![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Jongens knuffelen is trouwens ook leuk :o
|
Citaat:
|
Ik knuffel nooit jongens.
|
Ik knuffel eigenlijk alleen met mijn vriendje en heel soms met mijn zusje, als ze verdrietig is.
|
tjonge ik heb ineens een hyves:eek:
|
Hyves. (n) Weg laatste beetje zelfrespect.
|
Ik mensen die verdrietig zijn en mijn vriendje.. en ik word altijd geknuffeld door een paar kennissen, die bespringen je dan of ze gaan je sandwitchen. ;x
|
Ik doe niet aan hyves, al heb ik wel al veel uitnodigingen daarvoor gekregen (n)
|
Citaat:
|
Ik heb hyves -O-
gelukkig staat er niets op die pagina :D |
Citaat:
Link Dabo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Nou kan ik hier wel commentaar op geven..
|
Citaat:
|
(n):D
|
Citaat:
|
Citaat:
Dammerdabo. :D :D :D |
Nee dat is heel handig hoor. Want dan krijg je die stomme verzoekjes niet iedere week ofzo, dan is het ook klaar :) Heb ik ook, en het is niet alsof ik aan hyves doe :) Jeetje dit vertel ik ook echt iedere paar maanden ofzo -O- Hyves is gewoon een terugkerend onderwerp :)
|
:bloos:
|
Citaat:
|
Daboman is nu wel heel hip.
|
Citaat:
|
Ik voeg zelf zelden iemand toe, alleen nu dabo. :p Normaal word ik altijd toegevoegd en eens in de zoveel tijd accepteer ik de mensen die ik redelijk ken. ;x
|
Citaat:
Trouwens, alsof jij ooit mijn hyvespagina hebt bezocht ;) Ik heb niemand zelf uitgenodigd, alleen maar mensen mij. |
lisaaah, je valt hier wel gigantisch door de mand hoor:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Er vallen trouwens veel meer mensen door de mand, nu we het daar toch over hebben. Allerlei mensen waarvan ik niet zou verwachten dat ze een hyves hebben voegen me ineens toe:p
Is het hebben van een hyves taboe ofzo?:o |
Nee, Hyves is gewoon grandioos kut.
|
Ik val helemaal niet door de mand! Ik geef altijd toe dat ik een pagina heb, maar er niks mee doe.
|
En dat nemen van Hyves vanwege verzoekjes is ook een kutexcuus, dan heb je dus duidelijk gewoon de verkeerde vrienden. ;)
|
Pfoeh ik heb tenminste vrienden! ;)
|
Citaat:
|
Ach /care. Het is hyves maar. Als het nou xseno was...
|
Citaat:
|
Citaat:
Zoals ik al zei, dp komt niet op mijn hyves pagina. Er staat ook namelijk niks op. |
Citaat:
|
er is trouwens helemaal niets mis met hyves:)
|
Alles is mis met hyves -O- Opeens krijg je een 'krabbel' en een 'tik' -O-
|
met een krabbel en een tik is ook niets mis:)
|
Gedragen jullie je de komende dagen een beetje? ;) Ik ga logeren tot januari. Alvast gelukkig nieuwjaar allemaal en fijne Oud&Nieuw. :)
|
Citaat:
Maar ik zie dat ik meer vrienden dan jou op hyves heb ;) |
Snel, ze is weg, rellen!
|
Die tikken vind ik raar.
|
nou missy je kent het spreekwoord he. Als de kat van huis is... ;)
Anyway, ook alvast een gelukkig nieuwjaar:) |
Veel plezier :)
|
Citaat:
Maar goed je bent stoer hoor;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:23. |