![]() |
Citaat:
|
Dan kun je nu vast even spullen klaarleggen die je nodig hebt voor de opdracht :y
|
Citaat:
|
*zoekt juiste ZO, pakt Boron&Boulpaep en legt spullen in woonkamer ver weg van computer*
|
ja ik moet zo ook maar weer eens een beetje gaan leren
|
Citaat:
|
Hemodynamiek is gewoon natuurkunde undercover. :(
|
Citaat:
*gaat doen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had een 6,4 voor mijn centraal examen natuurkunde.
|
Citaat:
|
Ik snap de vragen niet eens. :( Toch maar iemand zoeken voor bijles ofzo...
|
Citaat:
omg, dan had ik met mijn zelfde cijfer ook natuurkunde kunnen studeren dus. |
Citaat:
|
Ik ga even een anekdote met jullie delen, en als jullie het niet leuk vinden doen jullie maar lekker alsof.
Mijn moeder wilde ons (haar kinderen) graag Joodse namen geven als Levi en Sharon. Mijn vader echter (zwart haar, blauwe ogen, enorme neus) was zo bang dat, bij een herhaling van de Tweede Wereldoorlog, wij misschien gedeporteerd zouden worden als we op hem zouden lijken. Dus nu hebben we allemaal Engelse namen. :D |
Omg. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kazet studeert natuurkunde. *hint hint*
|
Citaat:
|
Goeiemorgen/stiekem middag.....
hoe gaat t met jullie? :o Feestje gisteren was tof, ben tamelijk brak opgestaan vandaag :p Ben tamelijk aangeschoten geworden :o Maar heb me echt goed vermaakt. En ik heb nu echt zooooo veel foto's en filmpjes van vrienden enzo :o (y) hele aanwinst voor mn fotofolder :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb de zondag-blues, na het werken. :o |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi is dat, lees je alle colleges door zie je op de laatste slide van het laatste college toch dingen die je niet weet. Kan je er niets over vinden:D
Protective measures against agression: - Poison pill - Pacman defense - Crown jewel - White Knight die namen ook echt:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een probleem waar ik niet uitkom:
The frequency n of vibration of a string of diameter D, length L and specific gravity Find the rate of change of the frequency when D, L, Ik weet dat ik Ik zou het op Exacte Vakken posten maar dat gaat te lang duren. :p |
Je moet de partiële afgeleiden bepalen, beschouw dan de andere variabelen als constant en bepaal zoals je gewend bent de afgeleide.
|
Bij
|
1/(dl) = 1/d * 1/l
|
ik had toch wel verwacht dat je dat zou weten, darkie
|
en nu nog je faalpost weghalen ook:nono:
|
|
:D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En
|
Ik verveel me
|
Mijn moeder probeert iets in het engels voor te lezen en ze probeert te computeren, maar het lukt echt niet en nu wordt ze panisch :D
|
Citaat:
Happiness is a warm gun is trouwens ook een briljante cover. En nog wat mooie ballads: I can't see New York, Spring haze en Gold dust |
Citaat:
Maar ik moet ze natuurlijk vaker horen. Ik zit helemaal klaar met mijn zusje voor de films die op Veronica komen! Jumanji, Jurassic Park en Ghost Ship. We zitten met ons dekbed op de bank. :p Jumanji vind ik een zenuwenfilm, dus nu nog maar even forummen. |
Citaat:
(dus misschien weet je nu wat je nog te wachten staat. :p) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |