![]() |
Ja of desnoods doe je haar even als een smiley bij paint. :p
|
Die foto is genomen van onze achterkant, om aan te tonen dat we van die kant ook op elkaar lijken. Ik ga nu eerst douchen. Ik post dadelijk die foto wel.
|
ok, doei *o*
|
Ga je om half 4 naar bed omdat je niet kan slapen. Sta je ook weer 2 uur te vroeg op omdat je je hebt vergist over hoe laat je moest beginnen :(
|
Ik heb besloten dat ik vandaag thuisblijf :bloos: die laatste werkgroep is toch niet meer verplicht. Heb ik mooi de tijd om het huis 'te doen' en de spaceculaasjes te maken *O*
|
Ben er weer :)
|
Het is hier wel een beetje doods :nono:
|
Het is half elf 's ochtends, wat verwacht je dan. :p
|
Waar is iedereen heen?
|
Citaat:
|
Slapen, college. :p Ik ga over een half uur richting trein! Sinterklaas in Meppel huhu. ;x
|
Dat weet ik te liggen :eek:
|
Ik ben er nog.
|
Ik neem aan dat je Groningen ook wel te liggen weet. ;)
|
Jeps, mijn opa en oma zijn een keer op vakantie geweest in meppel
|
Citaat:
|
Ik ben een keer op kamp geweest in Meppel, dat zegt wel weer genoeg. :p Maarja, een studiegenootje heeft daar een huis, dat stelde ze wel beschikbaar, de mensen die op en neer reizen vonden het handig, dan was het voor hen dichter bij huis en ik reis met een hele bups mee uit Groningen, dus ik vind het ook niet erg. :p
|
Voor foto, pm maar
Speciaal voor Tink en Soija. Mijn haar is nu iets korter. Ik ben trouwens de rechter. |
Jezus wat lang. :eek: Dat komt echt tot halverwege je rug man!
|
Mooi dik haar Vlinder (y)
|
Citaat:
|
Nee idd, dan is het alsnog lang. :p Ik heb ongeveer 1/3 van jouw haar. :o Qua lengte dan, qua dikte is het net zo dik waarschijnlijk. :p
|
Als ik mijn haar rechtop zet, ben ik waarschijnlijk groter dan EoS :cool:
|
Citaat:
|
EoS is heel groot hoor :o
|
je haar ziet er precies zo uit als ik me voorstelde :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe groot ben jij dan vlinder? Oh ik moet maar eens naar het station fietsen! :o |
Ik ben 1.71
Veel plezier vandaag. |
Was weer druk bij college, 2 mensen.
|
Het loopt echt storm bij jullie
|
Nou.
|
Die avatar is leuk :)
|
Het is dan ook Amon Düül II.
|
Citaat:
Citaat:
Heeej mensen :) Vandaag stond er in de agenda: charlotte beter zijn. |
leukste ava tot nu (y)
|
Nou, dan ga ik 'm snel weer veranderen.
|
Ben je beter?
|
@ vlinder soort van beter! Ik ga geen ibu meer slikken dus ik voel meer dan gister, maar het is eigenlijk minder! En ik heb de was gedaan zonder om te vallen! (gister werd ik super duizelig).. Maar daarna heb ik wel weer even rustig in bed gelegen :)
@Kazet, WAAAROM!??? Vlinder en yoshimare hebben geen smaak |
Ik heb wel smaak
|
Vast niet. Maar Pixel ook niet.
|
daarom vind ik hem ook mooi! :P maar wij zijn de enige en de rest haat je ava :P
nee serieus ik vind hem ook mooi, dat is die ook! Dus laat em alsjeblieft staan. |
Ik ga Utrecht maar eens onveilig maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dag lieve topdrop!!!
OT: Elk jaar rond sinterklaas bakken mijn oppaskindje en ik pepernoten, maar dit jaar hoef ik niet op te passen en stiekem wil ik pepernoten :( |
Pixeldansje, bakexpert: als ik nou het tekort aan koekkruiden wat compenseer met een flots kaneel, zou dat werken denk je?
|
Wat zit er normaal in die kruiden?
|
wat ga je maken katje?
|
EoS kon het niet waarderen dat er een stuk van mijn haar af is :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |