![]() |
Citaat:
Verder wil ik eigenlijk ook wel naar Stars, 6 feb Melkweg, en naar Tegan and Sara, 20 maart Melkweg. Maar ik moet nog even kijken hoe ik dat ga regelen. Citaat:
|
machine head was heerlijk^^ dikke pit tijdens davidian, uiteraard. verder speelden ze lekker zwaar en goed!!
ik heb m'n kont eraf gelachen met dragonforce; the gayness.. hehe |
laatste concert was Soilwork, erg gaaf(y)
Ik met de gitarist: http://forum.scholieren.com/fotoboek...s1ax43Il9T.jpg Morgen in Amsterdam naar The Proclaimers<3 dat zijn helden(y) |
arctic monkeys: het was kut
|
Citaat:
|
ja, ik had er ook geen zin in, maar had al een kaartje:p
|
Citaat:
okay nou wie weet ga ik me daar eens aan wagen. op dit moment sta ik zelfs open voor de viool van andre rieu. |
Citaat:
Maarre, jij werkt toch in de effenaar? Morgen speelt the red chord, ga daar maar eens naar kijken. ;) |
Net terug van Skaandam :) Iets minder dan vorig jaar, maar toch zeker een aantal leuke bands gezien :)
nu ff een weekje helemaal niks geloof ik, mag ook wel eens :) |
Laatste concert was vandaag op midwinterfair.. allerlei bandjes die verder niet heel erg boeiend waren. Volgende concert is morgen (of eigenlijk vandaag:o) Suidakra, Manegarm, Skyforger en Slechtvalk in de W2, Den Bosch.
|
Manegarm en co. waren in elk geval erg vet in Zwolle afgelopen vrijdag :)
Die violist van Manegarm kan ook geen seconde stil staan :D Vanaaf Apocalyptica in de Oosterpoort, Groningen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Net Apocalyptica gezien: Goddamn die zijn vet live! \m/
|
Pff, laatste was glory days release show (real danger / tenement kids /union town en bratpack). Eerstvolgende, echt geen flauw idee. Weinig boeiends in het vooruitzicht wat dat betreft.
|
Citaat:
Eerstvolgende concert: Negura Bunget in de w2. Is praktisch om de hoek:p |
scram c baby gisteren in rotown was uitgesteld wegens omstandigheden. nu verplaatst naar 30 december. balen.
nu ik toch in rotterdam ben, vanavond naar new cool collective. ohja en zaterdag misschien naar girl talk in trix, antwerpen. als ik iemand vind om mee te gaan. |
Laatste was Hanne Hukkelberg. En het was verbazingwekkend mooi.
Nou een tijdje niks. Ik geloof dat ik nog wel naar Spinvis ga omdat ie in Tivoli komt. En dan 30 december Oi va Voi (en Vienna Art Orchestra maar dat terzijde) in Tilburg. :) |
zaterdag was antistatik met wat leuke breakcore/tekno/drum&bass
kerstnacht naar prspct xl of naar groove to chill |
afgelopen vrijdag een huiskamershowtje. was heel gezellig en de bands waren tof
aanstaande vrijdag ws naar de opposites |
rage against the machine in 2008 op pinkpop
|
Laatste was Sarah Bettens,want daar moest ik bij werken.
op het programma staan: 21-12 Stars of the Lid 29-12 Opgezwolle 06-02 Stars & Apostle of hustle 06-03 Autechre 12-05 Explosions in the sky en Eluvium (!) 01-07 Radiohead |
Citaat:
|
stars melkweg,eits paradiso
|
Saybia, vorige week maandag in de oosterpoort te groningen..
|
14 april Bjork.
|
Laatste was Of Montreal in Paradiso, en dat was echt heel erg gaaf. <3
De volgende (waar ik kaartjes voor heb) wordt Kaizers Orchestra 1 en 2 april in Paradiso en 't Paard. |
Zojuist De Kift in Ekko, Utrecht. Was echt heel erg goed (Y).
En morgen Fine Fine Music (Johan acoustisch, Scram C Baby, Hospital Bombers) in Tivoli de Helling, ook Utrecht. Lekker op de fiets naar een concert, vandaag was de eerste keer, wauw (Y) |
^veel plezier!
Johan akoestisch vond ik zelf erg goed, overtuigender dan de versterkte set. Hospital Bombers is ook een erg leuk bandje! |
Ja, ik ben benieuwd :) maar wordt vast wel leuk. Johan versterkt vind ik ook leuk, dusse...
|
Gisteren Baltazar en De Staat, aardige bands.
|
opgezwolle + typhoon in 013 de 29e
|
Citaat:
|
^Ik vond scram c baby eerlijk gezegt niks aan :( ben toen maar snel naar de kleine zaal van Paradiso gerend, waar gelukkig wel een tof bandje speelde :)
|
zaterdag blaxtar in bitterzoet
|
Foo Fighters 2008 Pinkpop (waar RATM en Metallica ook al zijn bevestigd, doe maar duur meneer Smeets).
Heb laatst de Dijk nog ff gecheckt (had een gratis kaartje voor in de 013). Goeie live-band. |
Citaat:
Zanger van Moss nog gespot, en Anne Soldaat, en alle bandleden die speelden liepen ook overal door het publiek, wel leuk. Hospital Bombers was erg aanstekelijk maar behoorlijk onervaren, dus stonden ze op het podium: "we gaan dat liedje doen" "nee dat kan niet, we doen die andere" "die staat niet op de setlist" :D En Johan onversterkt was wel leuk, weer eens wat anders, maar ze speelden heel kort (voor mijn gevoel niet eens een half uur) terwijl ze headliner waren. Tellers speelden ook nog maar die vond ik heel saai (veel van hetzelfde), en ze leken qua uiterlijk allemaal op elkaar. |
12 Maart - Golden Earring te Nijmegen.
1 April - Velvet Revolver te A'dam. |
volgende week woensdag Moke in Paradiso, zou zomaar het laatste concertje van het jaar kunnen zijn :)
|
Gisteren High on Fire en Pelican. Dik in orde (y).
|
Turin Brakes. afgelopen maandag in Groningen, de Oosterpoort.
:) |
27 - 12 Opgezwolle - Blaxtar tivoli
31 - 12 Blackout NYE tivoli 18/19 - 04 -08 Roadburn Leuk leuk leuk |
Knuckledust | The Setup | Cheap Thrills | Pushed Too Far | Blinded By Trust
ga zometeen even kijken *O* |
Citaat:
|
Allemaal copycats.
Ik ga volgende week naar opgezwolle! |
Net naar opgezwolle in de oosterpoort geweest, en het was weer geniaal!
|
laatste was grinding halt, jobcrusher en drdoom in zwolle. drdoom helaas moeten missen maar het was wel een gezellige avond. vanavond naar life long tragedy en cloak/dagger
|
ik was gisteravond bij de album release van blaxtar, bang bang was er ook en nog wat plaatselijk talent. errrg vet. het was heel rustig dus lekker intiem.
|
en zn nieuwe shit klinkt nog beter dan ozmozes
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |