & the nerd. Al is het alleen al omdat je je weet te kleden. En zo zijn er nog wel meer dingen. |
Citaat:
|
ik moet zeggen dat we nu toch dicht bij een dieptepunt zitten
|
Citaat:
als we helemaal op 0 zitten kunnen we alleen nog maar stijgen (y) |
Hmm ik draai nu harder, better, faster, stronger van daft punk.
Ik weet ZEKER dat ik het eerder heb gehoord (afgezien van het feit dat ik hem een tijdje terug heb gedownload), maar waar herken ik het toch van? Deja vu gevoel. |
PEOP!!!!!!!
whhaaahahahahahahahah! :D:D:D:D:D:D:D zo, en vanaf deze post wordt het niveau vanzelf hoger :y |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: remix van kayne west is trouwens goed:cool: |
Oh dan is het misschien de remix die tot me doorgedrongen is. Ik herkende de titel gewoon :)
|
Citaat:
aanschouw! HalLLo!!!! se NoeMe Me TrOOffie!!! Ik SaG GiStEr VeT MoIe MeMmEn!!!!!! DSus Ik So TeGe Die ChiEkIe Fan: HEII!!! MOOIE TETTE! EWn Sei So FaN: Ja HeH!? NeUQue? Nouw GeYlE NEUQSEKS, dA WilDE Ik WeL!!! MaAr ToEn MoEsT Is PEOPE!!@!@!!! nOu En ToEn WASSE WEG!!! pffffffffffffff!!! StRaKs GoUwE KoI en GEETEEESTEE KiJkuh!!! MeT VEEEL BiEr!!! Luek hor! |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Harder%...er%2C_Stronger |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*verwoedde poging om het niveau laag te houden* |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
*mengt niveaus* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee.n
|
Citaat:
Citaat:
*soulmates* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met een MRI scanner ofzo:p;) Tenminste, daarmee kunnen we in ieder geval wel je hersenactiviteit bekijken:evil: |
Ja, of niet.
|
Citaat:
|
Het was gezellig en ik heb nog gerend en de pannenkoek was lekker en zometeen komt Desperate Housewives. Life's good.
|
Citaat:
en het ziekenhuis ook niet het zou te schokkend en wonderbaarlijk zijn, ze zouden me daar willen houden totdat ik dood ben tegen royale vergoeding, maar dat is niet mijn doel |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53. |